بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / چای سرگل تازه بهاره | خرید اینترنتی چای سرگل با بهترین قیمت

چای سرگل تازه بهاره | خرید اینترنتی چای سرگل با بهترین قیمت

چای سرگل تازه بهاره یکی از بهترین انواع چای ایرانی نام دارد. خرید اینترنتی چای سرگل با بهترین قیمت هم اینک در این مجموعه در حال انجام می باشد. معتبرترین مراکز تولید و فروش چای شمال را می شناسید؟

کیفیت چای سرگل بهاره

این چای به واقع یکی از بهترین تولیدات کارخانه های چایسازی شمال بوده و درصد رایحه این چای بالاتر از دیگر نمونه هاست. اگر به دنبال یک چای درجه یک و کاملا خالص با خواص فراوان هستید این چای یکی از گزینه های مطلوب و پیشنهادی به شما می باشد.

چای سرگل

چای سرگل تازه بهاره و مشخصه های این چای

چای سرگل بهاره از اولین برداشت برگ سبز چای در بهار به دست می آید و از همین رو به چای بهاره نیز معروف است که امکان برداشتش تنها به چین اول مختص شده و از جوان ترین برگ های ابتدایی رشد یافته در بهار حاصل می شود لذا حالت ترد و شکننده داشته و به برگ ها در زمان تولید حرارت زیاد نمی دهند تا برگ ها حالت سوخته پیدا نکنند. از مشخصه های این چای عبارتند از :

  • طعم تلخ و گس
  • رایحه بالا
  • رنگدهی بسیار مناسب
  • مدت زمان دم کشیدن متوسط بین ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  • دارای دانه های زرین
  • چای وزین
  • تهیه شده از بهترین برگ های چای
  • ۱۰۰% خالص بدون اسانس

چای سرگل

چای سرگل ایرانی بخریم یا چای خارجی؟

چای های موجود در بازار امروزه حاوی مواد افزودنی برای جلب رضایتمندی مشتریان با هر سلایقی می باشند اما با توجه به اینکه این نوشیدنی در طی روز برای چندین مرتبه نوشیده می شود لازم است تا سلامت آن مورد توجه قرار گیرد. چای ایرانی کاملا خالص و بدون مواد اضافی تولید و از این رو خواص بسیاری را نیز با خود به همراه دارد. چای ایران چون در داخل کشور تولیدد می شود لذا با موقعیت بهتری در دسترس قرار داشته و با استفاده از چای تازه تولید شما یا طعم شگفت انگیز تری از چای مواجه خواهید بود پس از گزینه های مزلوب به جهت خرید توصیه یه خرید چای ایرانی می باشد.

چای سرگل

خرید اینترنتی چای سرگل با بهترین قیمت

با توجه به حجم تولید پایین چای سرگل و عدم دسترسی بازار های مختلف به این چای تازه سرچین لذا با تدابیر اندیشیده شده هم اینک این چای مستقیم عرضه و خریداران عمده چای و هم کیلویی می توانند سفارشات خود را از هخم اکنون ثبت و انجام ننمایند تا در سریع ترین زمان سفارشات خود را دریافت کنند. خرید اینترنتی چای سرگل با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی از سوی مجموعه چای شمال (تیدا) انجام و بستر خوبی را برای خرید چای سنتی فراهم نموده است.

چای سرگل

قیمت چای سرگل و حداقل حجم خرید کیلویی و عمده

چای ها بر حسب سایز، نوع، کیفیت و عوامل دخیل دارای رنج قیمتی متفاوتی هستند و در برهه هایی نوسانات بازار بر این امر دخیل و می توان شاهد تغییرات قیمتی در زمان هایی از سال بود. چای سرگل تازه بهاره در رده اول جدول طبقه بندی قرار داشته و بهترین چای ایرانی نام دارد لذا قیمت این چای بالاتر از رده هایی چون چای ممتاز و چای قلم بوده و به دلیل برداشت اول فصل و نوبرانه بودن همواره مورد توجه قرار دارد. شما می توانید مناسب ترین قیمت انواع چای را از مجموعه پیش رو دریافت و حداقل حجم خرید کیلویی و قابل ثبت از ۲ کیلو و عمده از ۳۰ کیلو می باشد.

معتبرترین مراکز تولید و فروش چای شمال

با توجه به موقعیت استان گیلان برای پرورش چای لذا شهر های بسیاری را می توان در این فعالیت سهیم دانست و کارخانه های چایسازی بسیاری در این نقاط برپا و فعال هستند که تولید و فروش چای شمال با بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین رنج قیمت ها را دارا است. معتبرترین مراکز تولید چای در گیلان در تولید چای فله خالص و جهت بسته بندی با برند های مشخص شناخته شده و مورد اطمینان بوده و لذا با تکیه بر این مکان ها و افراد مجرب و متخصص می توان اعلاترین چای ارگانیک سیاه و چای سبز مرغوب را تامین نمود.

چای سرگل

بازار فروش چای سرگل اصل و خالص در ایران

وجود چای های غیر اصل و تقبی در بازار این روز ها بسیار مشهود و مورهن است لذا لازم است تا همواره با مرجع شناخته شده ای در ارتباط بود تا بتوان چای ۱۰۰% خالصی را تهیه نمود. با وجود فعالیت گسترده مراکز چایسازی در گیلان لذا می توان خرید خوب و بدون واسطه ای را از این نقطه تجربه نمود. مرکز چای شمال در لاهیجان به عنوان بازار فروش چای سرگل اصل و خالص در ایران همواره در تمام زمینه ها همراه متقاضیان بوده تا انواع چای های مورد نیاز ائم از عمده ای و جزیی را تامین و در فرهنگ سازی و معرفی هر چه بهتر چای طبیعی نقشی هر چند کوچک را ایفا نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام