بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / چای سبز لاهیجان خرید اینترنتی با قیمت ویژه

چای سبز لاهیجان خرید اینترنتی با قیمت ویژه

چای سبز لاهبجان خرید اینترنتی با قیمت ویژه از طریق نمایندگی چای شمال به صورت عمده و کیلویی در حال عرضه می باشد. چرا و چگونه چای سبز توانسته در بین ایرانیان محبوب و از فروش خوبی برخوردار شود؟ خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان اصل را به صورت فله و بسته بندی با مرکز چای ایرانی تجربه نمایید.

چای سبز لاهیجان

چای ها و دمنوش ها در بین ما ایرانی ها جایگاه خاصی را دارا می باشند. با تولید چای سبز در ایران و شهر چای ایران لاهیجان موقعیت خوب و مناسبی برای خریداران با توجه به قیمت ارزان تر آن نسبت به انواع وارداتی و تازه بودن آن فراهم آمد به طوری که هم اینک چای سبز لاهیجان همانند چای سیاه در بین وعده ها در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد. چای سبز در مراحل تولید مرحله تخمیر یا اکسیداسیون را شامل نشده و همین امر سبب حفظ رنگ سبز آن به همراه خواص موجود در برگ سبز چای می گردد. شاید در نگاه اول مزه گس و تلخی و طعم دار نبودن این چای به مزاج بسیاری خوشایند نیاید اما با اندکی ترفند و مخلوط کردن این چای با چای ترش، بهارنارنج، برگ به لیمو، زنجبیل و… می توانید علاوه بر اینکه بر خواص این چای می افزایید آن را برای خود دلچسب تر نمایید.

چای سبز از جمله چای هایی است که خواص درمانی بالایی دارد و در صنایع دارویی این روز ها کاربرد فراوانی دارد. امروزه مردم دریافته اند که می توانند با نوشیدن و دم کردن یک چای طبیعی از بسیاری از عوارض و بیماری ها مصون بمانند بنابر این مصرف این چای چای را در بین وعده های غذایی گنجانده اند و افزایش فروش چای سبز را هم اینک در طی سال های اخیر در بازار چای شاهد می باشیم. حد تعادا نوشیدن این چای در طول شبانه روز ۲ الی ۳ بار بوده و برای درمان چاقی ورزش را در کنار نوشیدن این چای نباید از یاد برد. این چای سوخت و ساز بدن را بالا برده و موجبات سلامتی و حفظ تناسسب اندام را به دنبال دارد.

 

چای سبز

انواع چای سبز لاهیجان

  • چای زرین سبز
  • چای ممتاز سبز
  • چای شکسته سبز
  • چای قلم سبز
  • چای باروتی سبز
  • چای خاکه سبز

انواع چای سبز لاهیجان

خاصیت چای سبز لاهیجان

  • درمان بیماری های قلبی و عروقی
  • تناسب اندام و کاهش وزن
  • ممانعت از پیری زودرس و افتادگی پوست
  • آرامبخش
  • نشاط دهنده
  • رفع التهابات
  • ضد سرطان
  • رفع استرس
  • کاهنده فشار خون و…

خاصیت چای سبز لاهیجان

چای سبز بهاره لاهیجان

این چای در بهار برداشت شده و به همین دلیل با این نام خواند می شود. قطعا چای های برداشت شده در بهار از کیفیت بالا و در کنارش از قیمت بیشتری برخوردار هستند اما به نوعی تضمینی و تهیه شده از جوان ترین و شاداب ترین برگ های سبز گیاه چای هستند که در نوع خود بی نظریند. به دلیل تازه بودن برگ ها و در جریان بودن انواع مواد مفید در ا آن ها لذا بیشترین خاصیت را دارا هستند. چای زرین (سرگل) و چای قلم بدون چوب بهترین بخش و درجه بندی را در این خانواده دارا هستند و توصیه می شود که در زمان خرید از سفارش این چای ها غافل نشوید.

تفاوت چای سیاه و چای سبز در چیست؟

این دو چای هر دو از برگ های گیاه همیشه سبز و بی خزان چای حاصل می شوند اما شیوه تولیدشان از یکیدیگر متمایز هستند که همین امر سبب شده تا به لحاظ عطر، طعم و رنگ و حتی در خاصیت از هم جدا و تفکیک شوند. در چای سبز عملیات اکسیداسیون روی برگ ها که منجر به سیاه شذن و معطر شدن چای می شود انجام نمی پذیرد و چای حاصله از رنگ سبز زیبا برخوردار می باشد. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز بیش از چای سیاه است و به آن عنوان چای ضد سرطان بخشیده است. کافئین نیز در این چای به حداقل میزان رسیده و یک چای شفا بخش نامگذاری گردیده شده شمن اینکه چای سیاه خود نیز به نوعی از چای های پرخاصیت و مورد پسند نامگذاری گردیده است.

چای سبز لاهیجان

عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت چای سبز لاهیجان

  1. نوع برگ چای انتخاب شده در تولید
  2. نوع و شیوه تولید
  3. مرغوبیت چای حاصله در طبقه بندی چای
  4. فاصله کارخانه تا بازار هدف
  5. میزان تقاضای بازار
  6. شرایط جوی منطقه در طول برداشت
  7. پیچش دار بودن و وزن بودن دانه چای
  8. بسته بندی یا فله بودن چای

قیمت چای سبز لاهیجان

قیمت چای سبز عمده و فله

اگر از خریداران چای سبز لاهیجان به صورت عمده و فله هستید با توجه به جابه جایی های سریع چای از طریق باربری، پست، تیپاکس و اتوبوس می توانید از بابت نقل و انتقال سریع چای اطمینان لازمه را داشته باشید. از جهت قیمت نیز قطعا قیمت واحدی به شما عزیزان در سطح کشور ارائه خواهد شد و شما می توانید با شرایط کاملا رقابتی بهترین انواع چای سبز را در اختیار داشته باشید. قیمت چای سبز لاهیجان نیز همانند چای سیاه از درجه بندی قوی و ضعیف برخوردار بوده و این تنوع درجه و قیمت قطعا دست شما را در خرید باز خواهد گذاشت. همکاران ما در مجموعه نیز آماده هرگونه همکاری با شما عزیزان در زمینه قیمت روز، فروش و صادرات می باشند.

صنایع بسته بندی چای سبز لاهیجان

چای سبز به دو صورت فله و بسته بندی در حال عرضه به بازار می باشد در زمینه بسته بندی برند های معتبری در شهر لاهیجان مشغول به فعالیت می باشند که تعدا محدودی از آن ها به بسته بندی و تمرکز در زیمنه چای سبز پرداخته اند و همین امر اهمیت به موضوع فوق را بیش از پیش پررنگ می نمایاند. چای رفاه از جمله برند های معتبر در زمینه تولید چای سبز و بسته بندی آن است که این چای رادر وزن های مختلف و به صورت فله و تی بگ و جعبه ای عرضه نموده است که می توان با سلایق مختلف هر یک را انتخاب و خریداری نمود. بسته بندی های متنوع چای سبز رفاه لاهیجان آن را خاص و نمونه ای برتر نموده به طوری این چای علاوه بر بازار داخلی در حال صادرات به دییگر کشور ها می باشد.

چای سبز فله با توجه به حجم در بسته های سلفونی ۱ الی ۵ کیلویی شفاف و یا در حجم بیشتتر در گونی های ۱۰ و ۲۵ کیلویی قرار می گیرند. جهت تکمیل کادر سفارشات خود توصیه می شود انواع چای سبز و سیاه لاهیجان را در لیست خرید خود قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه از چای ها را به مصرف کنندگان عرضه نمایید.

صادرات چای سبز لاهیجان

از جمله اهداف سودآور در زمینه این چای می توان به بخش صادرات آن اشاره نمود. با توجه به اینکه شناخت چای لاهیجان در طی سال های متمادی سبب توسعه خرید و فروش انواع چای این منطقه و رونق بازار چای مناطق همچوار آن گردیده است می توان به صادرات چای سبز لاهیجان در کنار چای سیاه اشاره نمود که می تواند منجر به ارزآوری بالاتر و جامعه هدف بیشتر آن گردد، لذا در این زمینه باید به تبلیغات و معرفی بیشتر، مدیریت صحیح و فعالیت بیشتر برند ها و حمایت دولت اشاره کرد که نیاز است تا لازم الاجرا گردد.
برای خرید انواع چای صادراتی اتکاء به یک مرکز و مرجع معتبر می تواند در پیشبرد اهداف بسیار مثمر ثمر باشد. درست است که حضور چای سبز ایرانی در عرصه صادرات کمتر دیده می شود اما فعالیت و معرفی هر چه بهتر و گسترش تولید آن می تواند آینده خوبی را برای این چای رقم بزند.

صادرات چای سبز لاهیجان

خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان

با ورود دنیای مجازی به عرصه تجارت خرید کالا ها و محصولات از این طریق در بین خریداران افزایش یافته، زیرا دیگر نیازی به گشت و گذار در بازار های سنتی و اتلاف وقت نیست و می توان در سریعترین زمان سفارشات خود را از طریق خرید اینترنتی به سرانجام رسانید. در زمینه خرید چای سبز لاهیجان نیز این زمینه فراهم شده و هم اینک می توان بهترین انواع چای های ممتاز و درجه یک بهاره را با قیمت های ارزان تر از بازار به صورت مستقیم و بی واسطه تهیه و تامین نمود. برای اینکار میزان حجم عمده و جزیی خود را به ما ارائه نموده تا از برترین کیفیت ها بهره مند شوید. از نقاط مثبت این شیوه خرید می توان :

  1. به دستیابی به بهترین سطح کیفی
  2. قیمت چای سبز ارزان و واحد در سطح کشور
  3. سرعت در جابه جایی انواع چای
  4. اطمینان از تازگی چای ارسال شده
  5. وجود بار در اغلب ماه های سال
  6. تبلیغات موثرتر محصول و افزایش فروش
  7. افزایش مشتریان خارجی اشاره کرد.

خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان

چای سبز لاهیجان خرید اینترنتی با قیمت ویژه

قیمت از جمله نکات ویژه و پراهمیت در بحث خرید هر محصولی است. قطعا خریداران چای با توجه به اطمینان از کیفیت و قیمت بهای خوبی را پرداخت خواهند نمود پس رعاین این امر می تواند به افزایش و بازدهی بالا منجر گردد. چای سبز لاهیجان با توجه به اینکه با کیفیت بالا در حال تولید و عرضه است و قابل رقابت با برند های خارجی موجود در بازار می باشد لذا گزینه خوب و مناسبی جهت خرید و فروش در بازار چای می باشد و شما می توانید این چای را با قیمت ویزه و واحد در سراسر کشور سفارش و ظرف زمانی سریع آن را دریافت نمایید.

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام