بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / قیمت خرید فروش انواع چای شمال

قیمت خرید فروش انواع چای شمال

فروش انواع چای شمال به صورت خرده، عمده و در تناژ بالا برای ارسال به سراسر کشور در این مرکز انجام می گیرد و همچنین می توانید با ارتباط خود از قیمت فروش انواع چای شمال آگاهی یابید و نازلترین قیمت بازار را خرید نمایید.

خرید چای شمال

آیا به دنبال بهترین کیفیت چای شمال با عرضه مستقیم از چایکاران شمال هستید؟ تنها کافیست ارتباط خود را با این نمایندگی برقرار نمایید و بهترین کیفیت انواع چای بهاره شمال، چای قلم ریز، چای قلم درشت، چای ممتاز و چای سرگل بهاره شمال را به صورت خرید مستقیم از چایکاران به صورت جزئی و عمده دریافت نمایید و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های خود برای جستجوی بهترین کیفیت چای شمال، از نازلترین قیمت بازار نیز برخوردار شوید.

چای شمال

چای طبیعی شمال یکی از بهترین انواع چای در جهان بوده که با رشد ارگانیک و نداشتن افزودنی های شیمیایی از کیفیت مطلوب و درجه یکی برخوردار بوده و برای همین مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد که انواع چای صادراتی شمال در انواع بسته بندی های کاملا بهداشتی از طریق این نمایندگی عرضه می شود.
خرید چای شمال ایران از طریق این نمایندگی با توزیع مستقیم و توسط چایکاران شمال کشور صورت گرفته است و به طبع قیمتهای دریافتی شما با ارزانترین و قیمت نمایندگی خواهد بود و شما در تمام طول سال بهترین کیفیت را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد.
منبع: بازار چای ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام