بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / شرکت پخش عمده چای شمال

شرکت پخش عمده چای شمال

پخش عمده چای درجه یک شمال از شهرستانهای لاهیجان، املش، رودسر و دیگر مراکز اصلی تولید چای در شمال با توزیع مستقیم و بدون واسطه از طریق این شرکت به سراسر بازارهای ایران ارسال می شود که ارزانترین قیمت ها را شما تجربه خواهید کرد.

شرکت چای شمال

فروشگاه چای ایران به پخش و توزیع مرغوبترین چای شمال کشور از مراکز اصلی توزیع آن با قیمت ارزان و مناسب پرداخته است که در تمام طول سال بهترین کیفیت چای شمال را در انواع بسته بندی های مدرن و پیشرفته در دسترس تمام بازارهای داخلی قرار داسته است.

چای شمال

چای سرگل شمال کمی پیچیده شکل است و دارای طعمی تلخ تر و گس تر نسبت به انواع چایی های دیگر شمال است،کیفیت مرغوب و عطر و طعم بالایی دارا می باشد و در خوشرنگی و خوش طعمی بسیار خوش آوازه است.
چای ممتاز شمال در میزان تلخی و گس بودن، درجه متعادلی دارد و میزان تولید این چای طبیعی در ایران رتبه نخست را دارد و این چای پرفروشترین چای ایرانی در بین خانواده های ایرانی است.
چایی قلم شمال، درشت تر از سایر انواع چایی ایرانی است و شکل ظاهری شبیه قلم دارد و به همین علت نام این نوع چایی را چای قلم می گویند و همچنین این چای با چوب چایی که از ساقه چای در خود دارد یکی از خوش رنگ ترین چایی ایرانی است.
منبع: بازار چای ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام