بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت چای ممتاز بهاره شمال در بازار چند است؟

قیمت چای ممتاز بهاره شمال در بازار چند است؟

قیمت چای ممتاز بهاره شمال در بازار چند است؟ قطعا در خرید عمده چای با خرید جزیی قیمت ها تفاوت چشمگیری خواهند داشت. پیشنهاد می شود تا فروش انواع چای طبیعی ایرانی با بهترین کیفیت و از شهر چای ایران لاهیجان را به شکل فله ای با قیمتی استثنایی تجربه نمایید.

در بازار ایران سطح استقبال از چای خارجی بالا و شاید به طور واقعیت چندان توجهی به چای شمال نمی شده تا اینکه در طی سال های اخیر فرهنگ سازی خوبی از طریق آشنایی بیشتر به چای های شمال در میان مردم ایجاد شده و به واقعیت به کیفیت و خلوص این چای پی برده اند اما با این وضعیت ضعف هایی در پخش عمده چای و ارائه بسته بندی های شکیل و قابل رقابت در بازار را می توان شاهد بود ولی کیفیت مورد تایید این چای ها توانسته سطح رضایتمندی در میان مشتریان چای ایرانی را افزایش دهد.

چای ها در بازار با القاب خاصی نام نهاده می شوند که نام هرکدام می تواند خصوصیت آن چای را نمایان کند. نام چای ممتاز برای همه آشنا و حتما برای یکبار هم که شده از آن خریده و نوش جان نموده اید. حال چای ممتاز بهاره شمال چیست؟

چای ممتاز بهاره

چای ممتاز بهاره

این چای به دلیل اینکه در بهار برداشت شده با این نام خواند می شود و چای ممتاز بهاره رایحه بالاتری را نسبت به چای تابستانه و پاییزه دارا بوده و به لحاظ رنگدهی پایین تر از آن دو نمونه قرار دارد. چای ممتاز در رده دوم درجه بندی چای قرار دارد و از جمله چای های پرفروش در بازار چای شمال خوانده می شود. این چای پیچش در دانه بندی داشته و این فاکتور ارجحیت خاصی را بدان بخشیده و به دست آمده از برگ های مرغوب و بالایی گیاه چای می باشد. از میان دو چای سیاه و چای سبز ممتاز، چای سیاه به دلیل داشتن رایحه و طعمی بی نظیر بیشتر مورد توجه قرار دارد.

تفاوت چای ممتاز با چای سرگل در چیست؟

این دو چای در جدول رده بندی از رقبای دیرینه بوده و تفاوت این دو را می توان به نوع برگ ها، فصل برداشت و کیفیت حاصله دانست. چای ممتاز قابلیت برداشت در سه فصل برداشت را دارد اما چای سرگل تنها از اولین برداشت برگ ها و غنچه ها در بهار به دست می اید در نتیجه ارزشمندتر، خاصیت بالاتر و قیمت بیشتری را دارا می باشد. چای ممتاز سورت بندی شده و دارای شکل منظمی بوده و این حالت در سرگل به دلیل تردی بسیار بالای برگ ها مشهود نبوده و ترکیبی از چای ها مختلف می باشد.

بهترین چای ممتاز ایرانی متعلق به کدام شهر شمالی می باشد؟

شهر های چایخیز شمالی و چایکاران و تولید کنندگان آن همواره در صدد تهیه و عرضه بهترین چای و مرغوب ترین برگ ها بوده تا چای طبیعی، خالص و کاملا سنتی و بدون رنگ را به بازار عرضه نمایند. در میان این شهر ها چای لاهیجان محبوبیت بالاتری داشته و چای ممتاز لاهیجان در کنار سایر انواع چای ارگانیک آن سفارشات بالایی را در طول سال از سمت خریداران دارا می باشند.

چای ممتاز بهاره
Processed with VSCOcam with f2 preset

چه چیزی سبب استقبال بالا از چای ممتاز در میان مردم شده است؟

  • طعم گسی و تلخی متعادل و عوام پسند
  • قدرت رنگپذیری عالی این چای
  • ظاهر زیبا و بازار پسند
  • رایحه قوی این چای
  • قیمت مناسب
  • ۱۰۰% خالص بودن آن
  • کیفیت قابل رقابت آن در بازار

چای ممتاز

قیمت چای ممتاز بهاره شمال در بازار چند است؟

قیمت چای ممتاز بهاره در بازار با توجه به فاکتور ها و پلن های مختلف شامل تغییرات بسیاری بوده و برداشت هر فصل سبب ایجاد تغییرات در کیفیت و رنج قیمت آن خواهد شد. قیمت چای ممتاز بهاره شمال در سال ۹۸ از سمت تولید کنندگان چای شمالی عمده در رنج قیمت ۳۸ الی ۴۰ هزار تومان و به صورت جزیی هر کیلو ۵۰ هزار تومان در بازار چای عرضه و به فروش رسیده است که پیش بینی می شود با توجه به افزایش نرخ خرید برگ سبز چای در سال ۹۹ این افزایش قیمت به خوبی مشهود باشد.

خرید اینترنتی چای ممتاز بهاره

برای دسترسی و خرید آسان تر چای های شمال خرید اینترنتی چای به خوبی هم اکنون در میان خریداران مورد توجه قرار گرفته است چرا که قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتری را تجربه خواهند نمود. خرید اینترنتی چای ممتاز بهاره، چای شکسته، چای قلم خوش رایحه و بهترین چای های اصیل از سمت تولید کنندگان و فروشندگان چای در این خطه به متقاضیان عرضه می شوند و ارتباط مستقیم این دو سبب شده تا تست بهتر و نظر بسیار خوبی را نسبت به چای ایرانی از سمت خریداران شاهد باشیم کما اینکه خرید عمده و جزیی از این شیوه دسترسی مطلوبی را برای پخش چای در سطح بازار چای در کشور فراهم نموده است.

فروش عمده و کلی چای ممتاز لاهیجان در بازار ایران

خریداران چای در بازار را می توان به دوسته خریداران عمده و کلی و خریداران جزیی و کیلویی دسته بندی نمود. برای حفظ سطح رضایتمندی متقاضیان امکان خرید مستقیم برای هر دو دسته در مرکز فروش چای شمال ایجاد شده تا از این طریق کیفیت عالی و قیمت ارزان تری را در تمام نقاط ایران تجربه نمایند. فروش عمده و کلی چای ممتاز لاهیجان در بازار ایران به شکل دست اول و بی واسطه را تمام خریداران می پسندند شما چطور؟

نحوه عرضه چای ممتاز

  1. فله (عمده در کیسه های ۱۰،۲۰ و ۳۰کیلویی) (جزیی در سلفون یک کیلویی و ۵ کیلویی)
  2. بسته بندی با مارک های مختلف و در وزن های متنوع

چگونگی ارسال چای ممتاز

  • از طریق پست
  • باربری
  • تیپاکس
  • اتوبوس
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام