بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / چای سیاه خالص فروش در مرکز چای شمال

چای سیاه خالص فروش در مرکز چای شمال

چای سیاه چه خواص و ترکیباتی دارد؟ چای سیاه خالص در مرکز چای شمال به صورت بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه عرضه می شود. برای خرید مرغوب ترین انواع چای سنتی و اصیل کارخانه های چایسازی ایرانی در بازار با ما همراه شوید.

چای سیاه

اصلا چای سیاه خالص چیه؟

چای سیاه یکی از محبوب ترین چای ها در نیا برشمرده می شود که از برگ های سبز گیاه چای طی عملیات و فرآیند کارخانه ای با نام های : پلاس، مالش، تخمیر، خشک و سورت بندی میشه. نام هر یک از چای ها که در کارخانه تعیین می شود تا حدودی ویژگی ها و خصوصیات آن را برای هر خریداری روشن می کند. بهتر آن است تا در زمینه استفاده از این چای نوع خالص و طبیعی آن استفاده گردد. چای سیاه خالص حاوی هیچ ماده ای شیمیایی نیست و از برگ های سالم و عاری از سموم شیمیایی گیاه چای طی فرآیند بدون افزودن رنگ و رایحه حاصل می شود و برای آماده شدن نیاز به دم کشیدن و بعد دم کشیدن رنگی قرمز آلبالویی و شفاف دارد.

ترکیبات چای سیاه

  1. کافئین و تانین
  2. تئوفیلین
  3. تیانین
  4. کاتچین
  5. فلوراید و فلووانوئید
  6. ویتامین های B کمپلکس و E
  7. ویتامین C

چای سیاه

خواص چای سیاه

  • مناسب برای لاغری
  • رفع سیاهی دور چشم و پف چشم
  • رفع خواب آلودگی
  • ضد سرطان
  • عدم سوزش معده
  • ضد تب و ویروس
  • پیشگیری از سکته و…

انواع چای سیاه

  • چای سرچین سرگل
  • چای ممتاز سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای زرین یا ساچمه ای سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه

خرید بهترین انواع چای سیاه

حتما همه شما در زمان خرید چای با مشکلاتی از جمله برند ها و اسامی مختلف، انواع چای فله و… مواجه شده اید. فعالیت در زمینه تولید چای توسط مراکز مختلفی در کشور ما و دیگر نقاط دنیا در حال انجام بوده و هر نقطه با شناخت از بازار و مردم خود چای متناسب با ذائقه آن ها را تهیه و تولید می نماید. از آنجا که کشور ما موقعیت تولید بهترین چای سیاه طبیعی را دارا می باشد لذا می توان فرصت های فراهم شده را غنیمت و اعلاترین و خالص ترین چای سیاه سنتی را تامین نمود. بهترین نمونه های پرفروش چای سیاه ایرانی عبارتند از : چای ممتاز، چای قلم لیزری و چای سرگل که برای خرید مرغوب ترین انواع چای اصل سیاه می توانید با مشاورین و کارشناسان مراکز فعال فروش چای در ارتباط باشید.

چای سیاه

چای سیاه خالص فروش در مرکز چای شمال

خلوص چای یکی از موارد مهمی در زمان خرید چای است که امروزه کمتر بدان توجه می شود چرا که با پیشرفت جوامع و تغییر سبک زندگی ها تولیدکنندگان در صدد تغییر در طعم و رایحه چای برآمده و آن را با مواد شیمیایی و رنگ تغییر و آن را به یک چای با واژه زود دم و طعم های متنوع تبدیل می کنند که مصرف مداوم از این چای ها اثرات مخربی را بر بدن بجا خواهند گذاشت. چای سیاه خالص فروش در مرکز چای شمال انجام و خریداران این فرصت را دارند تا اعلاترین چای سنتی ارگانیک را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند.

ثبت سفارش خرید آنلاین چای سیاه درجه یک

این روز ها راه های خرید بیش از پیش ساده و آسان شده و در صورت نداشتن اطلاعات با مراجعه به مراکز فعال فروش چای در فضای اینترنتی که از نواحی چایخیز فعال هستند می توان اطلاعات لازم و کافی و خرید خوبی را تجربه نمود. هم اینک متقاضیان خرید چای سیاه این امکان را دارند تا با ثبت سفارش خرید آنلاین از تنوعی از چای به صورت فله و بسته بندی و کاملا درجه یک بهره مند و با خرید عمدهدرآمد خوبی را برای خود رقم بزنند. بازرگانی تیدا با سال ها تجربه همواره پشتیبان و همراه خریداران بوده و طبیعی ترین چای سنتی دنیا را برای شما به ارمغان می آورد.

چای سیاه

فروش عمده و جزیی چای سیاه فله

برای اینکه بتوان سطح رضایت مشتریان را از خرید فراهم نمود باید شرایطی را مهیا نمود تا خریداران جزیی نیز بتوانند از چای تازه و خوش طعم بهره مند شوند. فروش عمده و جزیی چای سیاه فله از برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه در سراسر بازار چای ایران آغاز و متقاضیان از هر شهر می توانند زین پس از تولید به مصرف با بهترین انواع چای خالص سیاه و اعلاترین چای سبز تجربه نوینی را دست یابند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام