بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / چای ممتاز انتخاب شده لاهیجان به بهترین قیمت خرید

چای ممتاز انتخاب شده لاهیجان به بهترین قیمت خرید

چای ممتاز انتخاب شده لاهیجان به بهترین قیمت خرید در بازار چای ایران عمده و جزیی عرضه می گردد. پرفروش ترین چای سال را چای ممتاز دارا می باشد. برای خرید بهترین نوع چای اعلا ممتاز بهاره تضمینی و تازه می توانید از هم اکنون ثبت سفارش نمایید.

چای ممتاز

چای ممتاز چیست؟

چای ممتاز در رتبه دوم پس از چای سرگل قرار دارد اما چن چای سرگل تنها از چین اول حاصل و در دیگر برداشت ها موجود نیست لذا چای از نوع ممتاز به عنوان پرفروش ترین و پرتقاضاترین چای در بازار ایران می باشد. دانه های وزین و پیچش دار آن این چای را خاص و مرغوب نموده و می توان رایحه، رنگ و طعم بسیار عالی را در این چای انتظار داشت. استفاده از برگ های بالایی و تازه و جوان چای سبب شده تا این چای کیفیت مرغوبی را دارا باشد.

چای ممتاز

ویژگی چای ممتاز لاهیجان

  • پرمصرف‌ترین چای
  • برگ‌های متوسط و پیچیده خورده
  • طعم گس و دلنشین
  • عطر خوب و دلپذیر
  • رنگ‌دهی بسیار خوب
  • فاقد هرگونه ماده افزودنی اسانس و رنگ
  • مدت دم کشیدن ۱۰ الی ۱۵ دقیقه
  • بهترین زمان مصرف این چای ۱۸ الی ۲۴ ماه پس از تولید

تفاوت چای ممتاز و قلم چیست؟

  1. چای قلم ظاهر درشت و ممتاز ظاهر ریزتر و متوسطی دارد.
  2. ارزش قیمت چای های ممتاز بالاتر از چای قلمی می باشند.
  3. از نظر وزین و اشغال فضا چای ممتاز مرغوب تر و مطلوب تر می باشد.
  4. سرعت و مدت زمان دم کشیدن در چای سنتی ممتاز کمتر است.

چای ممتاز

چای ممتاز انتخاب شده لاهیجان به بهترین قیمت خرید

کشت چای در ایران از لاهیجان در گیلان آغاز و سپس به دیگر شهر های همجوار و تا بخش هایی از مازندران ادامه یافت از این رو خریداران چای لاهیجان را در انتخاب خود مدنظر و به کیفیت چای های این نقطه اعتماد دارند. انواع چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات چای در گیلان و شهر لاهیجان هستند. چنانچه متقاضی خرید چای در هر نقطه از شهر های ایران هستید چای ممتاز انتخاب شده لاهیجان به بهترین قیمت خرید به صورت مستقیم و تازه از سوی نمایندگی چای تیدا عرضه و می توانید مرغوب ترین چای ها ائم از چای شکسته، چای قلم، چای سرگل و باروتی و… را در کنار این چای سفارش و از مزیت های کیفیتی عالی آن بهره مند شوید.

فروش بهترین چای ممتاز بهاره لاهیجان

خریداران چای قطعا به دنبال خرید بهترین چای در بازار هستند و می توان نمونه های اعلای چای ایرانی را در منطقه گیلان با وسعت باغ های چای بسیار و کارخانه های چایسازی فعال مشاهده نمود. برداشت چای در فصل بهار کیفیت بالایی را دارا است و می توان رایحه و رنگ دهی بسیار خوبی را در نمونه های چای بهاره مشاهده نمود علی الخصوص در چای سیاه سنتی که رنگپذیری و رایحه را از خود نمایان می کند. فروش بهترین چای ممتاز بهاره لاهیجان بدون واسطه به قیمت درب کارخانه از طرف سایت ها و فروشگاه اینترنتی چای با استقبال خوبی همراه شده است.

چای ممتاز

خرید اینترنتی چای ممتاز اعلا لاهیجان

این روز ها خریداران چای به دنبال راهی برای دسترسی آسان به محوصل مورد نظر و تامین کنندگان نیز به دنبال راهی جهت عرضه بهتر محصولات خود می باشند لذا خرید اینترنتی این فرصت را فراهم نموده تا انواع چای طبیعیی و سالم ایرانی به شکل بهتری در دسترس و کیفیتی مطلوب تر و بالاتری از آن معرفی و تست گردد. خرید اینترنتی چای ممتاز اعلا لاهیجان و برترین نمونه های چای درجه بندی شده با رایحه و طعم و رنگی بی نظیر تجربه خوبی را برای متقاضیان چای ائم از عمده و کیلویی فراهم نماید و فعالیت در این زمینه را بی از پیش راحت و با حاشیه سود بالاتری برای فروشندگان میسر نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام