بازرگانی تیدا
خانه / چای سنتی / چای سنتی لاهیجان فله ای قیمت خرید ارزان

چای سنتی لاهیجان فله ای قیمت خرید ارزان

چای سنتی لاهیجان فله ای قیمت خرید ارزان در بازارگانی تیدا به دلیل عرضه مستقیم ارائه می گردد. در فروشگاه اینترنتی چای شمال می توان بهترین انواع چای سیاه و چای سبز را دست اول خریداری نمود. این مرکز معتبرترین مجموعه پخش چای در سطح بازار همواره چای اصیل ایرانی را به فروش می رساند.

چای سنتی

چای سنتی لاهیجان

سنتی ترین چای ایران در استان گیلان و شهر لاهیجان و نقاط همجوار آن تولید و عرضه می گردد. این نواحی به دلیل خوش آب و هوایی گیاه چای کاملا طبیعی رشد یافته و تولید چای بدون هیچ رنگ و اسانسی است در نتیجه چای ها کاملا سنتی و با شیوه ارتدوکس تولید می گردند. چای سیاه ایرانی یکی از بهترین چای های سنتی و طبیعی در دنیا نام داشته و رایحه و رنگ آن زبانزد می باشد.

انواع چای سنتی لاهیجان

  • چای سیاه سنتی
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی محلی

چای های سنتی چه ویژگی هایی دارند؟

  • فاقد رنگ بوده
  • هیچ رایحه مصنوعی ندارند
  • برگ های چای فاقد لایه ای از سموم شیمایی هستند
  • طعم گس و تلخی کمی داشته چون هیچگونه دستکاری نمی شوند

چای سنتی

چای سنتی لاهیجان فله ای قیمت خرید ارزان

با توجه به هزینه های جانبی در نمونه چای های بسته بندی لذا در کشور ما خرید چای فله بیشتر باب بوده و استقبال بیشتری به جهت خرید از این چای ها می شود. برای اینکه چای سنتی لاهیجان فله ای قیمت خرید ارزان را داشته باشید می توانید هر حجم ائم از کیلویی و عمده را از طریق کارشناسان مجموعه ثبت و دریافت نمایید. تنوع این چای ها از برداشت های بهاره، تابستانه و پاییزه با درجه بندی های متنوع و کیفیت های مختلف بوده و در بازار چای با توجه به چای های مختلف وارداتی اما چای ایرانی همچنان با اصالت همیشگی عرضه و شرایط خوبی را برای دسترسی همگانی به این چای فراهم نموده است.

چای سنتی

خرید عمده چای سیاه سنتی

در میان انواع چای های عرضه شده در بازار اما چای سیاه پیشتاز در تولید و فروش بوده و رایحه و رنگ و طعم بی نظیر این چای همواره مورد توجه قرار دارد. تولید چای سیاه در شمال ایران بستر خوبی را با توجه به خلوص بالا و فواید بیشمارش ایجاد نموده و منابع عرضه این چای همیشه در دسترس و می توان چای تازه تولید شده را سریعا در اختیار داشت. متقاضیان خرید عمده چای سنتی سیاه و سبز می توانند تنوعی از چای قلمی خوش رایحه، چای ممتاز و چای سرگل و… را با قیمت های دست اول و تضمینی و اصل سفارش و دریافت نمایند.

فروش بهترین چای سنتی لاهیجان

خریداران چای همواره به دنبال خرید بهترین چای بوده و فروشندگان نیز در صدد تامین اینگونه چای ها و جلب رضایت مشتریان خویش می باشند. از مرغوب ترین نمونه چای سنتی پرطرفدار شمال می توان به سه نمونه چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم لیزری اشاره نمود. عرضه و فروش چای سنتی لاهیجان در این مرکز پخش چای در حال انجام بوده و خریداران فرصت خوبی را به جهت تامین چای در میزان مدنظر خواهند داشت.

چای سنتی

نمایندگی پخش چای سنتی شمال لاهیجان

برای پخش چای در بازار نمایندگی های بسیاری در سطح بازار فعالیت داشته و همواره چایهای مرغوب و دست اولی را به قیمت مناسب عرضه می نمایند. نمایندگی پخش چای سنتی شمال لاهیجان به صورت مجازی فعالیت داشته و همواره توانسته با دریافت و ثبت سفارشات چای اصیل و طبیعی را بدون واسه و تازه به سراسر کشور ارسال نموده و خریداران از این بابت سطح رضایتمندی مطلوبی را دریافت و چای مورد نظر را که هم طبیعی، سنتی و خالص است را دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال با قیمت عالی و رقابتی در حال انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام