بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / چای شمال بهاره ۹۹ را چگونه و از کجا بخرم؟

چای شمال بهاره ۹۹ را چگونه و از کجا بخرم؟

چای شمال بهاره ۹۹ را چگونه و از کجا بخرم؟ خرید و فروش انواع چای بهاره درجه یک و نوبرانه از چه زمان آغاز می گردد؟ حداقل حجم سفارش عمده و خرید خانگی چه میزان بوده و آیا قیمت چای به نسبت بازار چای ارزان تر ارائه می شود؟

آیا تاکنون اسم چای بهاره را شنیده و از آن نوشیده اید؟ چرا این چای در بازار چای با استقبال خوبی مواجه شده؟ چرا چای شمال دیر دم خوانده شده و آیا این یک نقطه ضعف برای این چای خوانده می شود؟ آیا تاکنون چای خود را مستقیم و بدون دست به دست شده خریداری نموده اید؟ نظر شما در مورد عرضه مستقیم چای در سطح کشور چیست؟

چای شمال بهاره

چای شمال بهاره چیست و چرا با این نام خوانده می شود؟

قطعا هر محصولی با آماده شدن برای برداشت در زمان های خاصی بردات می شود. برگ های سبز چای در نواحی چایخیز شمال ایران امکان برداشت در سه زمان بهار، تابستان و پاییز را به فواصل هر ۴۵ روز یکبار دارا هستند و هر چای بسته به موقعیت برداشت در هر فصل با آن نام خوانده می شود چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه.

چای فصل بهار به رایحه بالا مشهور بوده و و طعم گس و تلخی خوشایندی را به دلیل عدم دستکاری دارا می باشد و خاصیت درمانی بالایی را نیز به همراه دارد. چون از برگ های سبز و جوان گیاه بهره برده می شود لذا بهترین چای اعلای ایرانی را می توان در این فصل جستجو نمود و همواره متقاضیا بالایی را در سراسر کشور دارا می باشد.

انواع چای شمال بر حسب درجه بندی چه نام دارند؟

  • چای سرگل شمال
  • چای ممتاز شمال
  • چای شکسته شمال
  • چای قلم شمال
  • چای باروتی شمال
  • چای خاکه شمال

فواید چای شمال خالص چیست؟

  • رفع خواب آلودگی
  • بهبود یافتن سردرد
  • پیشگیری از آلزایمر
  • پیشگیری از سرطان
  • کاهش دهنده فشار خون بالا
  • کاستن غلظت خون و کاهش خطر سکته
  • دفع سموم خطرناک از بدن
  • ضد ویروس و ضد التهاب
  • مراقبت از پوست و استحکام دهنده اسخوان ها

چای شمال

چای شمال بهاره ۹۹ را چگونه و از کجا بخرم؟

با آغاز برداشت چای بهاره سطح تقاضای خرید چای تا سطح بسیاری افزایش می یابد برای خرید شاید به دلیل دوری این نقاط از بسیاری از شهر ها و حجم پایین تر تولید چای در این زمان لذا امکان فروش مستقیم انواع چای شمال ائم از بهترین چای ممتاز و چای سرگل و چای مطبوع و خوش آب و رنگ قلم و… به شکل فله و دست اول فراهم شده. مرجع تخصصی چای شمال (بازرگانی تیدا) در لاهیجان این آمادگی را دارد تا همواره مرغوب ترین چای اصل، خالص و درجه یک را با وسواس و نظارت خاص به متقاضیان در سطح کشور عرضه نماید.

خرید و فروش انواع چای بهاره درجه یک و نوبرانه از چه زمان آغاز می گردد؟

سوال بسیاری از متقاضیان چای اعلای شمال در مورد زمان سفارش می باشد. با فراهم بودن شرایط برداشت چای در نیمه اول اردیبهشت هر سال برداشت برگ سبز توسط چایکاران شمالی آغاز و امکان خرید و فروش انواع چای بهاره شمال علی الخصوص چای سیاه که در درجه اولویت تولید درخواست قرار دارد از نیمه دوم اردیبهشت آغاز می گردد و تا زمان موجود بودن امکان دریافت و قبول سفارشات آن وجود خواهد داشت.

چای شمال

دریافت لیست قیمت خرید چای شمال فله

حتما همه می دانید که خرید چای فله با توجه به نحوه عرضه شدن بسیار مقرون به صرف تر از نمونه های بسته بندی و برند خواهد بود. در سال ۹۹ افزایش روند قیمت محصولات در بازار لذا قیمت برگ سبز نیز بالطبع افزایش طبیعی را طی و باید منتظر افزایش قیمت انواع چای اصیل شمالی با توجه به نوع درجه بندی موجود باشیم. برای دریافت لیست قیمت خرید چای شمال فله به بهترین و مناسب ترین حالت می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

حداقل حجم سفارش عمده و خرید خانگی چه میزان بوده و آیا قیمت چای به نسبت بازار چای ارزان تر ارائه می شود؟

با توجه به فروش دست اول چای ها قطعا قیمت های ارائه شده بسیار ارزان تر از نمونه های موجود در بازار شهر های مختلف خواهد بود و جهت ثبت سفارش خریداران عمده می توانند سفارشات خود را از انواع چای ۵۰ کیلو و خریداران خانگی از حداقل ۲ کیلو تنظیم و ارائه نمایند.

چای شمال بهاره

عرضه و فروش عمده چای شمال در بازار ایران

استقبال خوب از چای ایرانی در طی دهه های اخیر روند چشمگیری را داشته و علاقمندان به خرید چای اعلا ایرانی در سطح کشور افزایش داشته اند. جهت عرضه و فروش عمده چای شمال در بازار ایران مرکز خرید چای تیدا آماده همکاری با تمام فعالین عرصه چای اصل شمال بوده و برای ثبت سفارش چای طبیعی و خالص می توانید از هم اکنون اقدام به ارتباط با کارشناسان مجموعه نموده تا در اسرع وقت به أمور شما رسیدگی و سفارشات خود را درب محل مورد توافق دریافت نمایید. راه های خرید چای های شمال :

  • فروش آنلاین و اینترنتی
  • فروش سنتی
  • فروش از طریق نمایندگی ها

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام