بازرگانی تیدا
خانه / چای ایران / چای ایران فروش مستقیم با بهترین کیفیت

چای ایران فروش مستقیم با بهترین کیفیت

چای ایران فروش مستقیم با بالاترین کیفیت در معتبرترین مرکز عرضه چای شمال در حال انجام می باشد. چای ایران از بهترین چای طبیعی دنیا نام داشته و رایحه و رنگی ۱۰۰% طبیعی را دارا است. برای خرید مرغوب ترین چای سیاه و سبز با قیمت خوب و درجه بندی های ممتاز، قلم، باروتی، شکسته، سرگل بازار چای تیدا را از یاد نبرید.

همانطور که می دانید کشور های محدودی در دنیا به فعالیت در زمینه چای مشغول بوده اما خرید و فروش چای در تمام دنیا رایج و پس از آب می توان آن را از نوشیدنی های گرم و مهیج با حجم تقاضای بالا دانست. امروزه تنوع در این حوزه بالا بوده و می توان رایحه ها و طعم های تنوعی از آن را شاهد بود اما همچنان چای طبیعی و خالص جایگاه ویژه ای داشته و به خوبی در بازار معامله می شوند.

چای ایران

چای ایران

ایران یکی از نقاط دارای شرایط به جهت تولید و پرورش چای است. از نکات قابل توجه در چای ایران سلامت و خلوص چای تولیدی و عدم استفاده از سموم شیمیایی در پرورش آن است. شیوه تولید چای در ایران ارتدوکس و در دیگر کشور ها سی تی سی می باشد. بزرگترین مرکز فعالیت چای ایرانی استان گیلان با داشتن نقاط مستعد در این زمینه است. چای ایران علاوه بر عرضه در بازار داخل با توجه به داشتن همسایه های هم ذائقه در حاشیه خلیج فارس و دیگر نقاط مورد توجه و صادرات چای ارزآوری خوبی را به همراه دارد.

چای ایران

بازار چای ایران

در بازار چای ایران حجم قابل توجهی چای وارداتی نیز وجود داشته و با توجه به مشکلات و مخدوش نمودن اذهان عمومی لازم است تا مردم دقت عمل بیشتری نموده و از چای های تقلبی و حاوی رنگ و اسانس خودداری نمایند. کارخانه های چایسازی چای در شمال ایران همواره از بهترین برگ ها در تهیه چای استفاده نموده و بدون هیچگونه فرآوری خاصی چای خالصی تولید نموده که رایحه و رنگ و مزه دلنشینی را به شکل طبیعی پس از دمشیدن نمایان می نمایند. برای داشتن چای درجه یک و سنتی پیشنهاد خرید مستقیم به خریداران توصیه شده و لازم است تا در این زمینه مراکز معتبر و تخصصی را برگزینید.

چای ایران

چای ایران فروش مستقیم با بهترین کیفیت

با توجه به تولید چای سیاه و چای سبز اصل و ارگانیک و وجود رتبه بندی های متعدد در این چای ها و خرید هریک برحسب بازار، سلایق و رنج قیمت لذا فروش مستقیم چای شرایط عالی و خوبی را به جهت دسترسی بهتر فراهم و خریداران می توانند بهترین کیفیت چای را با اعتماد و اطمینان بیشتری در اختیار داشته باشند. کارخانه های چایسازی شمال و مراکز فروش آن ها از راه های مختلفی در تلاشند تا انواع چای ایرانی به شکل بهتر و قابل دسترس تری پخش و در معرض دید قرار بگیرند. سایت ها و فروشگاه اینترنتی چای از جمله راه های ارتباطی به جهت عرضه چای اصیل ایران بوده و امکان فروش مستقیم و خرید بدون واسطه برای خریداران از عمده و کیلویی مهیا می باشد.

خرید عمده چای ایران

خریداران عمده از مهم ترین متقاضیان چای جهت عرضه در بازار بوده از این رو برآورده نمودن نیاز مشتریان و شناخت سلایق آنها کمک شایانی نموده تا بتوانند بهترین چای را انتخاب و در سبد خرید خود قرار دهند. چای سرگل بهاره، چای ممتاز و چای قلم لیزری و قلم سنتی تقاضای خوبی را در بازار دارند و خریداران عمده در ایران همواره چای فله را به گزینه های بسته بندی ترجیح داده تا قیمت بهتر و کیفیت قابل رویت را در اختیار داشته باشند.

چای ایران

صادرات چای ایران

صادرات هر محصولی برای هر کشوری از موارد ارزآور با حاشیه سود خوب برشمرده می شود. چای نیز از محصولات قابل عرضه و صادر به سایر نقاط دنیا است که در کشور ما نیز موقعیت خوبی را دارا است و هر ساله علی الخصوص صادرات چای سیاه موفقیت خوب و چشمگیری را به همراه دارد. تجار و بازرگانان چای داخل و خارجی جهت تهیه و تامین برترین نمونه از انواع چای صادراتی فله درجهی ک با قیمت ارزان تر و حاشیه سود خوب می توانند اقدام به همکاری با مجموعه بازرگانی تیدا نمایند. از کشور های هدف صادرات چای ایران می توان به :

  • ارمنستان
  • تاجیکستان
  • قطر
  • قزاقستان
  • قرقیزستان
  • روسیه
  • ترکیه
  • عراق
  • ترکمنستان
  • افغانستان
  • ازبکستان
  • آذربایجان
  • بحرین
  • آلمان
  • کانادا و… اشاره نمود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت فروش برای چای سیاه فله

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟ آیا بهترین چای خوب و خوش طعم ایرانی را می …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام