بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / چای لاهیجان و خرید عمده بهترین انواع چای

چای لاهیجان و خرید عمده بهترین انواع چای

چای لاهیجان به عنوان برترین چای ایرانی حتی در بازار های جهانی نیز شناخته شده است. چنانچه قصد خرید عمده بهترین انواع چای لاهیجان در تنوع چای سیاه و چای سبز را دارید می توانید با بازار چای شمال همراه شده تا از قیمت های دست اول بهره مند شوید.

بهترین درجه های چای لاهیجان

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

کاشت چای در لاهیجان

کاشت چای در لاهیجان در سال ۱۲۷۹ هجری شمسی توسط محمد میرزا چایکار آغاز و سپس به سایر شهرهای همجوار و استان مازندران گسترش یافت. چایکاری و تولید چای در شهر لاهیجان به عنوان یکی از شغل های معیشتی برای بسیاری از خانواده ها محسوب می شود. وجود باغات وسیع چای در مناطق پست و مرتفع سبب ایجاد تنوعی از طعم های بی نظیر و بی تکرار چای با توجه به خلوص بالا گردیده است.

چای لاهیجان

انواع چای لاهیجان

بازار خرید چای لاهیجان

با توجه به اینکه مراکز چایسازی لاهیجان با تلاش فراوان و کسب سال ها تجربه بهترین انواع چای سیاه و چای سبز را تولید می نمایند بازار خرید چای لاهیجان را می توان بسیار پویا و فعال دانست. خرید چای لاهیجان عمده علی الخصوص به صورت فله برای عمده فروشان، کسبه ها و تاجران چای با توجه به نرخ های خوب در این شهر بسیار حائز اهمیت می باشد.

خرید چای لاهیجان

دفعات چیدن لاهیجان

چای در طول سال با توجه به فراهم بودن تمامی شرایط در سه فصل بهار، تابستان و پاییز چیده می شود و در زمستان به گیاه چای اجازه استراحت داده می شود. فاصله هر چین چای تا چین بعدی ۴۵ روز می باشد. چای بهاره که متعلق به فصل ابتدایی سال است نیز بهترین و بالاترین کیفیت را در بین سایر چای ها دارا است.

بهترین چای لاهیجان

چای لاهیجان را از کجا بخرم؟

برای اینکار کافیست تا با مشاوره با کارشناسان سایت و دریافت لیست و موجودی و بررسی آن ها چای مورد نظر و سفارشات خود را ارائه نموده تا در سریعترین زمان چای لاهیجان را در اختیار داشته باشید. انواع چای جهت بازار داخل و انواع چای صادراتی از جمله محصولات قابل عرضه در این مرکز می باشد.

نحوه خرید چای لاهیجان

  • خرید اینترنتی
  • خرید حضوری
  • خرید پستی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای لاهیجان

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک فله را می توان از سوی معتبرترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام