بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / نمایندگی فروش اینترنتی چای بهاره شمال

نمایندگی فروش اینترنتی چای بهاره شمال

فروش چای بهاره شمال به صورت طبیعی و ارگانیک از باغات شمال ایران با کیفیت بالا و ارزانترین قیمت ممکن از طریق نمایندگی چای ایران به سراسر بازارهای داخلی عرضه می شود.

نمایندگی چای شمال

یکی از بهترین و مرغوبترین چای های ایرانی، چای بهاره شمال است، که صد درصد خالص، طبیعی و بدون هیچگونه افزودنی و اسانس های شیمیایی دارای کیفیتی درجه یک در سراسر بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده است و شما می توانید سفارش اینترنتی خود را به صورت جزئی و عمده در نمایندگی چای ایران درخواست دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

چای شمال

چای بهاره لاهیجان شمال با کیفیت درجه یک و محصول امسالی به صورت جزیی و در تناژ بالا در انواع بسته بندی های کاملاً بهداشتی از طریق نمایندگی چای ایرانی عرضه می شود و همچنین به محصولات تولید شده چای در فصل بهار، چای بهاره گفته می شود که معمولاً طعم و رنگ آن بهتر از چای تولید شده در فصل تابستان و پاییز است.

چای بهاره

چای بهاره لاهیجان خالص، خوش طعم و بدون هیچگونه مواد افزودنی دارای خواص فراوان در کاهش احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی و همچنین خاصیت چربی سوزی زیاد و تاثیر فوق العاده در کاهش وزن و سلامتی بدن دارد که با تنظیم کلسترول خون و همچنین کاهش فشار خون برای بیماران دیابتی بسیار موثر است.

منبع: بازار چای ایران

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام