بازرگانی تیدا
خانه / چای رفاه / خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان

خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان

خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان در تهران، اصفهان، شیراز و سایر شهر های ایران امکانپذیر می باشد. نمایندگی چای رفاه لاهیجان بهترین چای ممتاز، قلم و… را به صورت بسته بندی های متنوع با وزن های مختلف و قیمتی ارزان در بازار عرضه می نماید. خرید و فروش اینترنتی و عمده چای رفاه را بدون واسطه انجام نمایید.

خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان

برند چای رفاه لاهیجان

این برند یکی از فعال ترین تولیدکنندگان چای در شهر لاهیجان است که بسته بندی های متنوع و مطابق به استاندارد های جهانی را به بازار عرضه می نماید. خریداران این فرصت را خواهند داشت تا از انواع چای با هر رنج قیمتی را بدین طریق تهیه نموده و از مزیت های چای خالص و اصیل ایرانی بهره مند شده و حاشیه سود خوبی را در بازار به جهت فروش تجربه نمایند.

محصولات چای رفاه

  1. چای لاغری
  2. چای سیاه
  3. چای اولانگ
  4. چای سفید
  5. چای سبز
  6. چای ترش

نمونه ای از انواع محصولات چای رفاه

  • چای سبز کیسه ای در ۱۲ طعم
  • چای سیاه شکسته ممتاز
  • چای سیاه قلم
  • چای سبز با کرفس
  • چای سیاه معطر
  • دمنوش های آرامبخش
  • چای ممتاز زرین
  • چای شکسته با طعم های مختلف ائم از هل، زعفران، دارچین و…
  • چای تی بگ با طعم های طبیعی مختلف
  • و بسیاری از نمونه های دیگر

خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان

خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان

چای رفاه لاهیجان در عرصه چای در سطح بازار پیشتاز و همواره در صدد راهی جهت دسترسی هرچه سریع تر مشتریان در سطح بازار به چای خوب و درجه یک بوده و فراهم شدن شرایط خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان در بازار سراسری فرصتی خوب به جهت تهیه و تامین بوده و متقاضیان خرید چای می توانند در هر لحظه و هر مکان تنوعی از چای مورد تقاضا را بدون دغدغه سفارش نمایند و در سرع ترین زمان از طریق راه های پست، باربری، اتوبوس و تیپاکس سفارشات خود را دریافت نمایند.

نمایندگی چای رفاه لاهیجان

وجود نمایندگی چای رفاه لاهیجان در شهر هایی همچون شیراز، اصفهان، تهران سبب شده تا بتوان قیمت های درب کارخانه را بدون واسطه در اختیار داشت. چای رفاه لاهیجان یکی از متنوع ترین چای ها را ارائه و تمامی چای ها دارای تاییدیه استاندارد و بهداشت و سیب سلامت می باشند. این برند یکی از برند های نامی و شاخص و موفق بوده و می توان بسته بندی هایی با نام تجاری تیما، سوگند، تیمن را در دسته محصولات این کارخانه مشاهده نمود.

خرید اینترنتی چای رفاه لاهیجان

قیمت چای رفاه لاهیجان

شاخصه قیمت برای بسیاری از خریداران با توجه به حجم خرید بسیار مهم می باشد. از این رو چای رفاه لاهیجان قیمت های پایه ای را قرار داده و خریداران می توانند مناسب ترین قیمت را جهت خرید دریافت نمایند. برای خرید اینترنتی چای رفاه نیز می توانید قیت های روز چای و با استعلام قیمت تنوعی از بهترین انواع چای سنتی ایرانی مورد درخواست را ثبت سفارش نمایید. این برند تلاش نموده تا همواره در برهه های مختلفی از سال همچنان ثبات قیمت ها را ارائه و خریداران می توانند نرخ چای را در قبال کیفیتی تضمینی و کاملا درجه یک دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چای فله

فروش چای قلم بهاره رفاه لاهیجان ۱۰۰۰ گرمی

فروش چای قلم بهاره رفاه لاهیجان ۱۰۰۰ گرمی با کیفیت تضمینی و ۱۰۰% طبیعی آغاز …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام