بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / چای سیاه شمال خرید و فروش با ارزان ترین قیمت

چای سیاه شمال خرید و فروش با ارزان ترین قیمت

چای سیاه شمال خرید و فروش با ارزان ترین قیمت بازار در بازرگانی تیدا (مرجع تخصصی چای شمال) انجام می گردد. با خرید اینترنتی چای می توان چای سنتی و اصیل را هم اینک به شکل دست اول به بالاترین کیفیت تجربه نمود. فروش عمده و جزیی مرغوب ترین انواع چای سیاه درجه یک بهاره در بازار چای ایران آغاز شد.

چای سیاه شمال

تولید چای سیاه شمال

تولید این چای بالاترین میزان را با سهم ۷۵ الی ۸۰% از سهم سالانه را دارا می باشد. این چای پرطرفدارترین چای در دنیا نیز شناخته شده بوده و با توجه به سطح تقاضای بالا با قیمت بسیار ارزان پس از آب در دسترس همگان قرار دارد. تولید چای سیاه شمال به شکل سنتی یا ارتدوکس بوده که شامل مراحل : پلاس، مالش، تخمیر، خشک، طبقه بندی و سورت می باشد. زمان تولید این چای به بهار، تابستان و پاییز مختص شده و از جوان ترین و بهترین برگ های گیاه چای جهت تولید استفاده می شود. اگر بخواهیم از کیفیت بالا به پایین این چای نام ببریم اسامی آن ها عبارتند از :

  • چای سرگل سیاه شمال
  • چای ممتاز سیاه شمال
  • چای قلم سیاه شمال
  • چای شکسته سیاه شمال
  • چای باروتی سیاه شمال
  • چای خاکه سیاه شمال

چای سیاه شمال

اوضاع بازار چای سیاه شمال

چای سیاه شمال بازار تقاضای بالایی را در سطح بازار دارا است و این چای علاوه بر بازار داخلی جهت صادرات چای ایران نقش پررنگی را ایفا می نماید. با توجه به بازار گسترده چای های وارداتی و عدم وجود اطلاعات کافی از محتوا و وجود مواد افزودنی و در نتیجه زوددم شدن آن ها قطعا چای تولید داخلی گزینه مطلوبی برای خرید به جهت طبیعی و سالم بودنش می باشد ضمن اینکه قیمت کمتری را نیز دارا است. در دهه های اخیر مصرف چای سیاه شمال ایرانی در بین مردم افزایش داشته است.

مرغوب ترین انواع چای سیاه شمال کدامند؟

  • چای سیاه قلم لیزری
  • چای سیاه سرگل
  • چای سیاه ممتاز

چای سیاه شمال

خرید چای سیاه شمال فله درجه یک

رایج ترین بخش خرید چای ایرانی حجم تقاضای چای فله در بازار می باشد چرا که قیمت تمام شده آن تا حد بسیاری پایین تر از قیمت بازار و بازده سود بالایی را به همراه دارد لذا همواره مورد توجه خریداران علی الخصوص درخواست کنندگان عمده قرار دارد. برای خرید متنوع چای سیاه شمال درجه یک در هر زمان می توان سفارشات خود را ارائه و از بهترین چای سنتی و کاملا اصل برخوردار شد. کارشناسان مجموعه بازرگانی تیدا همواره مرغوب ترین و درجه یک ترین چای بهاره، تابستانه و پاییزه را با تضمین کیفیت و رنج قیمت به شما در سراسر بازار ایران عرضه می نمایند.

چای سیاه شمال

فروش چای سیاه شمال با ارزان ترین قیمت

موقعیت خرید هر محصولی ارزان تر از قیمت بازار در صورت داشتن کیفیت بالا مدنظر تمام خریداران قرار دارد. با توجه به موقعیت فراهم شده جهت تولید چای در شمال ایران لذا می توان قیمت های بهاری را نیز از سمت مرامز فروش و کارخانه های آن انتظار داشت. فروش اینترنتی چای، خرید آنلاین چای و فروش سنتی چای راه های عالی برای دسترسی به چای هستند کما اینکه گزینه های فروش مجازی از بهترین راه ها می باشند. خرید تضمینی، کیفیت بالا و ۱۰۰% خلوص چای از نکات قابل رعایت می باشند که جهت استعلام قیمت روز و ارزان ترین قیمت بازار می توان از طریق مرکز پخش چای تیدا اقدام نمود.

صادرات چای سیاه شمال به دیگر کشور ها

چای سیاه شمال در صادرات چای ایران نقش مهمی را دارد و به دلیل هم ذائقه بودن کشور های هم مرز و همسایه لذا تقاضای خرید و فروش کلی چای سیاه را از سمت آن ها شاهد و فرصت خوبی را برای ارزآوری و سودهی تجار داخلی و تجار خارجی فراهم آورده است. در این میان چای شکسته شمال تقاضای بالای خرید و پس از آن چای قلم و باروتی در رده های بعدی قرار دارند. جهت خرید کلی و صادرات چای سیاه شمال به دیگر کشور ها و ارزان ترین قیمت ها می توایند از طریق کارشناسان و ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

قیمت چای تحت تاثیر چه عامل هایی قرار دارد؟

  1. خرید مستقیم یا از واسطه
  2. حجم تقاضای خرید
  3. فصل برداشت
  4. تقاضای بازار
  5. حجم واردات آن محصول در بازار
  6. نوع چای
  7. میزان محصول به دست آمده در هر برداشت
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام