بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / قیمت چای سیاه اصیل ایرانی

قیمت چای سیاه اصیل ایرانی

چای سیاه یکی از اصلی ترین نوشیدنی های پرخواص برشمرده می شود. قیمت چای سیاه اصیل ایرانی در بازار چند است؟ خرید و فروش انواع چای ایرانی لاهیجان بدون واسطه با قیمتی رقابتی، ارزان تر در سراسر کشور در حال انجام می باشد.

چای سیاه

چای سیاه در ایران

در ایران چای سیاه یکی از چای های پرمصرف با حاشیه سود مناسب برشمرده می شود. تولید این چای سنتی و فاقد هر گونه ماده افزودنی رنگ و اسانس می باشد. تنوع کیفیت چای ها بر أساس شکل ظاهر و رنج قیمت سبب شده تا هر خریدار با هر سلیقه ای بتواند چای مدنظر را خریداری و از فاکتور های طبیعی بودن و طعم و مزه دلنشین این چای لذت ببرد. چای سیاه ایرانی در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و خریداران دریافته اند که کیفیت این چای بالا و دارای استاندارد های لازمه می باشد.

فواید چای سیاه ایرانی

  • افزایش تمرکز و هوشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی در مقابل بروز بیماری ها
  • دفع سموم بدن
  • محافظت از قلب ها
  • کاهش کلسترول
  • مانع زوال مغز
  • پیشگیری از سکته
  • ضد سرطان
  • مناسب برای حفظ تناسب اندام
  • پیشگیری از پیشرفت پارکینسون

چای سیاه

بهترین مارک چای سیاه ایرانی

برای اطلاع از بهترین مارک چای سیاه ایرانی ابتدا باید چای ها و ویژگی های آنها را بشناسید که در این رابطه چنانچه مبتدی هستید نیازمند راهنمایی هستید می توانید از طریق مرکز چای شمال و کارشناسات تخصصی آن اقدام نموده و با دریافت مشاوره و راهنمایی بهترین چای را بدون دغدغه و واسطه مستقیم از لاهیجان دریافت نمایید. سه نمونه از چای سرگل، چای قلم لیزری و چای ممتاز در صدر جدول و آمار فروش سالانه قرار دارند و در سبد ثبت سفارشات متقاضیان وجود داشته و خریداران خود را در بازار دارا می باشند.

چای سیاه

قیمت چای سیاه اصیل ایرانی

چای های تولید شده در شمال ایران گیلان دارای اصالت خاصی بوده و کاملا طبیعی و ارگانیک می باشند. با وجود چای های وارداتی در بازار و عدم اعتماد به خلوص آن ها اما چای ایرانی در بهترین شرایط پرورش و تولید شده و با قیمت بسیار ارزان تر در بازار عرضه می شود. برای اینکه بتوانید ثبت سفارشات خرید چای سیاه اصیل ایرانی اصل و اصیل را به راحتی انجام نمایید فروشگاه اینترنتی چای شمال (بازرگانی تیدا) از مرکز چای لاهیجان همراه شما بوده تا مرغوب ترین انواع چای را فراهم و دریافت نمایید.

چای سیاه

خرید چای سیاه ایرانی

برای خرید عمده چای سنتی سیاه لازم است تا اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و چای ها را به خوبی بشناسید. موقعیت تولید چای در شمال ایران فرصت و بستر خوبی را برای خریداران فراهم نموده چرا که با وجود مراکز فعال خرید و فروش چای سیاه ایرانی می توانند خدمات خوبی را ارائه و چای خوب و درجه یکی را ارائه نمایند. برای خرید بهترین نمونه از انواع چای داخلی و چای صادراتی می توانید از هر نقطه که هستید با ما در ارتباط بوده و چای مورد نظر خود را در تنوعی از کیفیت و چای بهاره اصل دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام