بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / مرکز خرید چای سبز ایرانی

مرکز خرید چای سبز ایرانی

مناطق چایخیز شمال با توجه به داشتن موقعیت خوب کشاورزی به عنوان مرکزی مقتدر و توانمند به جهت تولید بهترین انواع چای سبز و سیاه ایرانی می باشند که در بازار چای توانسته اند خرید و فروش بالائی را چه در داخل و حتی خارج از کشور تجربه نماید.
چای یکی از انواع نوشیدنی های کافئین دار و محبوب در تمام دنیا است که دارای تنوع بسیار و چشمگیری بوده و طعم خوش آن سبب شده تا در بین مردم از ارزش و مصرف بالائی برخوردار باشد.
در بین چای ها چای سبز که خواصش امروزه برای همه آشکار شده دارای انواع مواد مفید (آنتی اکسیدان، کاتچن و…) برای بدن می باشد که مناسب تر است مصرف آن روزانه در برنامه غذایی افراد جای داده شود.
استان گیلان که تولیدکننده اصلی انواع چای در ایران است در تولید چای سبز باکیفیت، مثال زدنی و دارای پتانسیل بالایی در تولید آن می باشد و مراکز خرید بسیاری را می توان در این خطه با توجه به وجود منابع متعدد چای در این مناطق مشاهده نمود.
اما برای بهتر دیده شدن، دسترسی و معرفی چای ایرانی از طریق اینترنتی نیز اقدام نموده ایم که در این مرکز خرید تلاش شده انواع چای سبز را به شکل عمده و با قیمت های استثنایی برای خریداران این محصولات به ارمغان آوریم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام