بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان را از کجا بخرم؟

چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان را از کجا بخرم؟

چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان را از کجا بخریم؟ آیا تفاوت ظاهر میان چای شکسته و قلم مشهود است و به راحتی میتوان این دو را از هم تشخیص داد؟ فروش بهترین انواع چای طبیعی سیاه و چای سبز ممتاز در بزرگترین مرکز معتبر پخش چای شمال در حال انجام می باشد.

چای قلم

چای قلم چیست؟

شاید همه شما می دانید که تمامی چای ها برای ارائه بهتر در بازار در کارخانه ها دسته بندی و با نام و القاب خاص در بازار پخش و به فروش می رسند. چای قلم همانطور که از نامش پیداست یکی از چای های با ظاهر درشت بوده و از این رو در دسته دیردم ترین چای ایرانی اما به طور واضح خوش رنگ و خوش رایحه قرار دارد. این چای از برگ های سوم و چهارم به دست آمده و پیچ و تاب عالی را می توان در این نمونه چای مشاهده نمود ضمن اینکه ساقه های چای نیز در این رده به خوبی و درشت بودن مشهود بوده و سبب رایحه خوش تر و بیشتری در این چای گردیده است.

چای قلم بهاره

همان طور که از نام این چای پیداست در بهار برداشت شده و لذا می توان توفع یک کیفیت عالی را در این نمونه داشت. این چای به کیفیت ها و درجه بندی های مختلف جهت خرید بهتر و رنج قیمت مختلف دسته بندی شده و از نام های آن می توان به :

  • قلم با چوب (ساده)
  • قلم درشت
  • قلم سوزنی
  • قلم ۳
  • چای ساقه اشاره نمود.

آیا تفاوت ظاهر میان چای شکسته و قلم مشهود است و به راحتی میتوان این دو را از هم تشخیص داد؟

بله چای قلمی دارای ظاهر درشت و بلند بوده و چای شکسته دارای ظاهر متوسط و ریز است و به راحتی از هم قابل تشخیص هستند.

چای قلم

خاصیت چای قلم چیست؟

این چای به دلیل درشتی ملین بوده و خاصیت بسیاری را به دلیل حفظ درشتی ماهیت و ساختمان برگ چای در خود نهان دارد از جمله :

  • رفع عطش
  • دفع سموم
  • ضد التهاب
  • افزایش قوای جسمانی
  • افزایش تمرکز
  • کالری پایین
  • پیشگیری از زوال عقل
  • نگهداری سطح کلسترول در حد متعادل
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • ضد پیری

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره درجه ۱ لاهیجان را از کجا بخرم؟

چای قلم از آندسته از چای های بازار پسند است که خریداران بسیاری بدنبال تهیه و تامین آن بوده و با توجه به ذائفه و بازار مصرف خود نوع های مورد درخواست را خریداری می کنند اما چای قلم بهاره درجه ۱ لایجان را از کجا بخرم؟ آیا امکان خرید مستقیم از شهر های دیگر وجود دارد؟ بله، با توجه به راه اندازی سایت ها و فروشگاه های مجازی هم اینک فروش سنتی چای رو به کاهش و درخواست خرید اینترنتی به دلیل ارتباط مستقیم با تامین و بدون دغدغه بودن مورد استقبال بیشری قرار دارد. خریداران عمده و جزیی چای می توانند سفارشات خود جهت خرید چای ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم و چای باروتی اصل از طریق کارشناسان مجموعه اقدام و مرغوب ترین چای اصیل سنتی ایرانی را با بالاترین سطوح کیفی و قیمتی مناسب دریافت نمایند.

فروش بهترین چای قلمی لاهیجان

چای قلمی لیزری یکی از چای ها پرتقاضا در میان خریداران عمده ای چای است به طوری که می توان در بیشتر موارد در لیست خریداران خرید چای ممتاز، چای سرگل و چای قلم را به طور حتم شاهد بود. فروش بهترین چای قلم لاهیجان بهاره، تابستانه و پاییزه امکان پذیر بوده و چای تابستانه و چای پاییزه قلم دارای میزان قدرت بالاتری در رنگدهی می باشند.

چای قلم

قیمت چای قلم بهاره

در مراکز فروش چای، نمایندگی ها و مراکز توزیع و پخش این روز ها بازار چای ایرانی با حجم استقبال خوبی مواجه شده و خریداران همواره به دنیال چای سالم، خالص و درجه ۱ ایرانی بوده و برای جلب بیشترین سطح رضایت خریداران فروش دست اول و بی واسطه چای در مرکز مقابل آغاز و قیمت چای ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر ارائه می گدد. قیمت چای قلم بهاره ۹۹ از نوع با ساقه عمده ای ۴۰۰۰۰ تومان و جزیی ۶۰۰۰۰ تومان و قلم لیزری عمده ۵۰۰۰۰ و جزیی ۷۵۰۰۰ تومان تعیین و عرضه گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام