بازرگانی تیدا
خانه / چای ترش / چای ترش ایرانی فله را از کجا بخریم؟

چای ترش ایرانی فله را از کجا بخریم؟

چای ترش ایرانی فله را از کجا بخریم؟ قیمت چای ترش کیلویی، عمده و ارزان را مستقیم از بازرگانی تیدا دریافت نمایید. برای خرید چای ترش دلگان و انواع چای اصل سیاه و سبز همواره مرکز فروش چای شمال فرصت های خوبی را فراهم نموده است.

چای ترش

چای ترش چیست؟

این چای از جمله نوشیدنی های مهیج و پرخاصیت است که هم سرد و هم گرم نوشیده شده و دارای طعمی ترش و رنگی قرمز است که در طی سال های اخیر با استقبال خوبی در خرید و فروش عمده ای و کیلویی در بازار ایران مواجه شده است. گیاه آن علفی و یکساله و از طریق بذر در سال یعد ازدیاد می یابد. اسامی آن در کشور ما عبارتند از :

  • چای مکی
  • چای مالمیر
  • چای روزل
  • چای قرمز یا ترش

برخی از خواص چای ترش عبارت است از :

  • ضد افسردگی
  • ضد التهاب
  • غنی از آهن
  • محافظ کبد
  • کاهش فشار خون
  • کاهنده کلسترول
  • ضد سرطان
  • موثر در کاهش وزن و…

زمان مصرف چای ترش

بهترين زمان جهت مصرف چاى ترش و درک بهتر خواص آن بعد از فعاليت هاى سنگين بدنى (ورزش) يا بعد از فعاليت هاى روزانه است تا درد بدن را تسكين و به شما ارامش ببخشد.

چای ترش

تشخیص چای ترش اصل و تقلبی

این چای از جمله چای هایی است که کمتر تقلبی در آن صورت می گیرد و پس دادن رنگ قرمز بدون هیچگونه دلیلی می تواند نشان از وجود رنگ و تقلب در آن باشد. چای ترش طبیعی و خالص در ایران در منطقه دلگان سیستان و بلوچستان در حال پرورش توسط کشاورزان بوده و همواره از چای های مرغوب و مقوی برشمرده می شود.

خریدار چای ترش

با توجه به امکان پرورش و برداشت چای ترش در کشور ما لذا خریداران این چای با مطلع بودن به زمان برداشت این چای در أواخر مهر و اوایل آبان اقدام به ثبت سفارشات خود و یا مراجعه به مکان های برداشت جهت خرید می نمانید. امروزه مراکز مهم و تخصصی در ارتباط با کشاورزان با توجه به شرایط عالی اقدام به عرضه مستقیم چای از این خطه نموده و خریداران چای ترش می توانند برحسب میزان سفارش، حجم مورد نظر را ارائه و این چای را به شکل فله و با کیفیت عالی در هر گوشه از بازار چای ایران دریافت نمایند.

چای ترش

چای ترش ایرانی فله را از کجا بخریم؟

با توجه به برداشت چای قرمز در بازار ایران، شرایط برای خرید افراد مختلف فراهم بوده و می توان همواره بهترین نوع آنها را خریداری نمود. به این ترتیب می توان شاهد خرید و فروش چای ترش هم به صورت فله و هم بسته بندی بود، چرا که تقاضا متفاوت بوده و معمولا افرادی که آنها را خریداری می کنند، با در نظر گرفتن نیاز خود اقدام به خرید خواهند کرد. شرایط فراهم شده توسط مراکز عرضه چای و سایت ها و فروشگاه های اینترنتی سبب شده تا به این ترتیب افرادی که سعی در خرید انواع چای قرمز به صورت فله و حجم زیاد داشته، با توزیع کننده های معتبر و شناخته شده همکاری کنند که مجموعه چای تیدا یکی از مراکز پخش عمده چای در سطح کشور بوده و همواره قیمت های رقابتی و کیفیت های بالا را ارائه می نماید.

قیمت چای ترش فله کیلویی

قیمت چای ترش فله کیلویی در طی هر سال و هر برهه با توجه به نوسانات موجود در بازار متغییر بوده و گاها شاهد تغییرات چند دوره ای در این چای می باشی. برای مطلع شدن از قیمت و میزان سفارشات یکی از راه های مطمئن ارتباط با مراکز خرید چای و امکان دریافت قیمت روز و خرید مستقیم و دریافت مشاوره می باشد.

چای ترش

فروش چای ترش اصل و صد در صد طبیعی

یکی از ملاک های مهم در زمان خرید چای اصل بودن و صد در صد طبیعی بودن محصول می باشد. چای ترش ایرانی در بهترین شرایط طبیعی رشد و پرورش و به شکل سنی خشک می گردد لذا کیفیت عالی و درجه یک داشته و هر چه میزان درصد غنچه بار بیشتر مرغوبیت و ممتاز بودن چای بالاتر و سطح تقاضای خرید آن بیشتر خواهد بود اما برای شرکت های بسته بندی و تولید دمنوش میزان و درصد غنچه بودن چندان اهمیتی نداشته و قیمت خرید نقش بسزایی را ایفا می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ترش ایرانی

قیمت یک کیلو چای ترش ایرانی

چای ترش ایرانی در منطقه دلگان سیستان با بهترین کیفیت تولید می شود. قیمت یک …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام