بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای برتر ایرانی در بازار به جهت خرید کدام است؟

چای برتر ایرانی در بازار به جهت خرید کدام است؟

چای برتر ایرانی در بازار به جهت خرید کدام است؟ تا چه حد مارک های چای ایرانی و خوش طعم ترین چای را می شناسید؟ خرید و فروش انواع بهترین چای اصل سیاه و سبز را با قیمت عالی و دریافت مشاوره را با بازرگانی چای تیدا معتبرترین مرکز پخش مستقیم چای دنبال نمایید.

 

چای برتر ایرانی

چای ایرانی

چای ایرانی را می توان یکی از دل انگیز ترین و سالم ترین نوشیدنی های دنیا دانست که چون به طور خالص به بازار عرضه می شود در نتیجه خاصیت بسیاری را در خود نهان دارد لذا از بهترین گزینه ها برای مصرف روزانه و وعده های مختلف برشمرده می شود.

  • چای سیاه
  • چای سبز،
  • چای سفید
  • چای دستی محلی

از مهم ترین تولیدات چای ایران و چای برتر ایرانی هستند و در این رابطه می توان بازار تقاضای خوبی را برای آن در طی سال های اخیر شاهد بود.

فصول مختص برداشت چای کدامند؟

موقعیت نواحی شمالی ایران این شرایط را ایجاب نموده تا برگ سبز چای در سه فصل، بهار، تابستان و پاییز برداشت و لذا موقعیت تولید چای در فصول مختلف سبب شده تا به طور اعجاب انگیزی بتوان رایحه و رنگ های ویژه و منحصر به فردی را در هر فصل مشاهده نمود. چای بهاره دارای رایحه بالا و چای تابستانه و پاییزه برای آندسته که به دنبال رنگدهی چای می باشند.

معرفی چای خوش طعم

چای خوب و مرغوب را چنانچه بنوشید باید هیچ مزه غیر طبیعی را از آن إحساس نکنید و چنانچه طبیعی و خالص باشد طعم گس و تلخی داشته و در نتیجه می توان آن را به خوش طعم بودن به خوبی شناخت. مزه چای در فصل بهار بیشترین میزان را داراست و رایحه آن بسیار دلنشین است. انواع چای برداشت چین اول بهار چای برتر ایرانی موجود در بازار چای نام دارند.

چای برتر ایرانی

چای برتر ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. ۱۰۰% خالص است
  2. هیچ اسانس و افزودنی ندارد
  3. برگ های چای حاوی هیچ سمومی نیستند.
  4. طعم گس و تلخش را می توان حس نمود.
  5. رایحه بی نظر و طبیعی دارد.
  6. به بهترین شیوه تولید گردیده است.
  7. متناسب برای تمامی سلیقه هاست.

چای درجه یک و مرغوب ایرانی محصول لاهیجان گیلان

آیا از چای لاهیجان تا حالا نوشیده اید؟ آیا می دانید که مهم ترین تامین چای در ایران و پایتخت چای ایران، لاهیجان است؟ چای درجه یک و مرغوب ایرانی در استان گیلان رایج ترین بخش محصول کشاورزی بوده و در این استان ۹۰% از باغ های چای وجود دارند و با داشتن کارشناسان و تولید کنندگان مجرب می توان چای اصیل و سنتی خوبی را در اختیار داشت. چای برتر ایرانی در شهر لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن در حال تولید و لذا می توان چای های متنوع فله و بسته بندی را در اختیار داشت.

چای برتر ایرانی

چای برتر ایرانی در بازار به جهت خرید کدام است؟

در بازار چای چای های متنوعی جهت عرضه وجود دارند از برند ها گرفته تا نمونه های فله ای و خریداران چای را هم عمده و هم کیلویی شامل می شوند اما همه به دنبال یک چیز و آن هم بهترین چای موجود در بازار هستند. در میان چای های تولید داخلی اولین برداشت برگ سبز در بهار و چای حاصل از آن ملقب به چای سرگل یا سرچین یا زرین چای برتر ایرانی نام داشته و تقاضای بالای خرید داخلی را در میان خریداران کیلویی و عمده دارا است.

مرکز خرید چای برتر ایرانی

خرید تازه و مستقیم برای هر خریداری از مهم ترین ملاک ها برشمرده می شود. برای تهیه و تامین مرغوب ترین انواع چای برتر ایرانی ائم از سرگل، چای دستی، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و باروتی و… یکی از راه های عالی مرکز خرید چای شمال در لاهیجان است که همواره چای را از باغات نمونه چای و برترین کارخانجات چایسازی در سطح کشور پخش و توزیع می نماید.

چای برتر ایرانی

فروشگاه چای شمال

در این فروشگاه مجازی این امکان فراهم شده تا به سرعت بتوانید سفارشات خود را در حجم مورد نیاز خریداری نمایید. از این طریق چای برتر ایرانی به شکل راحت تری در دسترس بوده و در نتیجه چون مستقیم عرضه می شود لذا قیمت ارزان تر و مناسب تری را نسبت به سایر مکان ها خواهد داشت. در فروشگاه چای شمال می توان نمونه های اعلای چای داخلی و انواع چای صادراتی درجه یک را سفارش و کیفیت عالی را در مرغوبیت و خلوص چای شاهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام