بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / چای بهاره گیلان (لاهیجان) به قیمت عمده

چای بهاره گیلان (لاهیجان) به قیمت عمده

چای بهاره گیلان (لاهیجان) به قیمت عمده و ارزان در مرکز پخش چای شمال (بازرگانی تیدا) عرضه می گردد. انواع چای بهاره از بهترین چای ایرانی موجود در بازار برشمرده می شود. خرید و فروش بی واسطه و مستقیم چای اصیل از برترین کارخانه های چایسازی لاهیجان را می توان بدین طریق انجام نمود.

چرا همواره چای بهاره لاهیجان در گیلان مورد توجه خریداران قرار دارد؟ چای سیاه بهاره آمار فروش بالاتری دارد یا چای سبز؟ چرا؟ چرا قیمت چای از سمت مراکز مختلف چایسازی متفاوت است؟ برای خرید چای بهاره بهترین پیشنهاد چه زمانی است؟

چای بهاره چیست؟

این چای از برترین چای ها در طول برداشت برشمرده می شود، چون که از برگ های بسیار جوان پس از یکدوره استراحت به دست می آید. چای های بهاره ویژگی های منحصر به فردی همچون رایحه بالاتر نسبت به سایر برداشت ها برخوردار هستند و ارزش قیمتی آن ها از برداشت تابستانه و پاییزه بالاتر است.

چای بهاره

چای بهاره گیلان (لاهیجان)

گیلان از جمله بزرگ ترین مراکز تولید چای و گسترده ترین سطح باغات چای در ایران را دارا می باشد. شهر لاهیجان کهن ترین منطقه و اولین خطه کشت چای و آزمون موفق در زمینه چای ایرانی بوده و از این رو با توجه به تجربه و قدمت در این زمینه از معتبرترین مراکز تولید، پرورش و خرید و فروش چای در بازار ایران برشمرده می شود. با توجه به وجود کرک های فراوان بر روی برگ های سبز چای لاهیجان لذا موقعیت رایحه بالاتری را در چای های این منطقه شاهد هستیم و خریداران عمده ای و خانگی درصدد تهیه و تامین چای از این نقطه می باشند.

چای سیاه بهاره آمار فروش بالاتری دارد یا چای سبز؟ چرا؟

مسلما رای اکثریت چای سیاه خواهد بود چرا که از اول در بین مردم با ذائقه ها معطوف و رایحه و رنگ و طعم آن بیشتر مورد توجه قرار دارد ضمن اینکه چای سبز بیشتر از جنبه دارویی و درمانی بالاتر مورد توجه قرار دارد. تمامی چای های ایرانی خالص، بدون رنگ و رایحه مصنوعی بوده و برای آماده شدن چای سنتی سیاه نیاز به صرف زمان ۱۰ الی ۲۰ دقیقه بسته به سایز و نوع چای می باشد.

چرا قیمت چای از سمت مراکز مختلف چایسازی متفاوت است؟

با توجه به حساس بودن گیاه چای به کوچکترین تغییرات آب و هوای و خاک لذا نمی توان دو چای همسان از نقطه همجوار هم را در اختیار داشت پس توقع اینکه قیمت و کیفیت دوچای از دوکارخانه یکسان باشد کار درستی نیست. چای یک کارخانه می تواند سایز درشت تر یا ریز تر و تغییرات تولید در مدت زمان و یا تفاوت در هر مرحله از دما دادن به برگ ها … را شامل شود.

برای خرید چای بهاره بهترین پیشنهاد چه زمانی است؟

شاید همواره این سوال در ذهن شما باشد که چه زمانی برای خرید چای بهاره می توان اقدام کرد؟ برداشت برگ سبز در بهار با فراهم بودن شرایط از اوایل اردیبهشت آغاز می گردد که تا تولید حجم انبوه و عرضه به بازار می توان بهترین زمان را از نیمه دوم اردیبهشت یا أواخر این ماه دانست و تا زمان موجود بودن بسته به حجم تولید فروش این چای ها ادامه می یابد.

چای بهاره

در چه صورت می توان خواص مفید چای را به خوبی درک نمود؟

  1. داشتن چای خالص و درجه یک
  2. چای طبیعی بدون رنگ و اسانس
  3. استفاده صحیح چای
  4. میزان مصرف آن در طول روز
  5. استفاده از چای های با ظاهر درشت تر و اجتناب از مصرف زیاد چای های کیسه ای
  6. مصرف چای به صورت تازه دم (ممانعت از مصرف چای کهنه دم)

چای بهاره

چای بهاره گیلان (لاهیجان) به قیمت عمده

برای تعیین قیمت چای عوامل و پلن های مختلفی تاثیرگذار هستند که عبارتند از :

  • حجمی از محصول به دست آمده
  • فصل برداشت
  • واسطه ها
  • شیوه عرضه به بازار
  • نوع و کیفیت چای
  • منطقه کشت و تولید چای
  • برند بودن
  • حجم تقاضای بازار
  • میزان واردات از آن محصول

برای دریافت قیمت عمده هریک از انواع چای سیاه و چای سبز از نوع بهاره، تابستانه و پاییزه از نوع چای فله و چای بسته بندی می توان با مراکز و مراجع تخصصی در این زمینه در نواحی شمال در ارتباط یود.

چای بهاره

خرید و فروش انواع چای بهاره لاهیجان

با شروع برداشت برگ سبز چای و رسیدن به مرحله عرضه آمار تقاضای خرید چای در بازار افزایش می یابد و با توجه شرایط فروش اینترنتی چای لذا می توان هم شاهد حجم تقاضای خرید خانگی و هم خرید عمده چای در میان متقاضیان شد. مرکز خرید و فروش چای شمال همواره انواع چای بهاره گیلان (لاهیجان) به قیمت عمده و کیلویی عرضه و خریداران می توانند بهترین چای ارگانیک و طبیعی بهار را به شکل متنوع و فله ای و خالص سفارش و در سریع ترین فرصت در محل مورد توافق دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام