بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / قیمت خرید و فروش بهترین اقلام چای لاهیجان

قیمت خرید و فروش بهترین اقلام چای لاهیجان

چای لاهیجان در نمایندگی چای ایرانی به صورت فله و مارک معتبر در حال عرضه است. قیمت خرید و فروش بهترین اقلام چای لاهیجان بهاره ائم از چای سرگل و قلم و… را می توان کاملا زیر قیمت بازار و رقابتی در اختیار داشت. برای خرید عمده و جزیی انواع چای لاهیجان در چه زمان و چگونه اقدام کنم؟

چای لاهیجان

آیا با نقاط کاشت چای در ایران آشنا هستید؟ آیا بهترین اقلام چای را به جهت خرید می شناسید؟ چایکاری و تولید چای با توجه به حساسیت گیاه چای و نیاز به شرایط خاص پرورش تنها در دو استان شمالی مازندران و گیلان و تنها در بخش های محدودی انجام می گیرد. مرکزیت تولید بهترین چای را می توان به لاهیجان با اولین قدمت کاشت چای نسبت داد. چای لاهیجان در بین ایرانیان طرفداران خاصی داشته و این نقطه یکی از مراکز مهم تجارت چای ایران شاخته شده می باشد. قیمت های پایین و کیفیت های بالا از مزیت های فراهم شده در مراکز متعدد چایسازی این خطه بوده و چایکاری بخش مهم اشتغال و درآمدزایی بسیاری از خانوار ها را شامل می شود.

چای لاهیجان

مهم ترین تولیدات چای لاهیجان

  • چای سیاه سنتی
  • چای سبز نیمه تخمیری
  • چای سفید
  • چای دستی و محلی

چای لاهیجان

چرا چای ایرانی بخرم؟

  1. سالمه
  2. طبیعیه
  3. هچ افزودنی در آن به کار نرفته
  4. قیمت کمتری دارد
  5. در هر زمان اراده کنیم کاملا تازه در اختیار قرار دارد
  6. از تولید سال آن مطمئن تر هستیم
  7. از خروج ارز جلوگیری می شود
  8. از چایکار و تولید کننده حمایت و از رها سازی باغات چای جلوگیری می شود

چای لاهیجان

آیا می دانید که چای لاهیجان چه تفاوتی با چای های خارجی دارد؟

با توجه به مساعد بودن شرایط جوی در لاهیجان لذا باغات در نقاط مرتفع و کوهپایه ای به صورت طبیعی پرورش یافته و در مراکز تولید چای نیز استفاده از اسانس و رنگ ممانعت می شود که همین امر سبب شده تا یک چای کاملا طبیعی و خالص رهسپار بازار مصرف شود و اما در شرایطی که بسیاری از نقاط دیگر دنیا با توجه به شرایط خاص گیاه چای دچار آفت شده و لاجرم از انواع سموم در زمان داشت و برداشت استفاده می گردد و با توجه به تنوع أقلام چای موجود در بازار که تنوع عطر و رایحه را دارا هستند می توان استفاده از انواع مواد مضر را در آن ها شاهد بود.

چای لاهیجان

خرید و فروش بهترین اقلام چای لاهیجان

خرید و فروش چای لاهیجان در طول سال بیشترین رقم عرضه و تقاضا را دار است و می توان در این شهر مراکز و برند های معتبر و معروفی را مشغول فعالیت دید که بهترین اقلام چای اصیل لاهیجان را در بسته ها و کارتن های متنوع ارائه می نمایند. لاهیجان از جمله مقاصد مهم برای تجار نیز محسوب شده و فعالین این عرصه زمان مناسب خرید چای لاهیجان را به خوبی آشنا و واقف هستند.

بهترین زمان خرید چای لاهیجان

خریداران چای به چند دسته تقسیم می شوند خریدارانی که کیفیت برایشان مهم بوده و خریدارانی که کیفیت و قیمت را باهم خواسته و کسانی که تنها قیمت را مهم می دانند. فراهم نمودن نیاز هر دسته مستلزم وجود تنوعی از محصول است تا سطح رضایتمندی را حفظ نمایید. چای بهاره از بهترین چای برداشت شده در طول سال است که کیفیت تضمینی و قیمت بالاتری دارند. چای تابستان و پاییز رنگدهی بالا و قیمت پایین تری را دارا هستند و در میان دسته بندی شده چای ها رده های ارزان تر نیز قابل مشاهده می باشد.

چای لاهیجان

مرکز فروش چای لاهیجان اصل

چنانچه فروشگاه، بنک دار، تجار و یا فعالین تازه وارد حوزه چای هستید و قصد خرید و فروش چای لاهیجان با قیمت مناسب را دارید می توانید با مرکز فروش چای شمال مرغوب ترین چای سنتی اصل و کاملا ارگانیک را دریافت نمایید. در این مجموعه برترین و متنوع ترین چای ها عرضه شده و می توان با یک نگاه تنوع بالایی از چای ایرانی را در اختیار داشت.

قیمت چای لاهیجان

نام چای قیمت مصرف کننده  (تومان)
چای سیاه سرگل لاهیجان ۶۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز لاهیجان ۵۰۰۰۰
چای سیاه شکسته لاهیجان ۴۰۰۰۰
چای سیاه قلم با چوب لاهیجان ۳۵۰۰۰
چای سیاه قلم بدون چوب ۴۵۰۰۰
چای سبز زرین لاهیجان ۶۰۰۰۰
چای سبز ممتاز لاهیجان ۵۰۰۰۰
چای سبز قلم کم چوب لاهیجان ۴۵۰۰۰
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام