بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت چای سبز گیلان بهاره درجه یک

قیمت چای سبز گیلان بهاره درجه یک

قیمت چای سبز گیلان بهاره درجه یک را دست اول و رقابتی از مرکز خرید چای شمال دریافت نمایید. خرید اینترنتی بهترین چای اصل از کارخانه های چایسازی به شکل عمده و کیلویی برای خریداران فراهم گردیده است. برای دریافت قیمت فروش عمده لازم است تا حداقل سفارش ۵۰ کیلو ثبت شود.

نظر شما در مورد چای سبز چیست؟ آیا تصور می کنید که گیاه چای سبز و چای سبز متفاوت از هم هستند؟ باید بگویم خیر گیاه این دو یکسان بوده و طی عملیات متفاوت در کارخانه بر روی برگ سبز چای حاصل می شود برای تهیه چای های سبز برگ ‌های تازه گیاه چای بدون هیچ فرایند اکسایشی به‌دست مصرف کننده می‌رسند و میزان و درصد کافئین موجود در چای سبز ۲۰ تا ۳۰% کمتر از چای سیاه است که سبب شده تا این چای بیش از پیش مورد توجه در بازار قرار بگیرد. استان گیلان بزرگ ترین حجم تولیدات چای در ایران را دارا است و به منزله آن از معتبرترین مراکز خرید و فروش چای با قیمت های مناسب و ارزان نام دارد. قیمت چای سبز گیلان در بازار از بسیاری از نمونه های خارجی ارزانتر و در صورتی که در رده کیفیتی بسیار بالایی قرار دارند.

قیمت چای سبز گیلان

اما چرا چای سبز؟

این چای امروزه تنها یک نوشیدنی تلقی نمی شود و خواص و فواید آن به حدی بسیار است که توانسته کاربرد فراوانی را در جوامع مختلف پیدا نماید. وجود میزان قابل توجه آنتی اکسیدان در چای سبز آن را عاملی برای جلوگیری از سرطان و عاملی برای جوانی و شادابی سلول های پوست مبدل نموده است علاوه بر اینکه خاصیت چربی سوزی آن می تواند راهکاری مهم جهت درمان لاغری و کاهش وزن محسوب گردد.

  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از آلزایم
  • درمان بیماری کبدی
  • کنترل و کاهش فشار خون
  • تنظیم قندخون
  • پیشگیری از رشد سلول های سرطانی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • خاصیت آرام بخشی از دیگر فواید این چای می باشند.

قیمت چای سبز گیلان

ویژگی‌ های مهم چای سبز گیلان چیست؟

  1. چای درجه یک و اصل
  2. برداشت سال
  3. از باغ های نمونه چای در فصل بهار
  4. دارای طعم عالی
  5. صددرصد خالص و طبیعی‌
  6. فاقد مواد شیمیایی و اسانس

چرا چای سبز گیلان؟

  1. تمامی انواع چای تولید شده در گیلان با توجه به شرایط اقلیمی آن صددرصد ارگانیک هستند. (عاری از کودهای شیمیایی، آفت کش ها و سایر موارد شیمیایی) زیرا این مواد خطرات زیادی برای سلامت افراد به همراه دارند.
  2. در تولید چای گیلان برگچه های بالایی و شاداب چای مورد استفاده قرار می گیرند که این برگچه ها تازه و سالم تر از برگ های پایینی می باشد.
  3. از مزیت های دیگر استفاده از برگ های مرغوب: پایین بودن میزان فنول و بالا بودن میزان آنتی سیانین می باشد. به دلیل دارا بودن این ویژگی ها، نوشیدن یک فنجان چای خالص سبز گیلان، حس شادابی و سرزندگی برای افراد به ارمغان می آورد.

قیمت چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان بهاره درجه یک

اگر به دنبال دریافت قیمت چای سبز گیلان بهاره درجه یک هستید باید بدانید که چای های برداشت بهار دارای قیمت بالاتری نسبت به برداشت های تابستانه و پاییزه هستند. اما با توجه به کیفیت و نوع چای ها می توان رنج قیمت مختلف را توقع داشت که به ترتیب قیمت : چای سبز سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه قرار دارند. دریافت قیمت های به روز می تواند کمک شایانی را در انتخاب حجم سفارش و جلب رضایتمندی متقاضیان به همراه داشته باشد.

خرید چای سبز کیلویی اعلا

خریداران چای در بازار را همواره دوگروه تشکیل می دهند یا خریداران کیلویی و جزیی بوده و یا خریداران عمده چای هستند و برآورده نمودن نیاز ها و جلب سطح رضایت متقاضیان می تواند در افزایش سطح تقاضای خرید و فروش چای تاثیرگذار باشند. برای خرید چای سبز کیلویی اعلا و بهترین چای فله اصل بازرگانی تیدا شرایط خرید دست اول و مستقیم را فراهم نموده تا قیمت چای سبز گیلان را در کنار سایر انواع چای سیاه و چای ترش بسیار مقرون به صرفه و بی دغدغه در هر شهر از ایران دریافت نمایید.

قیمت چای سبز گیلان

فروش عمده چای سبز گیلان

با توجه به تقاضای بالای خریداران در بازار چای لذا فروش عمده چای سبز توسط فروشندگان و دسترسی بیشتر و راحت تر به آن ها موقعیت سودآوری بهتری را فراهم می نماید. اگر از فروشندگان چای در شهر خود هستید جهت پخش چای و دریافت قیمت چای سبز گیلان می توانید با ارتباط با کارشناسان واحد فروش و مشاورین مجموعه از مزیت های فراهم شده بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام