بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / چای سبز بهاره زرین به قیمت عمده

چای سبز بهاره زرین به قیمت عمده

چای سبز بهاره زرین به قیمت عمده و رقابتی با چای سبز خارجی و درجه یک آماده فروش می باشد. چای ایرانی بهاره لاهیجان یکی از چای های پرخواص برشمرده می شود. جهت دریافت قیمت انواع چای سبز شمال مرکز خرید پیش رو نرخ های دست اول و مرغوب ترین چای ها را عرضه می نماید.

چای سبز بهاره

چای سبز چیست؟ آنچه باید در مورد این چای بدانید.

این چای با ویژگی های منحصر به فردی که دارا است از جمله سالم‌ترین نوشیدنی روی کره زمین برای تمام افراد شناخته شده می باشد. این چای دارای بیشترین سطح آنتی‌اکسیدان‌ و مواد مغذی بسیاری است که اثرات قدرتمند و شگفت آوری را در بدن انسان دارند. چای سبز را چنانچه ساده و خالص و بدون شیرین کننده مصرف نمایید یک نوشیدنی عالی برای تناسب اندام با کالری صفر است. بسیاری از افراد فکر می کنند که دو چای سیاه و سبز با هم در نوع گیاه متفاوت هستند اما خیر، این دو چای از گیاه واحدی به ‌دست می‌آیند و تفاوت آنها در مرحله تولید و شیوه فرآوریشان می باشد. عملیات تخمیر بر روی برگ سبز چای سبب ایجاد چای سنتی سیاه و حذف این مرحله در تولید چای سبز سبب ایجاد رنگ سبز در برگ ها می گردد از آنجا که فرآیند تخمیر روی این چای انجام نمی‌شود کمی تلخ بوده ولی آنتی‌اکسیدان به مراتب بیشتری را دارا است.

چای سبز بهاره

چای سبز بهاره زرین چیست؟

چای زرین یا سرگل یا سرچین به دست آمده از برداشت غنچه و برگ بالایی بوته چای در فصل بهار است و بالاترین درجه از نظر کیفیت، رنگ و طعم و خواص درمانی را داراست. این چای کیفیت بالایی داشته و به مراتب تلخی بسیار کمتری نسبت به انواع دیگر چای های رده بندی شده سبز داشته و بسیار دلنشین‌تر است. یکی از دلایل داشتن پسوند بهاره به دلیل برداشت این چای در فصل بهار است و موقعیت برداشت این چای تنها در بهار بوده و در سایر فصول این چای را نخواهیم داشت. از ویژگی‌ های این محصول:

  1. برداشت از بهترین باغ های چای
  2. چای سبز درجه یک
  3. برداشت سال
  4. برداشت در فصل بهار
  5. دارای طعم مطلوب
  6. ۱۰۰% خالص و طبیعی‌
  7. بهترین نوع چای
  8. هزینه مناسب
  9. بدون هیچ ناخالصی و افزودنی

از فواید معجزه آسای چای سبز بهاره ایرانی بیشتر بدانیم

  • کاهش وزن
  • مفید برای قلب
  • پیشگیری از سرطان
  • بهبود عملکرد مغز
  • مکملی برای سلامت و بهداشت دهان و دندان
  • پیشگیری و درمان دیابت
  • پیشگیری از آلزایمر
  • کاهش فشار خون
  • کاهش قند خون

بهترین زمان مصرف چای سبز بهاره ؟

باید بدانید که اگر قصد شما از مصرف این چای جهت لاغری و حفظ تناسب اندام است نباید آن را بدون برنامه ریزی و بدون تحرک و ورزش استفاده نمایید. به منظور کاهش وزن، بهترین زمان برای نوشیدن این چای، ۲ ساعت پس از صرف غذا در وعده ‌های غذایی است و جالب است بدانید که این چای کوچکترین خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی‌آورد.

چای سبز بهاره

قیمت عمده چای سبز بهاره شمال

برای خرید هر محصولی قطعا قیمت خرید عمده با قیمت خرید جز متفاوت می باشد. با توجه به نوع چای ها و درجه بندی که دارا هستند هر یک رنج قیمت خاصی را دارا هستند نمونه چای های برداشت بهاره بالاترین قیمت را نسبت به برداشت تابستانه و پاییزه داراند اما این اختلاف قیمت ارزش خرید را داشته و درخواست خرید انواع چای بهاره بالاترین میزان سطح تقاضا را دارا هستند. قیمت عمده چای سبز بهاره شمال در سال ۹۹ قطعا با توجه به روند بازار افزایشی را شاهد خواهد بود که برای اطلاع از این قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان واحد فروش در ارتباط و از قیمت های عالی و استثنایی بهره مند شوید.

چای سبز بهاره

خرید چای سبز زرین و درجه یک

سفارشات خرید چای سبز در بازار با حجم عمده و خوبی همراه است و خریداران چای دریافته اند که کیفیت چای ایرانی کاملا بالاتر و قابل رقابت با نمونه های وارداتی می باشد ضمن اینکه ارزانتر و مقرون به صرفه تر و در دسترس بهتری قرار دارند. برای خرید چای سبز زرین و درجه یک در کنار سایر انواع چای سبز در رده مختلف و چای سیاه اعلای ایرانی می توان از طریق راه های سنتی، اینترنتی و فروشگاه آنلاین چای اقدام نمود. با عرضه مستقیم و حذف واسطه ها هم اینک چای طبیعی و خالص ایرانی را می توان در سراسر شهر های ایران با سرعت بالا در اختیار داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

چای سبز سرگل بهاره امساله آماده فروش عمده و کیلویی در سراسر ایران می باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام