بازرگانی تیدا
خانه / چای صادراتی / خرید چای صادراتی ایران به بهترین قیمت

خرید چای صادراتی ایران به بهترین قیمت

چای صادراتی فله با توجه به قیمت ارزان تر همواره مورد توجه تجار قرار دارد. خرید چای صادراتی ایران به بهترین قیمت در درجه بندی های متنوع در حجم و تناژ بالا در حال انجام است. فروش عمده مرغوب ترین انواع چای را جهت ارسال به اقصی نقاط دنیا با ما تجربه نمایید.

چای صادراتی

چای صادراتی ایران

چای های صادراتی نمونه های مورد توجه از رده های مختلف چای ها می باشند که چون تقاضای بالایی را دارا هستند قیمت ارزان تر و رده بندی های بالا و ساختنی را دارا می باشند به طوری که می توان بر حسب تقاضا نمونه چند چای اختلاط و رنج قیمت مدنظر خریداران را به دست آورد. چای صادراتی ایران در پاییز ارزان تر و در فصول دیگر اندکی بالاتر می باشد و شامل سطوح کیفیت مختلف برحسب برداشت چای در فصول مختلف می باشد.

چای صادراتی

انواع چای صادراتی

  • چای ممتاز
  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته درجه ۱
  • چای شکسته ۲
  • چای شکسته ضعیف
  • چای قلم ساده
  • چای قلم سورت شده سوزنی و درشت
  • چای باروتی درشت و گرانولی
  • چای باروتی پودری شکری
  • چای خاکه

چای صادراتی

خرید چای صادراتی ایران به بهترین قیمت

خرید چای با کیفیت مورد درخواست و قیمت ارزان تر برای تجار و بازرگانان بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو ترجیحا به دنبال مراکز اصلی و قیمت های دست اول برای دریافت سودآوری بیشتر و تضمین کیفیت ها می باشند بنابراین مراکز چایسازی در گیلان مهم ترین منابع برشمرده شده و برای خرید چای صادراتی ایران به بهترین قیمت از گزینه های مطلوب و محبوب برشمرده می شوند. جهت تامین چای در تناژ مورد نظر و قیمت های ارزان تر می توانید با ما همراه و تجارت خوبی را با کشور های مورد هدف تجربه نمایید.

صادرات چای سیاه و چای سبز صادراتی ایران

دو چای سیاه و چای سبز مهم ترین تولیدات را با توجه به ذائقه ما ایرانی در داخل کشور دارا است و مراکز چایسازی فعال چای شمال همواره برترین و مرغوب ترین تولیدات را روانه بازار جهت عرضه می نمایند. با توجه به هم ذائقه بودن بسیاری از کشور های حاشیه خلیج فارس با ما ایرانی ها لذا سفارش خرید چای سیاه بالاترین میزان را دارا است و هر ساله صادرات چای سیاه با رقم پیشتاز در صدر جدول قرار دارد. تجار و بازرگانان چای ایران جهت تکمیل سبد خرید و در دست داشتن تنوعی از انواع چای صادراتی می توانند با ما همراه و با دریافت قیمت روز و ارزان تر همکاری تداوم دار و حاشیه سود مناسبی را انجام نمایند.

چای صادراتی

فروش و صادرات چای لاهیجان فله

چای فله یکی از گزینه های مطلوب به جهت خرید با توجه به حذف شدن هزینه های جانبی برشمرده می شود. فروش و صادرات چای فله از لاهیجان و شهر های همجوار آن ۹۰% تقاضاها را شامل و این چای ها به همراه استاندارد های لازمه و مدارک مورد تایید بهداشت جهت خروج می باشند. نگران هیچیک از موارد ادارای در زمینه صادرات نباشید چرا که از صفرتا صد آن در مجموعه قابل انجام و می توانید در زمان بارگیری در محل حضور و سفارشات خود را در سریع ترین زمان دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید چای صادراتی ایران

خرید چای صادراتی در انواع درجه بندی ها از ممتاز تا شکسته و باروتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام