بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / چای اصیل ایرانی در نمایندگی فروش چای شمال

چای اصیل ایرانی در نمایندگی فروش چای شمال

چای اصیل ایرانی در نمایندگی فروش چای شمال بدون واسطه با قیمت ارزان تر عرضه می گردد. برای خرید عمده و جزیی مرغوب ترین انواع چای سنتی، سفارش اینترنتی خود را به کاشناسان مجموعه تیدا در شهر چای ایران لاهیجان ارائه نمایید. نمایندگی فروش چای شمال بزرگ ترین مرکز پخش چای اصیل در بازار می باشد.

چای اصیل

چای شمال ایران گیلان

گیلان یکی از بزرگ ترین منابع تولید و پرورش چای شمال و ایران برشمرده می شود. روند تولید چای به شکل ارتدوکس یا سنتی بوده و شهر های مهم برای تولید چای اصیل ایرانی: لاهیجان، لنگرود، رودسر، چابکسر، واجارگاه، سیاهکل، فومن، شفت و املش می توان اشاره نمود. فصل بهار، تابستان و پاییز مهم ترین زمان تکاپو و تلاش جهت برداشت برگ سبز چای و فرآوری آن در کارخانه های چایسازی است و چای بهاره نمونه اعلایی از چای اصیل با تمام قابلیت رنگ و رایحه عالی برشمرده می شود.

چای اصیل ایرانی

تعریفی از چای اصیل ایرانی

فرآیند تولید شدن چای در ایران از گذشته تا به امروز به شکل سنتی بوده و در آن از هیچ ماده افزودنی خارجی جهت رنگ دادن سریع و رایحه بیشتر استفاده نمی گردد لذا کاملا خالص، سالم و درجه یک هستند. این چای ها پس از دم کشیدن کاملا زلال و شفاف و تا ساعت ها این قابلیت را حفظ می نمایند. باغ های چای عاری از هرگونه هجوم آفات و حشرات بوده و نیاز به سمپاشی در باغات إحساس نمی گردد و برگ های سبز چای در طراوت و تازگی و از بهترین برگ های جوان بالایی ساقه چای برداشت و آماده می شوند.

  1. چای اصیل ایرانی که در باغات لاهیجان برداشت و در کارخانه های چایسازی تولید می گردد از نظر عطر و طعم جزو مرغوب ترین چای های جهان به حساب می آید.
  2. چای ایرانی کم رنگ بوده و طعم گسی دارد و دیر دم می باشد.
  3. چای اصیلی که در بهار برداشت می شود دارای زر هم هست که خواص و ارزش چایی رو ۱۰۰ برابر می کند.
  4. زبری خاصی را می توان در چای طبیعی دید که در چای حاوی رنگ این فاکتور وجود ندارد.
  5. ساقه چای موجود در چای خوب و اصل به رایحه بخشیدن بیشتر چای کمک شایانی می نماید.

کیفیت چای به عامل هایی وابسته است؟

  • نوع برگ برداشت شده
  • برداشت صحیح
  • شرایط جوی در زمان داشت و برداشت
  • فاصله زمانی حمل برگ ها به کارخانه
  • شیوه تولید
  • فصل برداشت
  • عدم اضافه کردن ناخالص به چای

چای اصیل

چای اصیل ایرانی در نمایندگی فروش چای شمال

با توجه به بازار فروش چای در ایران که خرید چای خارجی در بیشتر نقاط مرزی با توجه به ورود قاچاق آن دیده می شود اما شناخت و روشن شدن کیفیت برتر چای ایرانی سبب شده تا متقاضیان خرید این چای نیز افزایش یابند. جهت عرضه بهتر و سریع چای اصیل ایرانی در نمایندگی فروش چای شمال دسترس پذیری آسان فراهم تا خریداران بتوانند کیفیت چای تازه تولید شده و ۱۰۰% خالص را تجربه نمایند. چای سیاه و چای سبز شمال ایران علاوه بر بازار داخل جهت صادرات و از بهترین انواع چای صادراتی نیز مورد توجه تجار و بازرگانان قرار داشته که با قیمت ارزان و تمامی انجام أمور مربوطه در مجموعه انجام می پذیرد.

چای اصیل
Different types of tea in a wooden bowl

فروشگاه اینترنتی چای اصیل سیاه و سبز ایرانی

چای در فروشگا ها و مغازه های بسیار در سطح شهرها در حال عرضه می باشد و هریک به نوعی با توجه به ذائقه و درخواست چای، اقدام به تامین تنوعی از چای نموده تا به نیاز مشتریان خود پاسخ دهند. فروشگاه اینترنتی چای اصیل سیاه و سبز ایرانی همواره در تلاش است تا دستچینی از بهترین چای درجه یک ائم از نمونه های چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه را ارائه نماید و خریداران می توانند تقاضای خرید چای فله و بهترین مارک چای لاهیجان را بدین طریق و به صورت متنوع در یکجا سفارش و ثبت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام