بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / چای شمال خرید و فروش با بهترین قیمت

چای شمال خرید و فروش با بهترین قیمت

چای شمال در فروشگاه آنلاین چای ایرانی به دلیل رعایت حقوق مصرف کننده به خوبی مورد خرید و فروش عمده و جزیی قرار دارد. شاید سوال بسیاری این باشد گه چکونه چای شمال را با بهترین قیمت و مستقیم از کارخانه تامین نمایید. با بازار پیش رو همراه شده تا بهترین انواع چای مرغوب و طبیعی را در اختیار داشته باشید.

چایکاری در شمال ایران در دو استان گیلان و مازندران بخش مهمی از امرار معاش مردم این منطقه را شامل می شود به طوری که بعضا تنها شغل درآمد زا برای برخی از کشاورزان است. چایکاران شمال، برگ های سبز چای را در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت می کنند که این فاصله برداشت ها از یکدیگر هر۴۵ روز یکبار می باشد. اولین برداشت در اردیبهشت و آخرین زمان در آبان ماه است. کارخانه های چایسازی متعددی در نواحی چایخیز جهت دریافت و تولید چای قرار دارند که بهترین مکان جهت خرید و فروش و پخش عمده چای در کشور با مناسب ترین قیمت هستند.

بهترین چای شمال

مراحل سرنوشت ساز چای شمال

  • چیدن برگ سبز چای
  • انتقال صحیح چای به کارخانه
  • شیوه تولید چای
  • درجه بندی چای
  • قیمت گذاری انواع چای
  • بازاریابی چای جهت فروش

فروش بهترین چای شمال

مراحل تولید چای شمال

  1. چای سیاه : پلاس، مالش، تخمیر، خشک نمودن، طبقه بندی
  2. چای سبز : پلاس، مالش، خشک نمودن، طبقه بندی

مراحل تولید چای شمال

چای شمال بر اساس طبقه بندی

چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه

قیمت چای شمال عمده و کیلویی

همیشه داشتن قیمت مناسب می تواند در حجم و میزان خرید بسیار تاثیر مستقیمی داشته باشد. از آنجا که چای در ایران در شهر های خاص شمال کشت و تولید می شود لذا این امر مزیت بالایی را برای مشتریان آن فراهم می نماید تا از قیمت کیلویی و عمده مناسب تری نسبت به دیگر چای ها بهره مند شوند. چنانچه قصد اطلاع از قیمت چای شمال را دارید می توانید با دریافت لیست قیمت از طریق مرکز فروش چای ایرانی، از انواع چای فله تا بسته بندی شمال را تهیه و تامین نمایید.

قیمت چای شمال عمده و کیلویی

خرید بهترین چای شمال

چای سرگل و چای ممتاز بهترین انواع چای را شامل می شوند و در مورد چای سبز نیز علاوه براین دو نوع چای، چای قلم درشت بدون چوب نیز توانسته بازار خوبی را جهت خرید به خود اختصاص دهد. گزینه های فوق بهترین پیشنهاد خرید چای شمال می باشند.

خرید بهترین چای شمال

شیوه فروش چای شمال در ایران

  • فروش اینترنتی
  • فروش حضوری
  • فروش مویرگی

فروش چای شمال

خرید و فروش چای شمال

آیا جهت خرید چای راهی آسان تر از خرید اینترنتی و مستقیم آن می شناسید؟ در این روش خرید چای شمال در مطمئن ترین شرایط به صورت چای فله و چای بسته بندی مستقیم در حال انجام است و می توان در زمانی سریع سفارشات ارسالی خود را به مجموعه ظرف کمترین زمان در محل کار و یا منزل دریافت نمود. خرید عمده چای و فروش آن می تواند طبعات سود بالاتری را برای شما فروشندگان به همراه داشته باشد. هم اینک فروش چای شمال بیش از گذشته با حجم استقبال خریداران در سراسر شهر های ایران مواجه شده است که این موضوع می تواند امیدی برای ادامه و ماندگار ماندن این صنعت و حمایت از چایکاران و تولیدکنندگان چای ایرانی باشد.

خرید و فروش چای شمال

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز بهاره

قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر

چای شمال چیست و چه خواصی دارد؟ قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام