بازرگانی تیدا
خانه / چای فله / فروش چای فله ای ایرانی

فروش چای فله ای ایرانی

چای فله ای ایرانی فروش بالایی را در معاملات سالیانه چای داخلی و همچنین صادرات دارا می باشد. قیمت چای فله در حجم های عمده و بالا می تواند سودآوری خوبی را به دنبال داشته باشد. خرید چای فله شمال در انواع نمونه های چای سیاه و چای سبز با بهترین کیفیت از طریق سایت اینترنتی مقابل در حال انجام است.

معامله چای در دنیای امروز به یکی از معاملات سودآور با توجه به محبوبیت و تقاضای بالای بازار جهانی مبدل شده است. در این میان چای فله پایه اصلی و اساسی را به جهت داشتن قیمت ارزان تر تشکیل می دهند. برگ های سبز چای پس از چیده شدن روانه کارخانه شده و در آن جا طی مراحل مختلف به چای خشک تبدیل می گردند و از آنجا مسیر سرنوشت ساز خود را به جهت عرضه به بازار طی می نمایند.

فروش چای فله

انواع چای فله ایرانی شمال

  • چای سیاه
  • چای سبز

چای فله ایرانی

دسته بندی انواع چای فله

  • چای سرگل فله
  • چای ممتاز فله
  • چای شکسته فله
  • چای قلم فله
  • چای باروتی فله
  • چای خاکه فله

انواع چای فله

مناسب ترین زمان خرید چای فله چه زمانی است؟

از آنجا که برداشت چای در شمال در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می پذیرد لذا در هر فصل حتی زمستان نیز چای در این نواحی به فروش می رسد. اما لازم است بدانید چای بهاره کیفیت بالایی داشته و نرخ بالاتری را نسبت به ارقام پاییزه و تابستانه دارا هستند و چای های دو فصل دیگر به لحاظ قیمتی ارزان تر می باشند، لذا حجم بالای صادرات را در پاییز شاهد می باشیم.

خرید چای فله

حداقل میزان سفارش چای فله چقدر است؟

این میزان در سفارشات خانگی از ۲ کیلو آغاز و در فروش عمده آغاز سفارشات از ۱۰۰ کیلو می باشد.

چای فله خوب را چگونه بشناسم؟

کافیست تا کمی از چای را در کف دست إحساس کنید در اینصورت بهتر است که وزن دار باشد، در زمان دمیدن هوا به آن رایحه مطبوع و کاملا طبیعی داشته باشد، برنده و تیز باشد، رنگ متمایل به قهوه ای داشته و دانه های زر و ساقه را بتوان در آن مشاهده کرد و چنانچه در آب سرد قرار گیرد سریعا شروع به آزاد نمودن رنگ ننماید.

فروش چای فله ایرانی

فروش عمده چای فله

چنانچه از فروشندگان چای و یا از صادرکنندگان چای ایرانی هستید، جهت تهیه و تامین چای مورد نیاز خود می توانید با بازار چای شمال همراه شده تا مرغوب ترین چای را با بهترین شرایط به صورت مستقیم خریداری نمایید. فرصت ویژه و استثنایی فروش چای ایرانی را از دست ندهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چای فله

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال ارزان تر و مستقیم …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام