بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / چای بهاره اصل لاهیجان قیمت و خرید

چای بهاره اصل لاهیجان قیمت و خرید

چای بهاره از جمله چای های خوش عطر و طعم و مرغوب ایرانی در بازار و طول سال است که ارزش تقریبی آن بالاتر از سایر انواع چای ها می باشد. برای اینکه بتوانید چای بهاره اصل را با قیمت خرید ارزان تر و رقابتی تر در اختیار داشته باشید فروش اینترنتی آن از تولید به مصرف و از پایتخت چای ایران لاهیجان آغاز شد.

چای بهاره و دلایل برتر بودن این چای

گیاه چای در شمال ایران در سه زمان قابلیت برداشت را دارا می باشد: بهار، تابستان و پاییز و در زمستان اجازه استراحت به بوته جهت تجدید قوای مجدد داده می شود. به چایی که در فصل بهار و اردیبهشت ماه برداشت می گردد چای بهاره می گویند و به دلیل انتخاب برگ های بالایی گیاه جهت چیدن و ترد و تازه بودن آن ها که پر از مواد مغذی است این چای به عنوان یک چای اعلاء نامیده می شود. طعم گس و تلخی خاص و عطر و طعم و رنگ ویژه آن را برتر از سایر چای ها ساخته و در طول سال بیش از چای های دیگر متقاضی های عمده و جزیی را دارا می باشد.

چای بهاره لاهیجان

قیمت چای بهاره

انواع چای بهاره

این چای نیز همانند چای سایر فصول بر طبق شکل ظاهر و کیفیت دسته بندی می شود و شامل:

  • چای سرگل ( تنها مختص ای فصل)
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

انواع چای بهاره

چای بهاره اصل لاهیجان

خرید چای بهاره اصل

شاید این مرحله و شناخت چای یکی از دشوارترین مسایل در زمان خرید برای بسیاری از افراد باشد حتی المقدور سعی کنید چای های درشت را برگزینید، چای بهاره عطری بیش از دیگر چای ها دارد که به راحتی می توان متوجه شد و برای حفظ آن باید آن را در جای تاریک به دور از نور، حرارت و رطوبت نگهداری نمایید. برای راحتی امر، جهت خرید چای بهاره اصل و دیگر چای های مورد نظر متخصین و کارشناسان چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان آماده هرگونه همکاری با شما عزیزان در این زمینه می باشند.

 

خرید چای ایرانی اصل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام