بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / مرکز فروش عمده چای قلم اصل

مرکز فروش عمده چای قلم اصل

فروش عمده چای قلم سبز و سیاه در نمایندگی چای شمال (بازرگانی تیدا) آغاز شد. مرکز فروش عمده چای قلم اصل یکی از بهترین مراکز خرید چای بدون واسطه در سطح کشور است. بهترین انواع چای بهاره سرگل، ممتاز و شکسته و اعلاترین چای دستی و سنتی نیز در مجموعه قابل عرضه می باشد.

بسیاری از مصرف کننده ها به دنبال تولیداتی هستند که از ترکیبات طبیعی تولید شده و به عنوان چای درجه یک و خالص شناخته شده می باشند. این تولیدات در سلامتی و عملکرد صحیح بدن تاثیر زیادی داشته و افراد مختلف از آنها بهره می گیرند. چای از جمله تولیداتی ست که منشاء اصلی آن از طبیعت بوده و از جمله تولیدات مهم کشاورزی در سراسر دنیا بشمار می آید، تا جایی که کشور های مختلف دنیا بر روی تولید و تجارت چای سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده اند و از این طریق سودآوری خوبی را تجربه می نمایند، اما آیا تمام چای های موجود در بازار طبیعی و سالم هستند؟ خیر در مواردی فرهنگ سازی و تغییر ذائقه ها منجر به ورود انبوه چای های حاوی رنگ و افزودنی شده که سلامت افراد را به مرور به مخاطره خواهد انداخت.

کشور ما از جمله کشورهای تولید کننده انواع چای بوده که بهترین نوع آن را به بازار عرضه داشته و محصولاتش مورد تایید می باشد.چای قلم یکی از مرغوب ترین تولیدات چای در شمال ایران است که از سوی خریداران عمده مورد توجه بوده و به آنها اهمیت داده می شود.

فروش عمده چای قلم

چای قلم ایرانی

این چای درشت ترین سایز چای ایرانی نام داشته و از این رو واژه دیردم بدان نسبت داده می شود، به دلیل وجود ساقه در این چای می توان سطح رایحه آن را بالا و چون ظاهر درشت و ماهیت برگ را حفظ نموده دارای خواص بسیاری است. ارزش قیمتی این چای مناسب و قابل به دست آمدن در سه برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه می باشد.

بی تردید زمانی خریداران برای تهیه یک محصول تمایل پیدا می کنند که از مزیت های موجود در آن راضی بوده و راحت تر آن طور که باید و شاید آن را تهیه خواهند کرد. در این صورت محصولاتی را می توان در بازار دید که از نظر کیفیت متفاوت بوده و خریداران می توانند براساس نوع نیاز و مزیت هایی موجود در آنها اقدام به خرید کنند.

کارخانه های تولید چای در کشور

تولید چای در کشور ما ایران از گذشته تا به امروز بسیار اهمیت داشته و همواره جربه بالا در این زمینه سبب شده تا بهترین چای اصل و خالص را به بازار ارائه نمایند. فعالیت کارخانه های چایسازی در ایران در نواحی شمالی یعنی گیلان و مازندران بوده و در طول هر برداشت با شیوه سنتی اعلاترین چای فله و بسته بندی شده را در سطوح کیفیت مختلف از ارزان تا گران را توزیع می نمایند.

در این میان خریداران چای می توانند میان انواع چای خارجی و داخلی مقایسه ای داشته و در این صورت بهترین نوع آنها را شناسایی و خریداری کنند چرا که تولیدکنندگان چای در داخل محصولی را ارائه می دهند که با خواسته مصرف کننده ها سازگاری داشته و یکی از بهترین ها بشمار آید. مسلما این چای باید از محصولات وارداتی بهتر باشد تا مصرف کننده ها را به خود جلب کرده و آنها را خریداری کنند.

انواع چای قلم

  • قلم لیزری
  • قلم ساده
  • قلم درشت
  • قلم سوزنی
  • خانه ۲ و ۳ صادراتی

فروش عمده چای قلم

خصوصیات انواع چای قلم

  • خوش رایحه
  • خوش رنگ
  • تلخ و گس به دلیل عدم دستکاری
  • محصول تازه سال
  • استفاده دوبرابر میزان چای نسبت به سایر چای ها ریز
  • قیمت ارزان و مناسب
  • کاملا طبیعی و فاقد اسانس

فروش عمده چای قلم

فروش عمده چای قلم اصل

در راستای فروش چای در بازار مراکز عرضه کننده در رقابت با یکدیگر فعالیت می کنند، از این رو محصولاتی را ارائه داده که با نیاز مشتریان سازگاری بیشتری داشته و راحت تر سفارش خرید می شوند. در این رابطه خریداران مراکزی را انتخاب نموده که هم محصولات درجه یک را با قیمت ارزان تر و به روز ارائه داده و هم قیمت فروش عمده آنها را اعلام می دارند و ارباط و مشاوره با مجموعه بازرگانی تیدا از طریق مراکز اینترنتی می تواند از جمله سریع ترین راهکارها باشد. فروش عمده چای قلم اصل در کنار سایر نمونه انواع چای سبز و چای سیاه به شکل دست اول با مناسب رین قیمت ها را می توان در سطح بازار در اختیار داشت.

توزیع چای قلم در بازار

چای قلم از جمله تولیدات منحصربه فرد با خاصیت بسیار است و جنبه های مصرفی بسیاری را با توجه به قیمت مناسبش دارا می باشد. در ایران انواع چای به صورت اصل و درجه یک در شمال تولید و توسط توزیع کننده ها به دست مصرف کنندگان می رسد. از این رو متقاضیان می توانند باکیفیت ترین نوع چای را با قیمت روز تهیه کنند. چای قلم از جمله بهترین هایی ست که به بازار داخلی و در صادرات چای ایرانی مهم واقع شده به طوری که تولید کننده های این نوع چای توانسته اند سرمایه گذاری ویژه ای بر روی فروش عمده چای قلم داشته باشند. تولیدات چای در ایران دارای بالاترین استاندارد ها از نظر رنگ و طعم هستند و گزینه مطلوبی جهت توزیع در بازار با حاشیه سود مناسب برشمرده می شوند.

 

فروش عمده چای قلم

خرید عمده چای قلم

در راستای خرید و فروش عمده چای قلم، برند تولید کننده اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب که خریداران بهترین نوع آنها را مورد توجه قرار داده و سفارش می دهند. در انتخاب و خرید انواع چای اصیل و تازه شمال، سایت ها نیز توانسته اند تاثیر زیادی داشته و تولیدات خوب و مرغوبی را به شکل تازه ارائه دهند. این مراکز همواره به روز بوده و مشتریان خود را آآن طور که باید و شاید تامین خواهند کرد. قیمت خرید عمده چای وقتی از برندهای خوب در بازار توزیع شود، مورد توجه خریداران عمده بوده و همواره باکیفیت ترین ها را خریداری خواهند کرد.

مراکز عرضه کننده انواع چای شمال لاهیجان

اما امروزه بسیاری از عرضه کننده های انواع چای را در ایران می توان فعال دید که تمامی تلاش خود را جهت فرهنگ سازی و فروش چای شمال از طریق سایت های اینترنتی دارند و خریداران زیادی را تامین نیاز خواهند کرد.

در ایران مراکز توزیع کننده بزرگ چای همواره بهترین ها را توزیع نموده و با این اقدام توانسته اند فروش قابل توجهی را تجربه کنند. بدین ترتیب فروشگاه ها، ارگان ها، بنک داران، تجار که فعال در زمینه چای های ایرانی هستند می توانند تجربه خوبی را از خرید چای لاهیجان بهترین چای اصیل به انجام برسانند و راه خوبی را جهت فروش عمده چای قلم اصل و مرغوب ترین برند چای خوش طعم ایرانی ایجاد نموده اند.

فروش عمده چای قلم

قیمت روز چای قلم اصل

دسترسی به قیمت روز انواع چای در شهرهای مختلف ایران این اجازه را به خریداران می دهد تا بهترین ها را شناسایی نموده و براساس نیاز خود خرید کنند. از این رو هر چه قیمت چای با کیفیت محصول سازگاری بیشتری داشته باشد اهمیت بیشتری یافته و راحت تر برای سفارش این تولیدات اقدام می کنند. قیمت فروش عمده چای قلم اصل ایرانی در بهار ۹۹ هر کیلو ۴۰ ساده و سورت شده ۵۰ هزار تومان بوده و فروش جزیی آن در مجموعه فوق هر کیلو ۷۰۰۰۰ تومان معامله می گردد.

  1. سوزنی بودن یا درشتی
  2. کیفیت و مرغوبیت چای
  3. فصلی که برداشتش انجام شده
  4. چه میزان دست به دست شده
  5. چه حجمی سفارش داده شده
  6. صادراتی یا جهت عرضه در بازار داخل
  7. حجم محصول به دست آمده
  8. عرضه شدن فله ای یا برند بودن آن
  9. حجم واردات محصول مورد نظر

تاثیرگذار بر قیمت چای در بازار برشمرده می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳ چند است؟ برای استعلام قیمت انواع چای اصیل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام