بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای سیاه ایرانی خوب در بازار فروش چای شمال

چای سیاه ایرانی خوب در بازار فروش چای شمال

چای سیاه ایرانی خوب را از کجا و چگونه می توان خریداری نمود؟ آیا می توان انواع چای مورد نظر را در حجم عمده و حتی جزیی از طریق خرید اینترنتی در هر شهر ایران اختیار داشت؟ چای سیاه ایرانی خالص و مرغوب با تضمین کیفیت را در بازار فروش چای شمال به قیمت های دست اول دریافت نمایید.

بی شک نام چای سیاه رای تمام شما نام و واژه ای آشناست که مصرف آن پیر و جوان نمی شناسد و همه از این چای می نوشند. چای سیاه ایرانی نیز این روز ها مهمان محفل گرم خانواده های ایرانی شده و استقبال از آن رو به افزایش می باشد، لذا فروش این چای شمالی در بازار می تواند برای فروشندگان آن سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه مصرف کنندگان نیز علاوه دستیابی به کیفیت بالا قیمت های ارزان تر و مناسب تری را تجربه خواهند نمود.

فروش چای سیاه ایرانی

تولید چای سیاه ایرانی

به طور کل شیوه تولید چای ایرانی رسمی یا ارتدکس بوده و ۲/۳ از مصرف جمعیت جهان را شامل می شود. چای سیاه حاصل تخمیر یا اکسید شدن برگ سبز چای است.
مراحل تهیه شامل :

  • پلاس
  • مالش
  • تخمیر
  • خشک شدن
  • طبقه بندی می باشد.

تولید چای سیاه ایرانی

کدام چای سیاه ایرانی بهتره؟

معمولا در زمان خرید چای توصیه می شود که از چای های برگ درشت به دلیل خاصیت بالاتر انتخاب نمایید. چای سیاه سرگل، چای سیاه ممتاز و چای سیاه قلم از جمله چای های توصیه شده از سمت ما به شما می باشد.

چای سیاه ایرانی شمال

دم کردن چای سیاه ایرانی خوب

  • آب جوش
  • یک قاشق چای به ازای هر نفر
  • قوری چینی
  • کتری یا سماور
  • زمان دمکشی ۱۰ الی ۱۲ دقیقه

طرز تهیه :

ابتدا آب را جوش آورده سپس دما را کم کرده تا آب از جوش بیوفتد سپس به ازای هر نفر یک قاشق چای سیاه را در قوری ریخته و به میزان لازم به اندازه ای که تا چای پوشش داده شود آب در قوری می ریزیم. قوری را بر روی سماور یا کتری دور از حرارت مستقیم قرار می دهیم و برای دمکشی بهتر یک پارچه نخی نیز رووی آن می گذاریم چای شما پس از ۱۰ الی ۱۲ دقیقه آماده نوشیدن می باشد.

دم کردن چای سیاه ایرانی

انواع چای قابل عرضه در بازار فروش چای شمال

با توجه به فرآیند پرورش و تولید چای در شمال ایران لذا بهترین چای سیاه و چای سبز ارگانیک و خالص را می توان با توجه به مراکز متعدد تولید در این نواحی جستجو نمود. مرغوب ترین چای فله و بسته بندی را می توان در بازار فروش چای شمال با مزایای ویژه و در زمانی سریع برای هر نقطه از کشور در اختیار داشت.

انواع چای در بازار فروش چای شمال

خرید چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی بیشترین حجم تقاضا را دارا می باشد و هم اینک در زمینه صادرات چای سیاه ایرانی نیز توانسته ایم موفقیت های خوبی را در کشور ها و بازار های هدف کسب نماییم. خرید چای سیاه ایرانی و حمایت از آن در پیشبرد هرچه بهتر و توسعه و گسترش آن می تواند بسیار موثر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام