بازرگانی تیدا
خانه / چای فله / صادرات چای فله ای ایرانی به ارمنستان

صادرات چای فله ای ایرانی به ارمنستان

صادرات چای فله ای ایرانی به ارمنستان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در حال انجام می باشد. بسته های چای با توجه به درخواست شما شامل کیسه های ۱۰، ۲۰ الی ۲۵ کیلویی در کیسه های ساده و یا لمینیت خواهد بود. مرکز و مرجع صادرات چای ایرانی مرغوب ترین چای سیاه و چای سبز فله ای را در تنوعی از سطح کیفی عرضه و به فروش می رساند.

صادرات چای فله ای ایرانی

صادرات چای ایران

تا چه حد با صادرات چای آشنا هستید؟ آیا کشور ها و بازار های هدف آن را می شناسید؟
صادرات به مازاد مصرف کالای یک کشور تلقی می شود که به جهت ارزآوری یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی خوانده می شود. تجارت چای در دنیا پیشینه کهنی دارد و کشور های کمی در کل دنیا امکان کشت و تولید آن را دارند، اما سطح کشت آن در این کشور ها وسیع و فرآوری چای متناسب با ذائقه های مختلف در حال انجام می باشد. ایران نیز از جمله کشور هایی است که در بخش محدودی از شمال در دو استان گیلان و مازندران امکان کاشت و تولید چای را دارا است و سالانه بخشی از چای به جهت صادرات در نظر گرفته شده و شرکای تجاری خوبی را در این زمینه دارا است که می توان از جمله به کشور ارمنستان اشاره کرد. صادرات چای فله ای ایرانی به ارمنستان و دگر کشور های منطقه همچون : عراق، ترکیه، روسیه و… سال هاست که به خوبی در حال انجام می باشد و بازرگانان این نقاط دور را راهی ایران جهت انجام معاملات چای نموده است.

صادرات چای فله ای ایرانی

انواع چای صادراتی ایرانی

  • چای ممتاز
  • چای شکسته ۱
  • چای شکسته ۲
  • چای قلم با چوب
  • چای قلم سوزنی سورت شده
  • چای قلم درشت سورت شده
  • چای باروتی گرانولی
  • چای باروتی ریز
  • چای خاکه

صادرات چای فله ای ایرانی

مرکز فروش انواع چای صادراتی

این مرکز با تمرکز و توجه به تهیه و تامین دست اول انواع چای صادراتی ایرانی بهترین نمونه از چای ها را در سطوح مختلف درجه بندی آماده فروش نموده است. با توجه به درخواست مدارک مورد نیاز توسط بسیاری از کشور ها لذا لازم است تا شما این مدارک را نیز تهیه نمایید، این مرکز بازرگانی سفارشات شما را به همراه انجام تمامی امور درخواسته انجام نموده و شما کافیست تا سفارشات کلی خود را از نوع چای اعلام و انجام تمامی مراحل را به مجموعه سپرده و سفارشات خود را بارگیری شده و پلمپ درب گمرک انزلی و یا درب کارخانه دریافت نمایید.

صادرات چای فله ای ایرانی

ذائقه مردم ارمنستان نسبت به چای ایرانی

خوشبختانه ارمنستان را می توان از جمله شرکای تجاری خوب و مهم برای ایران دانست. ایران نیز همواره جزو اصلی ترین صادر کنندگان چای ارگانیک در دنیا است که دلایل زیادی منجر به افزایش فروش و شناخت آن در دنیا گردیده است که می توان به :

  1. کیفیت بالای چای ایرانی
  2. نرخ های مناسب تر این چای
  3. صد در صد طبیعی بودن و بدون اسانس
  4. عدم استفاده از آفت کش در باغات چای

اشاره کرد. کشور ارمنستان هر ساله حجم بالایی از چای ایرانی را خریداری نموده و چای ایرانی بعضا بصورت بسته بندی و به صورت فله ای به این کشور صادر می شود و که در این کشور با بسته بندی مناسب با فرهنگ و زبان ارمنستان بسته بندی و فرآوری و به تمام بازار های فروشش عرضه می گردد.

صادرات چای فله ای ایرانی

صادرات چای فله ای ایرانی به ارمنستان

فروش چای خالص ایرانی جهت صادرات و توزیع اینترنتی در کشور ارمنستان با عرضه بدون واسطه و مناسب ترین قیمت بازار در مرکز فروش چای انجام می گیرد و سفارشات شما برای خرید انواع چای ایرانی در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. چای ۱۰۰ درصد طبیعی ایرانی از مرغوبترین برگ های چای باغات لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، فومن و غیره به صورت فله ای و تناژ بالا با قیمت مناسب در مرکز فروش چای به کلیه کشور های مشترک منافع نظیر ارمنستان، روسیه، قزاقزستان، تاجیکستان و غیره صادرات می شود. اگر از تجار و بازرگانان هستید که قصد صادرات چای فله ای ایرانی به ارمنستان را دارید از هم اینک می توانید سفارشات خود را به کارشناسان ارائه نموده و تداوم همکاری خود را در کشور مقصد و مجموعه پیش رو شاهد باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چای فله

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال

قیمت چای فله ایرانی درجه یک در فروشگاه آنلاین چای شمال ارزان تر و مستقیم …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام