بازرگانی تیدا
خانه / چای ارگانیک / چای ایرانی ارگانیک با بهترین قیمت خرید

چای ایرانی ارگانیک با بهترین قیمت خرید

چای ایرانی ارگانیک و سالمترین چای دنیاست که با بهترین کیفیت و قیمت خرید ارزان در حال فروش می باشد. چای ایرانی حاصل استفاده از مرغوب ترین برگ های باغ های چای شمال است که یک انتخاب مطمئن و سالم برای تمام افراد است. آیا دوست دارید چای ایرانی مورد علاقه خود را سفارش دهید؟

مناطق تولید چای ارگانیک در ایران

  • استان گیلان ۹۰%
  • استان مازندران ۱۰%

بوته های چای در این نقاط به دلیل داشتن زمستان معتدل و مناسب دچار هجوم و حمله آفات خاصی نمی شوند و عاری از سموم شیمیایی و کاملا ارگانیک می باشند.. هم اینک چای ارگانیک ایرانی با شناخت و اثبات این امر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و اهمیت به مصرفش را می توان در بین خانواده های ایرانی در بیشتر نقاط کشور مشاهده نمود.

قیمت چای ایرانی

چای ایرانی ارگانیک

خرید چای ایرانی خرید چای ایرانی ارگانیک

بهترین چای ایرانی

  • چای سرگل ایرانی
  • ممتاز ایرانی که مشتریان بسیاری را در سال به خود اختصاص داده اند
  • چای سفید گرانقیمت ترین، لوکس ترین چای با خواص بالا
قیمت بهترین چای ایرانی
چای سفید

 

صادرات چای ایرانی

با توجه به اینکه کارخانه ها و مراکز متعدد تولید چای در شمال فعال می باشند این گزینه موقعیت مناسبی را برای صادرات انواع چای ایرانی فراهم نموده و از جمله کشور های مهم تجاری با ایران را می توان عراق، ترکیه، روسیه، أفغانستان، ارمنستان، ترکمنستان و… دانست. بهترین چای صادراتی در رنج قیمت های مختلف در هر تناژی را می توان به راحتی در این نواحی تامین و خرید نمود که علاوه بر ارزآوری و سود دهی خوب و مناسب می تواند برای رونق هر چه بیشتر صنعت چایسازی چای ایران مهم واقع شود.

سفارش اینترنتی چای ایرانی

شاید شهر و یا نقطه ای که در آن زندگی می کنید فاصله زیادی را تا خطه چایخیز و منابع داشته باشید اما لازم نیست نگران باشید اگر از کسبه، عمده فروشان، بنک داران و فروشگاه های بزرگ و یا حتی خریداران خانگی چای ایرانی هستید می توانید به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت نموده تا بهترین چای سیاه و سبز و را با قیمت رقابتی در سریعترین زمان از طریق پستی، تیپاکس و باربری آن را در هر محلی که توافق نموده اید دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی آن را می توان از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام