بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / صادرات چای سیاه لاهیجان خالص و طبیعی

صادرات چای سیاه لاهیجان خالص و طبیعی

صادرات چای سیاه لاهیجان با کیفیت بالا و مجوزات لازمه بهداشت و استاندارد در بازرگانی چای تیدا انجام می گردد. چای سیاه ایرانی با توجه به خالص و طبیعی بودن ظرفیت صادرات و رقابت در بازار جهانی را دارا است. خرید و فروش کلی بهترین انواع چای صادراتی درجه یک فله با قیمت های دست اول را در این مرکز پخش چای تجربه نمود.

ارزشمندی چای خشک در دنیا به اثبات رسیده می باشد و این محصول با توجه به شناختی که در سرتاسر دنیا از آن دارند یکی از کالاهای تجاری سودآور محسوب شده که روزانه حجم بالایی از آن در جهان خرید و فروش و مصرف می گردد. چای ها دارای تنوع خوبی در بازار هستند اما نوع سیاه یکی از محبوب ترین چای ها نام دارد که تولید آن ارزآوری خوبی را برای کشور های دارای موقعیت به دنبال دارد. صادرات چای سیاه لاهیجان در ایران طی سال ها تجربه در امر تولید به خوبی در حال انجام است.

صادرات چای سیاه لاهیجان

چایکاری در شمال ایران

گیاه چای به دلیل حساسیت موقعیت مناسبی را جهت رشد تنها در نواحی شمال ایران در دو استان گیلان و مازندران دارا است. خانواده های بسیاری از این طریق به امرار معاش مشغول هستند و علاوه بر تولید چای خالص و طبیعی به دلیل حجم پایین تولید سالانه حجم بالایی چای به کشور وارد می گردد. شهر لاهیجان بیشترین قدمت را در زمینه پرورش چای دارا است و از این رو مورد توجه قرار دارد. صادرات چای سیاه لاهیجان در دهه های اخیر به خوبی انجام و بیش از ۸۰% از سهم آماده سازی چای ها به چای سنتی سیاه تعلق دارد. قصل برداشت چای در سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه به فاصله هر ۴۵ روز یکبار تکرار می گردد و خریداران بسیاری را جهت خرید عمده و کلی چای رهسپار استان های شمالی می نماید.

صادرات چای سیاه لاهیجان

چای سیاه برای آماده شدن چه مراحلی را در کارخانه سپری می کند؟

  1. خرید برگ سبز چای از کشاورزان توسط کارخانه
  2. درجه بندی برگ ها در زمان خرید
  3. پلاس
  4. مالش
  5. تخمیر یا اکسیداسیون
  6. خشک و سورت کردن
  7. طبقه بندی

آیا برگ سبز چیده شده و آب و هوا بر کیفیت چای موثر هستند؟

قطعا بله، نوع برگ چیده شده از اینکه از برگ های جوان و شاداب است یا از برگ های ضخیم در سرنوشت نهایی چای بسیار تاثیرگذار می باشد. آب و هوا و اقلیم منطقه نیز می تواند بر کیفیت رنگدهی و مزه چای تاثیر داشته باشد به طوری که چای های ارتفاعات رنگ بیشتر و چای مناطق دامنه کوه رایحه بیشتری را دارند.

صادرات چای سیاه لاهیجان

نام انواع چای سیاه لاهیجان جهت صادرات

  • چای ممتاز صادراتی
  • شکسته ۱ صادراتی
  • چای شکسته ۲
  • چای شکسته ۳
  • چای قلم ساده
  • چای قلم درشت بدون چوب
  • چای قلم ریز بدون چوب
  • چای باروتی درشت
  • چای باروتی ریز
  • چای خاکه

صادرات چای سیاه لاهیجان

صادرات چای سیاه لاهیجان

موقعیت خوب شهر لاهیجان جهت پرورش و تولید چای خالص و طبیعی سبب گردیده تا کیفیت های متفاوتی از چای ها را شاهد باشیم که ارزش قیمتی متفاوت ارزان تا قیمت بالا را دارا باشند. این شهر یکی از نقاط قوت و اصلی برای تجار و بازرگانان بوده و اهمیت بیشتر به صنعت چای لاهیجان می تواند موقعیت های تشویق بیشتر برای چایکاران و عدم رهایی باغات و برای تولیدکنندگان عدم رها سازی کارخانه ها و تغییر کاربری آنها را در پی داشته باشد. صادرات چای سیاه لاهیجان بیشترین حجم تبادل را به دلیل تقاضای بیشتر توسط کشور های همسایه و ذائقه مورد پسند آن ها دارا است و جهت تکمیل مراحل و تامین حجم در تناژ مورد درخواست می توان با مرجع تخصصی چای شمال همراه گردید.

مرکز خرید چای صادراتی لاهیجان

برای خرید چای از نوع صادراتی مراکز محدودی در این زمینه در نواحی شمال و لاهیجان مشغول به فعالیت می باشند و می توان از طریق این مراجع تجارت خوب و با بازده سود مناسب را تجربه نمود. مرکز خرید چای صادراتی لاهیجان با ارائه مرغوب ترین چای درجه یک و خالص همواره همراه تجار و فعالین این عرصه بوده تا علاوه بر صادرات چای سیاه لاهیجان در گستره بیشتر به معرفی چای سبز اعلای ایرانی و گسترش بازار این چای پرداخت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام