بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / چای اصیل شمال خرید با بهترین قیمت بازار

چای اصیل شمال خرید با بهترین قیمت بازار

چای اصیل شمال که برای خرید با بهترین قیمت در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود، از نظر طعم و رنگ دهی در وضعیت مطلوبی قرار دارند. این تولیدات را استان های شمالی کشور با شرایط عالی و کاملا سنتی ارائه می دهند. خرید و فروش چای اصیل شمال در انواع چای سیاه و چای سبز به صورت فله ای و بسته بندی، مستقیم و تضمینی تجربه نمایید.

چای یکی از دمنوش هایی ست که مصرف زیادی داشته و افراد مختلف در کشورهای مختلف آن را تهیه و استفاده می کنند. این محصول که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و در کارخانه های چایسازی تولید و راهی بازار می شوند. با توجه به اینکه در شمال کشور انواع چای سیاه و سبز با بهترین کیفیت کشت می شوند، ایرانی ها می توانند در بهترین بسته بندی ها و یا به صورت فله ای این محصولات را تهیه کنند. چای اصیل شمال به شکلی سنتی و با بهترین شرایط ممکنه تولید و عرضه می گردند.

چای اصیل شمال

چای اصیل شمال

شمال ایران را می توان به لحاظ داشتن شرایط ایده آل رشدی منبع مناسبی برای پرورش انواع محصولات دانست. چای یکی از محصولات استراتژیک در دو استان گیلان و مازندران است که به کاملا طبیعی و خالص عرضه می گردد. خرید چای اصیل شمال طی سال ها نشیب و بی مهری هم اینک با شناخت کافی به خوبی مورد معامله قرار دارد، زیرا در مراحل تولید هیچگونه دستکاری و محرک رنگی استفاده نمی گردد از این رو یک چای دیردم، خوش طعم، خوش رنگ و با رایحه طبیعی می باشد.

 

چای اصیل شمال

خاصیت های نوشیدن چای اصیل شمال

  • رفع استرس
  • رفع خستگی
  • مانع لخته شدن خون و سکته
  • پیشگیری از پیشرفت سرطان و آلزایمر
  • حفظ سلامت کلیه ها
  • کاهش کلسترول
  • استحکام استخوان ها

چای اصیل شمال

قیمت خرید چای اصیل شمال

بیشتر افراد فکر می کنند که یک چای اصیل شاهید قیمت بالایی را دارا باشد و از رفت به سمت آن فاصله می گیرند، اما آیا می دانید چای شمال با بهترین قیمت در بازار عرضه می شود و سلامتش نیز بار ها طی تحقیقات و آزمایشات مکرر به اثبات رسیده است. چای شمال در مقابل رقبای موجود در بازار خود با بهترین قیمت به فروش می رسد و می توان آن را در رنج قیمتی مختلف و با کیفیت های متفاوتی مشاهده کرد. مبنای تعیین قیمت به :

  1. نوع برگ چیده شده
  2. انتخاب صحیح برگ
  3. حمل صحیح تا کارخانه
  4. نحوه تولید
  5. نوع چای و درجه بندی آن
  6. تعداد دست های موجود در میان
  7. فاصله مقصد تا مبداء
  8. میزان حجم سفارش
  9. فله یا برند بودن چای سنجیده می شود.

برای داشتن قیمت روز بهترین انواع چای اتصال به یک منبع معتبر می تواند کمک شایانی را به شما در این زمینه نماید.

قیمت خرید چای اصیل شمال

خرید چای اصیل شمال

یکی از بهترین مناطق کشور به منظور کشت انواع چای اصیل، شمال کشور می باشد. در این استان ها شرایط و زمین های مطلوب کشاورزی برای تولید انواع چای فراهم بوده و کشاورزان بهترین ها را برداشت می کنند. چای اصیل شمال ایران بسیار با کیفیت بوده و می توان طعم بسیار خوب و کیفیت عالی را از آنها انتظار داشت. به طوری که در بازار کشورهای مختلف با فروش بالا همراه می باشند. خرید چای اصیل شمال با بهترین قیمت بازار در مجموعه پیش رو در حال انجام است و می توان چای صادراتی اعلاء و بهترین انواع چای داخله را ائم از چای سرگل و ممتاز را به آسانی در اختیار داشت.

خرید چای اصیل شمال

قیمت بهترین چای در بازار

در بازار داخلی شهرهای مختلف می توان بهترین چای شمال را با قیمت روز تهیه نمود. این تولیدات که با کیفیت عالی فرآوری شده است، در بسته بندی های استاندارد و به صورت بهداشتی ارائه می شوند. از همین رو در شهرهای مختلف کشور می توان فعالیت نمایندگی های فروش را شاهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال

خرید و قیمت بدون واسطه چای شمال از بزرگ ترین مرکز فروش چای درجه یک …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام