بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / خرید چای ساچمه ای بهاره لاهیجان

خرید چای ساچمه ای بهاره لاهیجان

چای ساچمه ای بهاره ۱۴۰۰ به چه قیمتی عرضه می شود؟ برای خرید چای ساچمه ای بهاره لاهیجان می توانید همین حالا از طریق مرجع بازار چای شمال بدون واسطه اقدام نماید. فروش عمده بهترین چای کله مورچه ایرانی (ساچمه ای) را با عطر و رنگی ۱۰۰% خالص در کنار سایر انواع چای گیلان با ما تجربه نمایید.

چای ساچمه ای بهاره

چای ساچمه ای بهاره

این چای یکی از چای های بسیار مرغوب برشمرده شده که حجم تولید آن بسیار بالا نبوده و از بهترین برگ های و غنچه بالایی چای بدست آمده و به خاطر لطافتی که دارد حال پیچش دار به خود گرفته و برگ های شاداب انتخابی سبب شده تا این چای طعم و عطر بسیار عالی و رنگ بسیار عالی را داشته باشد. بیشترین مزان تولید این چای در بهار بوده و با نام چای ساچمه ای بهاره تقاضا و ازش قیمتی بالایی را دارا است و چایخور های قهار آن را به محبوبی می شناسند.

ویژگی های چای ساچمه ای

  1. قدرت رنگدهی بسیار بالا
  2. مدت زمان دمکشی کمتر
  3. رایحه عالی
  4. طعم گس به دلیل عدم دستکاری و مواد مغذی موجود در برگ
  5. غنب ترین آنتی اکسیدان را دارا است
  6. کافئین بالا
  7. مرغوبیت بسیار بالا با توجه به برگ های سرگل کوچک استفاده شده
  8. ماندگاری بالا
  9. قیمت بالا

خواص چای ساچمه ایرانی

  • ضد التهاب
  • ضد سرطان
  • نشاط بخش
  • افزایش قدرت تمرکز
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • کاهنده کلسترول
  • کاهش خطر سکته

چای ساچمه ای بهاره

خرید چای ساچمه ای بهاره لاهیجان

مراکز تولید چای در شمال ایران با تولید چای های مرغوب و سورت و درجه بندی آن ها سبب می شوند تا به خوبی بتوان در بازار چای مورد نظر را با هر کیفتی و در هر رنج قیمتی تهیه نمود. در شهر لاهیجان می توان معتبررین کارخانه های تولید چایی و بهترین مراکز فروش فعال چای را شاهد بود که علاوه بر عرضه سنتی توانسته اند در فضای مجاز و امکان فراهم نمودن خرید اینترنتی چای سطح انتظارات خریداران را فراهم و چای تازه تولید سال را به هر نقطه ای جابجا و عرضه نمایند. برای خرید چای ساچمه ای بهاره لاهیجان و سایر انواع چای سنتی طبیعی می توانید با توجه به فرصت های ایجاد شده از طریق بازار چای شمال به صورت مستقیم چای فله و بهترین برند چای را در سراسر ایران تهیه و تامین نمایید.

قیمت چای ساچمه ای بهاره گیلان

قیمت چای ساچمه ای بهاره گیلان با توجه به مرغوبیت و کیفیت های استاندارد بالا، بالاتر از سایر چای ها بوده و ارز شقیمت این چای در سال ۹۹ هر کیلو عمده ۱۱۰ هزار تومان و جزیی هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان بوده که با افزایش قیمت خرید برگ سبز چای در سال ۱۴۰۰ با آغاز تولید شاهد افزایش قیمت خواهیم بود که جهت دریافت و استعلام قیمت چای می توانید با واحد فروش ما در ارتباط و علاوه بر دریافت قیمت امروز چای کیفی مورد تاییدی از انواع چای اصل و خالص را در اختیار داشته باشید.

چای ساچمه ای بهاره

فروش آنلاین بهترین چای ساچمه ای بهاره در بازار

این روز ها فروش آنلاین چای سبب شده تا شناخت بهتر و بیشتری از چای شمال ایران ایجاد و خریداران با کیفیت خالص این چای بیش از پیش آشنا شوند. امکان خرید و ثبت سفارش چای در تمام سال وجود داشته و با فروش آنلاین بهترین چای ساچمه ای بهاره در بازار را در کنار چای ممتاز، چای زرین، چای قلم سنتی و سورت شده و چای شکسته و… در دسترس بهتری قرار داشته و می توان با اعتماد و اطمینان چای تازه و تولید سال را از تولید به مصرف بدون واسطه و قیمت های واحد در نمونه چای سیاه و چای سبز با شرایط عالی خریداری نموذ.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای لاهیجان

مرکز و محل فروش چای لاهیجان چای ایرانی اصل

فروش چای لاهیجان در سراسر شهر های ایران آغاز شد. مرکز و محل فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام