بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت خرید چای ممتاز درجه یک

قیمت خرید چای ممتاز درجه یک

چای ممتاز لاهیجان یکی از بهترین و مرغوب ترین چای شمال ایران نام دارد. قیمت خرید چای ممتاز درجه یک با توجه به کیفیت متفاوت است اما با انتخاب مرکز خرید معتبر می توان از نرخ دست اول و عالی آن بهره مند شد. فروش اینترنتی و مستقیم انواع چای طبیعی بهاره آغاز شد فرصت خرید آن را از دست ندهید.

اگر در بازار اندکی گشت و گذار داشته باشید واژه ها و نام های مختلف چای را به لحاظ دسته شدن و ارزش کیفیتی شاهد خواهید بود. نشان ممتاز بودن چای ارزش و بهای خاصی را به چای می بخشد و خریداران بسیاری همواره به دنبال خرید این چای ها هستند. در شهر لاهیجان پایتخت چای ایران تولید چای اعلا در اولوی قرار داشته و تمامی چای های تولید شده در رده بالای ارزشمندی و سلامت قرار داشته و می توان با اطمینان و مورد تایید بودن این چای ها آن ها را با قیمت ارزان و مناسب تری تهیه نمود.

چای ممتاز

چای ممتاز چه چایی است؟

در رده بندی چای ها به دانه های چایی که دارای پیچش بوده و به لحاظ وزنی وزین بوده و از بهترین قسمت برگ گیاه حاصل شود چای ممتاز اتلاق می شود. این چای دارای رایحه و رنگ ویژه ای بوده و در بالاترین رتبه از رده بندی بعد چای سرگل قرار دارد.

چای ممتاز

فواید نوشیدن چای ممتاز خالص

  • کالری پایین و حفظ تناسب اندام
  • مراقبت از قلب
  • حفاظت کلیه ها
  • کاهش غلظت و فشار خون
  • مراقبت از کبد
  • رفع خواب آلودگی
  • نشاط بخش
  • رفع سرما خوردگی . التهابا داخلی بدن

خصوصیات چای درجه یک ارگانیک

  • دیر دم
  • خوش رنگ
  • خوش طعم
  • رایحه مطبوع و طبیعی

چای ممتاز

فروش اینترنتی چای ممتاز ایرانی

این روز ها بازار اینترنتی و رسیدن به تامین دست اول حرف اول را می زند و امکان معرفی هر چه بهتر محصولات و شناخت فروشنده و صرف هزینه کمتر از این راه بهتر و نمایان تر گردیده است. بسیاری از خریداران معتقدند که کیفیت چای ممتاز ایرانی خریداری شده بدین شیوه از طریق مراکز فعال چای شمال که مستقیم چای را ارسال می نمایند بسیار متفاوت و ارجح تر از نمونه های موجود در بازار است و از این رو سفارش های خود را طی سال هاست که چه عمده و چه کیلویی بدین شیوه انجام می نمایند.

قیمت خرید چای ممتاز

همان طور که کیفیت چای ممتاز برای اکثریت خریداران اثبات شده می باشد لذا بدین موضوع واقفند که این چای دارای ارزش قیمتی بالاتری نیز می باشد اما در صورت خرید کلی تا حد بسیاری از قیمت نهایی کاسته شده و حاشیه سود خوبی را برای فروشندگان به همراه خواهد داشت. قیمت خرید چای ممتاز درجه یک تحت عوامل متعددی می تواند تغییر نماید اما همواره مرکز و منابع اصلی در نواحی چایخیز می توانند گزینه های مطلوب تری جهت تهیه و تامین آن محسوب گردند. قیمت چای ممتاز در سال ۹۸ به صورت جزیی ۵۰ هزار تومان و عمده ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان در بازار چای شمال بوده است.

چای ممتاز

خرید درجه یک ترین چای ممتاز اصل ایرانی

فصل بهار یکی از فصل های پرتلاش و آماده سازی بهترین چای هاست و چای های این فصل کیفیت بالایی دارند و مشتریان بسیاری به دنبال خرید چای این فصل هستند. چای ممتاز قابلیت برداشت در هر سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه را دارا بوده و می توان این چای را با قابلیت های منحصر به فرد در هر چین یافت نمود چرا که نوع بهاره آن دارای رایحه بالاتر و پاییزه و تابستانه دارای قدرت رنگ دهی بیشتری هستند.

از کجا می توان چای شمال ممتاز و درجه یک را سفارش داد؟

مجموعه و مرجع تخصصی چای شمال در لاهیجان همواره آماده همکاری با شما عزیزان بوده و شما می توانید سفارشات متنوع چای فله و از برند های معتبر را با هم و به صورت یکجا انتخاب و به ثبت برسانید. در زمینه تامین سفارشات در حجم بالا و انواع چای صادراتی درجه یک و طی مراحل مورد نیاز آن می توانید از همکاری و هماهنگی کارشناسان واحد فروش و مشاورین مجموعه بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام