بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / قیمت فروش چای درجه یک شمال

قیمت فروش چای درجه یک شمال

آیا از قیمت فروش چای درجه یک شمال اطلاع دقیقی ندارید؟ آیا نمی دانید که باید از کجا و چگونه آن را خرید نمائید؟
چای ها بر اساس کیفیتی که دارند در کارخانه تقسیم می شوند ممتاز، شکسته، قلم و باروتی که هر کدام می توانند بر اساس ظاهر، مقدار چوب و… به درجه یک، دو و نهایت سه تقسیم شوند اما چای درجه یک را می توان کاملا مرغوب و بازار پسند تر دانست که در بازار مشتریان خوبی دارد.
چای در شمال سطح کشت وسیعی را شامل می شود و می توان دو استان گیلان و مازندران را تنها مراکز کاشت و تولید چای در ایران دانست که قیمت چای در این نواحی تعیین و از آن جا راهی بازار مصرف می شود، پس می توان این دو منطقه را به لحاظ خرید و فروش بهترین و مناسب ترین مکان دانست که در کل سال پویا و پررونق بوده و متقاضیان بسیاری را به حهت تقاضای بازار دارا می باشند.
لازم به ذکر است که چای به دلیل قابل دسترس بودنش توسط تمامی اقشار دارای قیمت مناسبی بوده و قیمت آن در طول سال نوسانات فاحشی را نخواهد داشت.
مجموعه مقابل شما برای تسریع هر چه بیشتر و پاسخگوئی به این نیاز شما فراهم شده تا بتوانید در هر کجا که هستید و با وجود اینترنت و قابل دسترس بودنش بدون مراجعه و گشت و گذار در بازار سریع به منابع تولید متصل و از مزایائی همچون قیمت مناسب، صرفه جوئی در زمان و تنوع بیشتر بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام