بازرگانی تیدا
خانه / چای باروتی / چای باروتی درجه ۱ به قیمت خرید عمده

چای باروتی درجه ۱ به قیمت خرید عمده

چای باروتی درجه ۱ به قیمت خرید عمده و فله ای در مرکز پخش چای شمال (بازرگانی تیدا) در حال انجام می باشد. چگونه از قیمت فروش چای باروتی مطلع شویم؟ تفاوت چای باروتی و چای شکسته چیست؟

چای ها بر حسب نام و رتبه بندی که می شوند در بازار با اسمی خاصی شناخته شده و لذا متقاضاین خاصی را دارا هستند. خرید چای درجه ۱ و خالص مدنظر بسیاری بوده و برای رعایت این امر چنانچه اطلاعات کافی ندارید موسسات و مراکز معتبر عرضه چای در نقاط چایخیز می توانند نقش مهمی را به جهت تامین و ارائه چای اعلا به متقاضاین داشته باشند.

چای باروتی

چای باروتی ایرانی

این چای ظاهر باروتی و ریزی داشته و همواره در بازار جهت مصارف مختلف کاربرد فراوانی دارد. این چای از الک شدن سایر نمونه چای ها در کارخانه حاصل شده و حاصل استفاده شدن از برگ های پایین تر گیاه چای بعد برگ های دوم و سوم هستند.

  • زوددمی
  • قیمت ارزان
  • تلخی و گسی بالا
  • رنگ و رایحه کاملا طبیعی
  • تولید سال از ویژگی های بارز چای باروتی داخلی می باشد.

چای باروتی

تفاوت چای باروتی با چای شکسته چیست؟

  1. دارای ظاهر ریز تر
  2. قدرت دمکشی سریع تر
  3. قیمت پایین تر
  4. مصرف روزمره چای امثال باروتی ریز و پودری توصیه نمی شود

چای باروتی

چای باروتی درجه ۱ به قیمت خرید عمده

این رده از چای همانند سایر رده ها دارای درجه های قوی و ضعیف است اما همواره نمونه های چای درجه ۱ بیشتر مدنظر خریداران قرار داشته و سبب شده تا با صرف وقت جهت پیدا نمودن مراکز عرضه مستقیم همواره کیفیت برتر و قیمت رقابتی تری را دریافت نمایند. قیمت خرید عمده چای باروتی ایرانی در مرکز چای شمال به صورت قوی هر کیلو ۴۲۰۰۰ تومان و اندکی پایین تر هر کیلو ۳۲۰۰۰ تومان می باشد.

فروش عمده ای چای باروتی ایرانی لاهیجان

در مراکز فعال چایسازی شمال اما نام چای لاهیجان معروف ترین برند شناخته شده به لحاظ سطح کیفی و قیمت های رقابتی تر می باشد. به طوری که هم اینک علاوه بر عرضه در بازار داخلی مدنظر تجار و بازرگانان به جهت صادرات چای قرار دارد. فروش عمده ای چای باروتی ایرانی لاهیجان به قیمت خرید عمده ای آغاز و می توان بدون محدودیتی اقدام به ثبت سفارشات در سطح بازار نمود. قیمت نمونه های بهاره بالاتر از نمونه های پاییزه بوده و می توان آن را در کنار سایر انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای سرگل و چای قلم به صورت فله ای سفارش نمود.

چای باروتی

خرید و ثبت سفارش اینترنتی چای باروتی

برای خرید و ثبت سفارشات چای این روز های راه های کوتاه تر و بهتری از سمت نقاط چایخیز فراهم شده تا سودآوری بهتر و بیشتری را بتوان از این سو تجربه نمود. چای سیاه و چای سبز دو نمونه چای پرتقاضای بازار بوده و بسته به سطح تقاضا می توان هریک را خریداری نمود. چای باروتی در نمونه های درشت و ریز تر عرضه می شود که نمونه های خاکه تر ارزان تر از نمونه های درشت تر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

خرید و فروش چای باروتی

چای باروتی یکی از ارقام درجه بندی شده چای سیاه و چای سبز شمال ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام