بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت چای سبز ایرانی بهاره درجه یک

قیمت چای سبز ایرانی بهاره درجه یک

قیمت چای سبز ایرانی بهاره درجه یک بسته به کیفیت و نوع چای متفاوت می باشد. چای سبز گیلان از بهترین چای اصل ایران نام داشته و کیلویی و عمده در حال فروش در بازار می باشد. فروشگاه چای شمال مرغوب ترین انواع چای فله طبیعی و پرخواص را به قیمت هر کیلو ارزان تر و رقابتی عرضه می نماید.

قیمت چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی بهاره

این چای در آغاز برداشت برگ سبز به دست آمده و از جمله چای های مرغوب برشمرده می شود. چای سبز بهاره خواص درمانی بالایی داشته و می توان رنگ سبز خشک شده زیبایی را در ظاهر چای این فصل به دلیل برگ های سبز جوان مشاهده نمود. شاید مرغوبی برگ های سبز چای در این فصل را به جرات نمی توان در سایر برداشت ها مشاهده نمود و متخصصان و پزشکان همواره مصرف این نوشیدنی را مفید و موثر می دانند. مزیت خرید انواع این چای ایرانی این است که:

  • فاقد هر گونه افزودنی بوده
  • هزینه مناسبی داشته
  • تضمین کیفیت و قیمت
  • سریع و تازه در دسترس قرار دارد
  • امکان خرید اینترنتی آن سرعت پخش و کیفیت مورد تایید را به همراه داشته.

خواص چای سبز شمال ایرانی

  • کاهنده کلسترول
  • افزایش سوخت و ساز بدن و تناسب اندام
  • ممانعت از ایجاد سرطان
  • حفاظت از پوست
  • کاهش غلظت خون
  • ضد ویروس
  • محافظت از استخوان ها
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • دفع سموم مضر در بدن

قیمت چای سبز ایرانی

مراکز عرضه و فروش چای سبز

مراکز و فروشگاه های بسیاری در سطح کشور به عرضه و فروش چای علی الخصوص چای سبز مشغول می باشند و همواره در تلاشند تا در جلب رضایتمندی مشتریان گام بزرگی بردارند. نمونه چای های سبز تولید داخلی از نمونه های قابل رقابت با کیفیت بالا می باشند که قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های وارداتی دارا بوده و به دلیل عرضه مستقیم و تازه ذارای خواص درمانی بالا و بیشتری می باشند در نتیجه از فرصت های عالی به جهت خرید بوده و می توان قیمت چای سبز ایرانی را ارزان تر و تضمینی تجربه نمود.

قیمت چای سبز ایرانی

قیمت چای سبز ایرانی بهاره ۹۹

برای دریافت لیست قیمت چای سبز ایرانی به صورت عمده و به روز حتما توصیه می شود تا با کارشناسان واحد فروش در مجموعه در ارتباط باشید چرا که با توجه به افزایش حجم سفارش قطعا قیمت ها متفاوت بوده و به دلیل عرضه مستقیم چای لاهیجان لذا نرخ ها پایین تر از بازار و کاملا رقابتی می باشند.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سبز سرگل بهاره ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز بهاره ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته بهاره ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم بهاره ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری بهاره ۷۰۰۰۰

خرید چای سبز ایرانی درجه یک

برای خرید چای اصل و درجه یک خریداران همواره درصدد همکاری با مراکز و مراجع تخصصی بوده و مراکز چایسازی و فروش چای شمال توانسته اند در این باره همواره خدمات خوبی را در طی سال های اخیر ارائه نمایند و خریداران با خرید عمده چای سبز ایرانی آشناییت بیشتری را با این چای یافته و در نتیجه افزایش سطح تقاضای آن را در بازار چای سراسر کشور شاهد که این امر می تواند در افزایش و ارتقای سطح کیفیت بیش از پیش موثر باشد. شما قیمت چای سبز ایرانی و خرید آن را چگونه تجربه می کنید؟

قیمت چای سبز ایرانی

فروش چای سبز اصل فله

چنانچه از خریداران عمده و کلی انواع چای در بازار هستید و به دنبال بهترین چای فله اصل و درجه یک هستید می توانید ثبت سفارشات و تامین بار را به ما سپرده و خرید تضمینی از مرغوب ترین چای طبیعی و ارگانیک را تجربه نمایید. فروش چای اصیل و خالص سیاه و سبز و قیمت چای سبز ایرانی جهت عرضه در بازار داخل و صادرات چای به اقصی نقاط دنیا را با کادری مجرب انجام نموده و سودآوری بهینه و خوبی را تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام