بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / قیمت چای قلم لاهیجان بهاره

قیمت چای قلم لاهیجان بهاره

قیمت چای قلم لاهیجان بهاره درجه ۱ در بزرگ ترین مرکز عرضه چای شمال ایرانی با ارزان ترین نرخ بازار آغاز شد. خرید اینترنتی متنوع ترین چای شکسته، ممتاز، انواع چای اعلا و خوب و ۱۰۰% طبیعی را عمده و جزیی می توان انجام نمود. فروش مرغوب ترین چای قلم ریز و درشت و بهترین چای صادراتی را با قیمت دست اول در سراسر کشور تجربه نمایید.

حتما همه شما نام چای قلم را به گوش شنیده اید اما آیا به خوبی آن را می شناسید؟ آیا تاکنون تجربه خرید مستقیم چای را داشته اید؟ با چه قیمتی چای خود را در بازار خرید نموده و چه ملاکی را برای انتخاب در اولویت قرار می دهید؟ معتبرترین مرکز تولید و برداشت چای در ایران شهر لاهیجان نام دارد. در این شهر چای ها در مرحله پایانی تولید در کارخانه ها دسته بندی و با نام و اسامی خاصی روانه بازار می شوند که هر یک رنج قیمت خاص و کیفیت منحصر به فردی را با توجه به کیفیت و فصل برداشت دارا هستند.

چای قلم لاهیجان

چای قلم بهاره لاهیجان

این چای در رتبه بندی در بخش سوم جدول بعد از چای سرگل و ممتاز قرار گرفته و درشت ترین سایز و شکل ظاهر را در میان چای های ایرانی دارا است. به دلیل درشتی دیردم تر اما خاصیت های بیشتری را در خود نهان داد. چای قلم به دست آماده از برگ های دوم و سوم به بعد بوده و چنانچه برداشت آن در بهار انجام شود به لقب بهاره خوانده شده که ارزش و کیفیت بسیاری را به همراه دارد.

تنوع چای قلم لاهیجان

  • چای قلم درشت
  • چای قلم سوزنی
  • چای قلم ساده

چای قلم فله چگونه عرضه می شود؟

این چای بر حسب میزان تقاضا در بسته های کیلویی و سلفون شفاف و در صورت خرید حجم عمده به دلیل درشتی در کیسه های ۲۰ کیلویی بسته بندی می شوند.

چای قلم لاهیجان

آیا ویژگی های چای قلم ایرانی را می دانید؟

  1. دیردم است.
  2. به دلیل عدم دستکاری و فرآوری طعم گس و تلخی دارد.
  3. رایحه این چای به دلیل وجود ساقه بی نظیر خوانده می شود.
  4. رنگ دم شده زلال و شفاف دارد.
  5. خاصیت ملین داشته و برخلاف چای های ریز و پودری قابض نمی باشد.
  6. به صورت تازه و تولید سال عرضه می گردد.

قیمت چای قلم

قیمت چای قلم لاهیجان بهاره

قطعا رایحه و کیفیتی را که در چای های فصل بهار می توان دید در سایر برداشت ها وجود ندارد. چای های بهاره ارزش کیفی و قیمتی بالاتر و هر چه از این فصل به سمت پاییز می رویم کیفیت کمتر و از قیمت ها کاسته می شود. قیمت چای قلم لاهیجان بهاره در سال ۹۹ عمده ۵۰ هزار تومان و جزیی ۷۰ هزار تومان در بازار چای شمال تعیین و عرضه گردیده است.

خرید چای قلم درجه یک

فروشگاه ها، نمایندگی ها، بنک داران و… از عرضه کنندگان چای می باشند و مراجعه کنندگان بسیاری را به جهت خرید چای قلم درجه یک و سایر نمونه انواع چای سیاه و چای سبز دارا می باشند. حرید مستقیم و تکمیل سبد خرید چای از طریق مرکز پخش چای شمال برای خریداران عمده چای فراهم و از این طریق می توانند قیمت های ارزان تر و حاشیه سود خوب و متراجعه کنندگان بیشتری را دریافت نمایند.

قیمت چای قلم

فروش عمده بهترین چای قلم در ایران و صادرات

برای خرید چای قلم و سایر نمونه چای ها تنها مراجعه کنندگان به خریداران داخلی مختص نگشته و می توان تجار و بازرگانان داخلی و خارجی را نیز شاهد بود که همواره قیمت چای قلم خوب و درجه یک را در کنار چای طبیعی شکسته و… مدنظر داشته و به دنبال بهترین ها می باشند. فروش عمده و کلی بهترین چای ارگانیک و ۱۰۰% خالص را از مراجع تخصصی آن در نواحی چایخیز به شکل بهتر و ارزان تری به همراه مشاوره می توان در اختیار داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام