بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / چای سبز ایرانی اصل با ارزان ترین قیمت

چای سبز ایرانی اصل با ارزان ترین قیمت

چای سبز ایرانی اصل با ارزان ترین قیمت در بازرگانی تیدا به فروش می رسد. خواص بالای چای سبز ایرانی و درک آن توسط خریداران سبب افزایش خرید این چای به نسبت چای سبز چینی گردیده است. بهترین انواع چای سنتی طبیعی و ۱۰۰% خالص را در فروشگاه چای شمال لاهیجان تجربه نمایید.

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی

تولید چای در ایران به شیوه سنتی بوده و فن آوری خاصی در آن مشاهده نمی گردد لذا تمامی چای ها سالم، مرغوب و کاملا درجه یک هستند که می توانند فواید بسیاری را به همراه داشته باشند. چای سبز یکی از چای های محبوب ما ایرانیان پس از چای سیاه است که دارای رنگ ظاهری سبز و شیوه تولید متفاوت با چای سیاه سنتی دارد از این رو به جهت اکسید نشدن دارای رنگدهی کمی می باشد. این چای امروزه در صنایع مختلف دمنوش سازی کاربرد فراوانی یافته و شرکت های بسته بندی بزرگ ترین خریداران آن را شامل می شوند.

خواص چای سبز برای ریه

نوشیدن دائم این چای اما به شکل خالص و طبیعی باعث نابودی عوامل التهاب زا و خنثی کردن عفونت های ریوی می شود.

چای سبز ایرانی

خاصیت های مهم نوشیدن چای سبز ایرانی

  • حفظ سلامتی و افزیش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • مراقبت از کبد
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • ضد التهاب
  • ضد ویروس
  • آنتی اکسیدان بالا
  • دفع سموم
  • محافظت از قلب
  • نشاط بخش و انرزی دهنده

چای سبز ایرانی

بهترین روش استفاده از چای سبز در کاهش وزن

بسیاری از افراد به اشتباه بر این باور هستند که نوشیدن چای سبز به تنهایی می تواند آن ها را به وزن ایده آل و تناسب اندام برساند اما نوشیدن این چای در کنار تحرکات ورزشی جهت افزایش سوخت و ساز از ملزومات می باشد. بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز به منظور کاهش وزن، ۲ ساعت پس از صرف غذا است، به این ترتیب شما علاوه بر آنکه از خواص چای سبز برای کاهش وزن بهره می برید، خللی در میزان جذب آهن به وجود نمی آورید؛ زیرا چای سبز همانند چای سیاه موجب کاهش جذب آهن موجود در غذا می شود.

تفاوت چای سبز ایرانی و چینی

چین یکی از بزرگ ترین تولیدات چای سبز در جهان است و تولیدات این کشور را در بازار چای به طور حتم می توان مشاهده نمود. چای ایرانی نیز یکی از چای های بدون فرآوری و سالم در بازار است که با توجه به تولید در داخل مزی های دسترسی، سلامتف خلوص و قیمت ارزان تر را به همراه دارد. ملاک مقایسه این دو چای از هم شاید راه درستی نباشد چرا که چای های خارجی و وارداتی با برند های مختلف از طبیعی تا تقلبی را می توان در بازار مشاهد نمود و شناخت آن ها نیاز به تبحر خاص داشتهف اما بهترین گزینه جهت خرید، خرید چای سبز ایرانی با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت می باشد.

ویژگی‌های انواع چای ایرانی مرغوب

  • عطر و طعم بسیار دلنشین
  • تلخ نبودن (تلخ نیست اما کمی گس هست)
  • ماندگاری بالا
  • رنگدهی خوب پس از دم کردن مناسب

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل با ارزان ترین قیمت

برای اینکه چای اصل و خاصی را در اختیار داشته باشیم یکی از مهم ترین را ها اعتماد به مراکز تخصصی و فعال چای در شمال ایران می باشد چرا که سال ها تجربه در این زمینه سبب شده تا شناخت بهتری انجام شده و به تایید کارشناسان مورد نظر برسد. برای خرید چای سبز اصل با ارزان ترین قیمت در کنار مرغوب ترین چای سیاه بهاره، چای فله، بهترین برند چای و چای صادراتی در حجم کلی و مورد نظر می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

خرید بهترین چای سبز ایرانی

برای خرید بهترین چای همیشه می توان برداشت چای بهاره را با تضمین کیفیت دانست چرا که برگ ها در بهترین حالت برداشت قرار داشته و خریداران می توانند سفارشات عمده و کلی خود را در این زمان ثبت نمایند. چای سبز سرگل، چای سبز ممتاز و چای سبز قلم ایرانی سه چای پرتقاضا در جدول رتبه بندی بوده و می توان انواع چای سبز ایرانی را در کنار تنوعی از چای سنتی و اصیل یکباره خرید و تنوعی از کالا در سبد خرید را با بهترین و ارزان ترین قیمت بازار تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام