بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / چای شمال ایران اصل به قیمت ارزان

چای شمال ایران اصل به قیمت ارزان

چای شمال ایران اصل به قیمت ارزان از طریق فروشگاه چای شمال عرضه می گردد. عمده فروشی ها می توانند جهت تکمیل سبد خرید چای درجه یک سرگل و بهترین انواع چای لاهیجان با ما در ارتباط باشند. فروش چای فله ارگانیک بهاره با تضمین کیفیت و قیمت های بدون واسطه در سراسر کشور آغاز شد.

چای شمال

چای شمال ایران

چای ایرانی به چای شمال شهرت دارد چرا که در بهترین نقطه آب و هوایی در دو استان گیلان و بخش هایی از استان مازندران پرورش و تولید می گردد. در هیچ برهه ای از رشدگیاه تا مرحله تولید به چای افزودنی اضافه نمی شود و در نتیجه چای حاصله کاملا طبیعی و سالم بوده و نوشیدنش فواید بسیاری را به همراه دارد. با توجه به چای های حاوی رنگ در بازار و با واژه زود دم لذا چای شمال ایران چای دیردم نام داشته که این واژه فاکتوری مثبت برشمرده می شود. چای شمال چای سنتی نام دارد چرا که به شیوه ارتدوکس تولید می گردد.

انواع چای شمال ایران

  • چای سرچین بهاره (سرگل)
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای
  • چای دستی

خاصیت چای شمالی

  • دفع سموم با افزایش ادرار
  • آرامبخش و نشاط دهنده
  • افزایش هوشیاری
  • ایمن سازی بدن در مقابل بیماری ها
  • عدم سوزش معده
  • پیشگیری از سکته
  • پیشگیری از زوال عقل
  • ممانعت از پیشرفت پارکینسون

چای شمال

بهترین چای شمال ایران

تمامی چای های تولید شده در شمال ایران از بهترین چای های اصل و طبیعی بدون هیچ گونه اسانس و ماده شیمایی هستند اما از لحاظ فصل برداشت و تاثیر بر کیفیت می توان از برداشت بهاره و انواع چای بهاره نام برد که توانسته اند جایگاه ویژه ای را در میان متقاضیان کسب نمایند. چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم سورت شده ۳ نمونه از چای های پرتقاضا در طول سال هستند که متقاضیان خرید می توانند مدنظر قرار دهند.

عمده فروشی چای شمال

با توجه به حجم بالای تولید چای در فصول مختلف لذا عمده فروشی چای سمال در این نقاط به وفور مشغول به فعالیت بوده و اقدام به توزیع و پخش چای در بازار می نمایند. این روز ها عرضه مستقیم و سریع چای به تمام نقاط کشور جهت دسترسی بهتر و ساده تر از طریق فضای مجازی انجام و فرصت خرید به شکل ساده تری در هر نقطه ای قابل انجام شده تا بدون واسطه چای اصل و سنتی شمال را در تنوعی از نمونه های درشت و ریز در اختیار داشته باشید.

چای شمال

چای شمال ایران اصل به قیمت ارزان

یکی از پیشنهاد های عالی در زمان خرید انتخاب چای خالص و اصل بدون هیچ ماده ای است که چای شمال با توجه به سلامت دارا بوده گزینه مناسبی به جهت خرید برشمرده می شود. خریداران چای در سراسر شهر های ایران این امکان را دارند تا بهترین و مرغوب ترین چای ارگانیک اصل را به قیمت ارزان تر و کیفیت تضمین شده در اختیار داشته باشند. شاید عوامل مختلفی در سطح بازار بر قیمت و کیفیت چای تاثیرگذار باشند اما فعالیت مستمر مرکز چای شمال در بازرگانی تیدا سبب شده تا شما هیچ تفاوت قیمتی در میان چای سیاه و چای سبز مشاهده نکرده و قیمت های ارزان تری را با حداقل اختلاف در سال را در اختیار داشته باشید.

فروش چای شمال در تهران

تهران یکی از مراکز مهم عرضه و تقاضای چای محسوب شده و دسترسی بهتر به این محصول می تواند رغبت مشتریان به خرید و برندسازی آن را بیش از پیش افزایش خواهد یافت. مراکز عرضه چای در شهر تهران با توجه به نزدیک بودن به نواحی شمالی می توانند در هر زمان ثبت سفارشات خود را انجام تا در سریع ترین زمان محصولات سفارشی انواع چای درجه یک را در محل کار خود تحویل بگیرند. خریداران جزیی چای نیز در کنار خریداران عمده می توانند خرید مستقیم و بدون واسطه را با قیمت های مناسب و کیفیت های عالی انجام نمایند.

چای شمال

خرید چای ارگانیک شمال در بازار چای ایران

تنوع چای های عرضه شده در بازار سبب می شود تا خریداران دچار حساسیت های خاصی شده و انتخاب یک چای خوب و خالص را سخت و دشوار نماید چرا که انتخاب یک چای خوب نیازمند شناخت چای و اطلاع از محتوای بسته ها می باشد. مراکز تخصصی چای در شمال همواره امکان خرید چای ارگانیک در بازار چای ایران را فراهم نموده و خریداران می توانند با اعتماد و اطمینان چای تازه ائم از چای بهاره، تابستانه و پاییزه را در ارقام متنوع با قیمت های درب کارخانه به صورت عمده و کیلویی به صورت چای فله یا بسته بندی خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام