بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / چای سیاه قلم بهاره لاهیجان قیمت عمده

چای سیاه قلم بهاره لاهیجان قیمت عمده

چای سیاه قلم بهاره لاهیجان قیمت عمده در کیسه های ۲۰ کیلویی عرضه می گردد. آیا می دانید چای سیاه قلم یکی از چای های پرطرفدار در خطه شمال است؟ خرید اینترنتی بهترین چای قلم و سایر انواع چای اعلا را با بازرگانی تیدا به راحتی و تضمینی انجام نمایید.

چای سیاه قلم

چای سیاه قلم چیست؟

این چای به دلیل دارا بودن رایحه و طعمی بسیار عالی مورد توجه قرار دارد و می توان این چای سنتی را در رده سوم جدول بعد چای سرگل و چای ممتاز شاهد بود. برگ های چای پیچش خاصی را در اثر مالش و حین تولید به خود می گیرند. و در قالب سورت شدن دارای درجه بندی های مختلفی است که می توان از رنج قیمت ارزان تا گران تر را در این رده مشاهده نمود. از لحاظ سایز نیز این چای بین چای ممتاز و شکسته قرار می گیرد و از هر سه برداشت چای در سال یعنی در بهار، تابستان و پاییز می توان تولید این چای را شاهد بود.

چای سیاه قلم

خواص چای سیاه قلم چیست؟

  • آنتی اکسیدان بالا
  • ملین
  • کالری پایین
  • رقیق کننده خون
  • کاهش دهنده کلسترول
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • ضد تبخال
  • ضد تب
  • دفع سموم بدن و…

چای قلم سیاه ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. رنگدهی عالی و خوب
  2. رایحه بالا به دلیل وجود ساقه چای در این نمونه ها
  3. مزه ای تلخ و گس اما در حد متعادل به دلیل عدم دستکاری
  4. فاقد هر ماده افزودنی
  5. دارای ارزش قیمتی مناسبی است.
  6. با توجه به تنوع رده در این خانواده می توان انواع مختلفی از آن را در اختیار داشت.
  7. مدت زمان دم کشیدن این چای ۱۵ الی ۲۰ دقیقه است.

چای سیاه قلم

قیمت چای سیاه قلم بهاره

چای از جمله محصولاتی است که تحت تاثیر عوامل مختلف از قیمت های متفاوتی در بازار برخوردار است اما در بین هر رده از چای ها می توان دسته بندی های متنوعی را مشاهده نمود که قیمت های مناسب و ارزان تا گران تر را شامل می شوند. جهت خرید چای سیاه قلم بهاره لاهیجان قیمت عمده و هر کیلو جزیی می توانید از طریق کارشناسان مجموعه تیدا با عنوان بزرگ ترین مرجع خرید و فروش چای شمال اقدام نمایید. قیمت چای قلم با چوب در بهار ۱۴۰۰ جزیی هر کیلو ۸۰ هزار تومان و قلم لیزری هر کیلو ۱۱۰ هزار تومان ارائه شده است.

چای سیاه قلم

خرید عمده چای سیاه قلم

از آنجا که در رقم چای سیاه می توان به خوبی رایحه، رنگ و طعم چای را در اختیار داشت لذا آمار فروش بالاتر و می توان آن را با عرضه و تقاضای بالایی به خوبی مشاهده نمود. چای سیاه قلم از نوع لیزری یکی از چای ها مرغوب موجود در بازار است که چنانچه تقاضای خرید عمده چای را دارید انتخاب و سفارش خرید این چای به شما پیشنهاد می گردد. برای خرید عمده چای سیاه قلم در کنار سایر چای ها می توانید در هر زمان و هر مکان با کارشناسان مجموعه مقابل در ارتباط باشید.

فروش چای سیاه قلم لاهیجان در بازار

نمونه های چای سنتی قلم با توجه به درخواست بازار از طریق دستگاه سورتینگ عملیات جداسازی بر روی آن انجام و چای قلم لیزری حاصل از این عملیات بازار پسندی بالایی را دارا می باشد. فروش چای سیاه قلم لاهیجان در بازار بدون محدودیت در سراسر ایران امکان پذیر بوده و تمامی سفارشات تازه و به قیمت درب کارخانه ارائه می گردند. جهت خرید تضمینی و بهترین انواع چای فله و بسته بندی به صورت عمده و کلی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲) را می توان از مرکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام