بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / چای سبز شکسته ممتاز لاهیجان با قیمت ارزان

چای سبز شکسته ممتاز لاهیجان با قیمت ارزان

چای سبز شکسته ممتاز لاهیجان با قیمت ارزان در بازار سراسری در حال پخش و فروش می باشد. مرجع چای تیدا بهترین انواع چای درجه یک شمال ایران را فله و بسته بندی و نمونه های صادراتی عرضه می نماید. برای خرید کیلویی و عمده چای با قیمت یکسان، تضمنی و کاملا درجه یک ما را به یاد بسپارید.

چای سبز شکسته

چای سبز شکسته چیست؟

اگر قرار باشد از چای با وجه اقتصادی و عطر و طعمی ملایم نام ببریم چای شکسته از گزینه های پیشنهادی عالی با قیمت مناسب است. این چای در رتبه چهارم و از لحاظ سایز بین چای قلم و چای ممتاز قرار می گیرد که شکل معینی نداشته و از الک رد شدن چای ها از نمره خاص در کارخانه حاصل می شود.

انواع چای سبز طبیعی ایرانی

در میان چای سبز های طبیعی ایرانی اما چای سبز لاهیجان ارجحیت و تقاضای بالایی را در بازار به دنبال دارد و همانند چای سیاه از تنوع درجه بندی برخوردار بوده که بر مبنای آن می توان تقاضای خرید خود در حجم مورد نظر را ارائه نمود.

  • چای سبز سرچین سرگل لاهیجان
  • چای سبز ممتاز لاهیجان
  • چای سبز قلم لاهیجان
  • چای سبز شکسته لاهیجان
  • چای سبز باروتی لاهیجان
  • چای سبز خاکه لاهیجان
  • انواع چای سبز صادراتی

چای سبز شکسته

تفاوت چای سبز شکسته با چای سبز قلم در چیست؟

  1. چای سبز شکسته دارای ظاهر ریز تری نسبت به چای قلم است.
  2. ارزش قیمت چای شکسته بر حسب درجه بندی از چای قلم ارزان تر است.
  3. قدرت دم کشیدن چای سبز شکسته از چای قلمی به دلیل ظاهر ریز تر کمتر و زودتر است.
  4. به لحاظ خاصیت چای سبز قلم در مرتبه بالاتری به لحاظ درست ری و حفظ فواید چای دارا می باشد.

چای سبز شکسته

چای سبز شکسته ممتاز لاهیجان با قیمت ارزان

شاید همه شما طبق تصورات و روال بازار قیمت چای سبز شکسته را نسبت به چای سیاه شکسته گران تر بدانید اما آیا می دانید در مرکز چای شمال این قیمت ها در سطح یکسان و ارزان تری عرضه می شوند. قیمت چای سبز شکسته ممتاز لاهیجان عمده ای ۴۸۰۰۰ تومان و جزیی قیمت هرکیلو ۶۰۰۰۰ تومان می باشد. در هر نقطه از کشور قیمت ارزان چای را در تنوعی از کیفیت در حجم مورد درخواست بدون دغدغه را تجربه نمایید.

فروش عمده چای سبز شکسته ممتاز

برای خرید های حجم بالا حتما در کنار قیمت کیفیت چای هم بسیار مدنظر قرار دارد چرا که باید بتوان در جلب رضایت مشتریان نیز تلاش نمود و با ارائه چای مرغوب تر و طبیعی همواره آن را قابل رقابت در بازار در کنار نمونه های رقیب نمود. چای سبز شکسته ممتاز از جمله چای های پرتقاضا در بازار چای است و کیفیت آن را می توان هم رده چای سرگل و ممتاز دانست. فروش عمده انواع چای درجه یک و اصیل و چای سنتی دستی و.. را می توان به شکل دست اول و بدون واسطه با کیفیت های عالی تجربه و حاشیه سود خوبی را کسب نمود.

چای سبز شکسته

خرید چای سبز شکسته جهت بسته بندی و صادرات

چای های با کیفیت متوسط با توجه به سطح کیفی و ارزش قیمتی که دارا هستند بسیار مورد توجه قرار دارند. شرکت های بسته بندی و تجار جهت صادرات چای از مشتریان اینگونه چای ها می باشند و همواره به دنبال اینگونه چای ها می باشند. خرید چای سبز شکسته اعلا و درجه یک به صورت آنلاین از طریق سایت چای شمال و پایتخت چای ایران لاهیجان امکان پذیر شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام