بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / قیمت چای قلم گیلان

قیمت چای قلم گیلان

چای قلم گیلان یک چای محلی درشت با رایحه و طعمی بی نظیر و خواص بسیار است. قیمت چای قلم گیلان در بازار چند است؟ جهت خرید عمده و جزیی هر کیلو ارزان تر از انواع چای ایرانی ممتاز، سرگل و… فله با بهترین کیفیت مرکز فروش چای شمال از لاهیجان را به یاد بسپارید.

چای قلم گیلان

چای قلم گیلان چیست؟

اگر به دنبال یک چای محلی از نوع بهاره با کیفیت بسیار عالی هستید یکی از گزینه های پیشنهادی عالی برای شما چای قلم گیلان می باشد. گیلان یکی از بزرگ ترین منابع تولید چای در ایران است و می توان اعلاترین چای های بازار را از این خطه در اختیار داشت. چای قلم درشت ترین چای ایرانی و در رده چهارم جدول و از لحاظ قیمت در رنج مطلوب و ارزانی قرار دارد. رایحه فراوان این چای به دلیل ساقه های موجود در این چای است که غربال نشده و سبب مطبوع تر شدن چای می شود.

  • دیردم ترین چای ایرانی
  • درشت ترین نمونه چای
  • پیچ دار و وزین
  • فاقد مواد شیمایی
  • ۱۰۰% طبیعی و ارگانیک
  • تلخی و گسی دلنشین
  • رایحه طبیعی
  • رنگ دهی خالص و واقعی از ویژگی های مهم این چای برشمرده می شوند.

انواع چای قلم

  • چای قلم سنتی با چوب
  • چای قلم لیزری
  • چای قلم سوزنی
  • چای قلم درشت
  • چای ساقه

 

چای قلم گیلان

قیمت چای قلم گیلان

چای های متنوعی در طول سال از گیلان روانه بازار داخلی و خارجی می شوند. نمامی چای ها ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانش و از بهترین نمونه های چای موجود در بازار و قیمت های بسیار مقرون به صرفه و ارزان هستند. نمونه چای قلم گیلان یکی از چای های پرتقاضا در بازار با دارا بودن تنوع در رده بندی می باشد. قیمت چای قلم با چوب بهار ۴۰۰ عمده ۶۵ و جزیی هر کیلو ۸۰ هزار تومان و نوع قلم لیزری جزیی هر کیلو ۱۱۰ با بالاترین کیفیت ها در حال عرضه می باشند که جهت دریافت و استعلام لیست قیمت می توانید از طریق کارشناسان این واحد اقدام نمایید.

خرید چای قلم سیاه گیلان درجه ۱

چای سیاه یکی از خوش رایحه ترین و بهترین چای های پرفروش در بازار است و این چای با کیفیتی عالی در نقاط چایخیز گیلان در حال تولید است که به عنوان چای درجه ۱ و سنتی سالم و مورد تایید می باشند. چای قلم سیاه رنگ، رایحه و طعم بسیار مورد تاییدی دارد و حتما برای خرید پیشنهاد می گردد. رنگ دم نموده این چای زلال و شفاف و طعم گسی دلنشینی را در خود نهان دارد. برای خرید و دریافت قیمت چای قلم گیلان راه های بسیار خوبی از طریق سایت پیش رو فراهم و بدون دغدغه فرصت خرید مرغوب ترین انواع چای را در هر زمان و هر مکان داشته باشید.

چای قلم گیلان

فروش عمده و اینترنتی چای قلم گیلان

برای اینکه بازار چای در تعادل باشد باید عرضه و تقاضای بازار با هم مطابقت داشته باشند. هر چه محصول در معرض دید و معرفی بهتری شود قطعا فروش بیشتری را به همراه خواهد داشت. چنانچه از فروشندگان چای در بازار هستید جهت تهیه و تامین چای طبیعی و خالص می توانید مراجع تخصصی در این زمینه را برگزینید. هم اینک فروش عمده و اینترنتی چای قلم گیلان، چای ممتاز، چای شکسته، چای باروتی، چای سرگل و.. آغاز و ثبت سفارشات و ارسال سریع آن ها امکان پذیر می باشد.

فروشگاه اینترنتی چای شمال

برای عرضه چای در بازار مکان های اولیه تولید از مهم ترین گزینه های پیش رو هستند. فروشگاه اینترنتی چای شمال از بهترین مراکز چایسازی گیلان بهترین انواع چای را دستچین و در سراسر کشور عرضه می نماید. در این فروشگاه مرغوب ترین چای طبیعی و اصیل ایران عرضه و خریداران می توانند در سریع ترین زمان محصول مدنظر را در حجم های درخواستی خریداری نمایند. تمامی چای ها ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانس و از چای های فله اصل و خالص و بهترین مارک چای لاهیجان می باشند.

چای قلم گیلان

پخش بهترین چای قلم بهاره ایرانی در بازار

فصل بهار برای چای شمال ایرانی معنا و مفهوم دیگری دارد. در این زمان اوج مرغوبیت و کیفیت را می توان در چای ها مشاهده و خواص و ارزش قیمتی بالاتری را دارا هستند. پخش بهترین چای قلم بهاره ایرانی در بازار در نمونه های مختلف درشت، سوزنی ، سنتی و… انجام و این چای ها با توجه به ارزش قیمتی مناسب و کیفیت بالا می توانند گزینه های ملوبی به جهت کسب درآمد و فعالیت برشمرده شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید

چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید در کنار سایر انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام