بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید بهترین چای شمال در بازار ایران

خرید بهترین چای شمال در بازار ایران

بهترین چای شمال و انواع برند و مارک های معتبر در مرکز چای ایرانی به فروش می رسد. خرید بهترین چای شمال ۹۸ در بازار ایران با شرایط عالی و استثنایی آغاز شد. چای سبز و سیاه سرگل و ممتاز از برترین باغات چای نمونه لاهیجان به صورت سنتی و خالص عرضه می گردد.

بهترین چای شمال

بازار ایران را می توان با توجه به داشتن تقاضای بالای نوشیدنی یکی از بازار ها و مقاصد مهم جهت عرضه چای دانست. سال ها تولیدکنندگان بزرگ جهانی با هدف قرار دادن این بازار با خدشه دار کردن اذهان عمومی نسبت به چای ایران آن را از نظر ها پنهان و حجم فروش آن را به حداقل رسانده بودند.

این روز ها کیفیت چای شمال و سلامت آن به لحاظ طبیعی به اثبات و مشتریانش روز به روز در حال افزایش هستند به طوری که خرید بهترین چای شمال در بازار ایران در بسته ها و کیفیت های مختلف در حال انجام می باشد و فعالیت در این زمینه به یکی از عرصه های سود آور مبدل گردیده است. برای خرید یک چای خوب مشاوره و راهنمایی و یا اتکاء نمودن به مراکز معتبر فروش در شمال می توانند کمک شایانی را در دسترسی یه چای مرغوب تر و بهتر نمایند.

بهترین چای شمال

نام بهترین چای ایرانی

با توجه به اسامی و درجه بندی های مختلفی که در کارخانه ها انجام می پذیرد چای ها با عناوین مختلف وارد بازار مصرف می شوند. بهترین چای شمال چای سرگل بهاره نام دارد که مربوط به چین اول و تنها در بهار است. این چای در چین های بعدی قابل مشاهده نبوده و خواص و کیفیت بالایی را دارا است. چای اصل و مرغوب :

  • سریع رنگ نداده
  • تا ساعت ها پس از دمکشیدن رنگ و ماهیت خود را حفظ می نماید
  • لایه روغنی بر روی فنجان حاوی چای مشاهده نمی شود
  • رنگش بر جداره فنجان نمی نشیند

بهترین چای شمال

بهترین مارک چای در بازار ایران

برند های معتبر و خوشنامی در خطه شمال مشغول به فعالیت هستند که بهترین چای شمال اصل و مرغوب را بسته بندی و به بازار داخل و جهانی وارد می نمایند. تجربه بالای کاری و استفاده از مرغوب ترین برگ های سبز چای و عدم استفاده از هیچ محرک رنگ در آن ها بر اصالت و محبوبیتش دوچندان افزوده است.

بهترین چای شمال

چرا خرید چای شمال ایرانی؟

  • کیفیت بهتر
  • سلامت بیشتر و کاملا طبیعی و بدن افزودنی
  • اطمینان از تولید سال و تازه بودن
  • نرخ کمتر
  • حمایت از چایکار و تولید کننده و بس و گستر صنعت چایکاری
  • ممانعت از خروج ارز از کشور

دلایل فاصله از چای شمال

  1. دیردم بودن و عدم اطلاع از مثبت بودن این قضیه برای چای طبیعی
  2. قابل رقابت نبودن بسته بندی ها
  3. عدم مدیریت صحیح پخش به موقع در تمام نقاط
  4. عادت کردن ذائقه ها به چای های حاوی رنگ و اسانس

بهترین چای شمال

خرید بهترین چای شمال

برای خرید بهترین چای شمال متقاضیان در هر زمانی اقدام می نمایند اما باید بدانید که حجم تولید این چای اندک و تنها در بهار بهترین فرصت خرید فراهم می گردد. بیشترین میزان این چای به صورت فله ای عرضه و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. چای های شمال به شیوه سنتی تولید و در حال عرضه بوده و همین امر کاهش قیمت و نرخ متعادلانه ای را برای متقاضیان به دنبال خواهد داشت.

قیمت خرید بهترین انواع چای شمال

قیمت شاخصه ی مهمی را برای خریداران شامل می شود اما باید بدانید که چای ایرانی با توجه به سلامت مورد تایید بسیار پایین تر از نمونه چای خارجی به فروش می رسد و همین امر فرصت مناسبی را برای فعالیت در این بخش ایجاد نموده است. قیمت هر یک از انواع چای ها با توجه به نوع درجه بندی و این که مربوط به چه زمانی از برداشت هستند متفاوت خواهد بود که بهتر است جهت استعلام از طریق مرکز و نمایندگی فروش چای شمال در نقاط چایخیز اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام