بازرگانی تیدا
خانه / چای گیلان / چای گیلان خرید و فروش عمده انواع بهاره

چای گیلان خرید و فروش عمده انواع بهاره

چای گیلان به دلیل سطح زیر کشت ۹۰% باغات چای ایران بهترین مکان جهت خرید و فروش عمده انواع چای می باشد. چای بهاره که مختص فصل بهار بوده دارای عطر، طعم و رنگ بی نظیریست که جهت دسترسی بهتر در حجم عمده و جزیی قابل عرضه است. مرغوب ترین چای گیلان را با قیمت رقابتی با بازار چای ارگانیک ایرانی در اختیار داشته باشید.

چای از جمله کالا های استراتژیک با ارزش اقتصادی در دنیا شناخته شده می باشد و گیاه چای را می توان یک گیاه ارزشمند در این رابطه دانست که انتخاب نوع برگ آن و زمان برداشتش در کیفیت نهایی چای بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این گیاه بی خزان بوده و شما در هر زمان که به گیلان و شهرهای چایخیزش سفر کنید با بوته های سرسبز چای مواجه خواهید شد. چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل برداشت بوده و در زمستان با توجه به خشبی شدن برگ ها اجازه استراحت به این گیاه جهت تجدید قوای مجدد داده می شود. در طول زمان داشت تا برداشت چای در گیلان از هیچ سموم شیمیایی و آفت کشی به دلیل عدم هجوم آفات در این منطقه استفاده نمی گردد و تمامی چای ها به صورت کاملا سالم و طبیعی به بازار عرضه می گردند.

چای گیلان بهاره

تاریخچه ورود چای به گیلان

در ابتدا ورود چای به ایران از طریق چین و هند انجام می گرفته در سال ۱۲۶۱ هجری شمسی شخصی به نام حاج محمد اصفهانی کشت چای را در ایران آغاز نمود که بنا به دلایلی با شکست مواجه شد تا اینکه در سال ۱۲۷۹ هجری شمسی با تلاش های فراوان ژنرال کنسول ایران در هندوستان به نام محمد میرزا چایکار ملقب به کاشف السلطنه در گیلان و در شهر لاهیجان مورد آزمون و با موفقیت انجام و به شهر های همجوار آن و استان مازندران گسترش یافت. هم اینک بیشترین سطح کشت چای در ایران مربوط به گیلان و ۱۰% در مازندران انجام می پذیرد. شهرهای چایخیز گیلان عبارتند از : لاهیجان، لنگرود، صومعه سرا، املش، رودسر، فومن، شفت، آستانه و سیاهکل.

تاریخچه چای گیلان

انواع چای گیلان جهت خرید

انواع چای گیلان جهت خرید

درجه بندی چای گیلان از بالا با پایین

سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه که هریک مجدد دارای درجه بندی و کیفیت مختلف می باشند.

فروش عمده چای گیلان

چای بهاره گیلان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این تنها مختص به فصل بهار است و به همین دلیل با نام چای بهاره خوانده می شود. اولین برداشت چای گیلان در نیمه اول الی دوم اردیبهشت بسته به شرایط جوی و رشد چای انجام می گیرد و فاصله هر برداشت از هم ۴۵ روز می باشد. چای بهار دارای ۱۰ الی ۲۰% عطر، طعم و رنگ بیش از چای دیگر فصول می باشد. و همانند دیگر چای ها خصلت دیر دمی داشته و نیاز به مدت زمان ۱۰ الی ۱۲ دقیقه جهت دمکشی دارد. طعم تلخ و گسی ویژه این چای آن را خاص تر از دیگر چای ها نموده است.

چای بهاره گیلان

صادرات چای گیلان به سایر نقاط دنیا

از آنجا که چایکاری و چایسازی در گیلان صنعت دیرینه ای است لذا صادرات چای از این خطه بخش مهمی از درآمدزایی این استان را شامل می شود. مرغوب ترین نمونه از انواع چای های صادراتی با رنج قیمتی متفاوت از ارزان تا گران را بسته به بازار هدف می توان در شهر های چایخیز گیلان جستجو نمود. حال چنانچه قصد صادرات چای گیلان به سایر نقاط دنیا را دارید می توانید تمامی امور مربوطه ائم از تهیه و تامین حجم بار و مدارک مورد درخواست و تقاضای خود را به ما بسپارید و تنها جهت تحویل بار خود در محل حضور بهم رسانید.

صادرات چای گیلان

مزایای خرید چای گیلان

  • اطمینان از تازه بودن تولید
  • قیمت مناسب تر
  • کیفیت بالاتر
  • امکان راحت سفارش عمده و حتی جزیی
  • امکان دسترسی در هر زمان از سال

خرید چای گیلان

خرید و فروش عمده چای گیلان

گیلان به عنوان منبع اول چای ایران نقطه هدفی جهت خرید و فروش عمده چای به سراسر ایران محسوب می شود. مراکز متعدد فروش و تولید چای و هم اینک فروشگاه های اینترنتی چای فراوانی را می توان مشاهده نمود که به عرضه چای گیلان مشغول می باشند. جهت تسهیل در دسترسی به انواع چای مورد نیاز متقاضیان، شرایط خرید مستقیم چای را با توجه به استقرار مجموعه در گیلان و شهر چای ایران لاهیجان فراهم نموده ایم تا بتوانید از بهترین مزیت ها جهت خرید عمده بهره مند شوید.

خرید و فروش عمده چای گیلان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای گیلان

سایت چای گیلان بهترین مکان خرید انواع چای بهاره اصل لاهیجان

چای گیلان را از کجا تهیه کنیم؟ آیا می دانید سایت چای گیلان بهترین مکان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام