بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / پرفروش ترین چای ایرانی در بازار چه نام دارد؟

پرفروش ترین چای ایرانی در بازار چه نام دارد؟

پرفروش ترین چای ایرانی در بازار چه نام دارد؟ برای خرید چای خوب ایرانی چای کدام شهر پیشنهاد می شود؟ آیا از مزیت های خرید دست اول و در دست داشتن قیمت ارزان تر و به روز با کیفیتی بالاتر در مرکز فروش چای شمال مطلع هستید؟

پرفروش ترین چای ایرانی

چای همواره در بازار جایگاه خرید و فروش بالایی را در سبد خرید ها دارا می باشد. این محصول به طور حتم در قفسه فروشگاه های مواد غذایی وجود داشته و می توان آن را در برند ها و مارک ها و یا به شکل فله ای مشاهده نمود. در بازار چای ایران همواره با وجود شرایط خاص و علاقه وافر مردم به نوشیدن چای می توان شاهد تنوع بالایی از چای های وارداتی و داخلی بود. چای تولید شده در داخل متناسب با ذائقه هر فرد ایرانی و سلامت تایید شده ای را دارا می باشد. چای ها در دسته ها و با اسمی خاصی شناخته می شوند که هر یک از نام ها می تواند ویژگی و خصوصیات قیمتی آن را تا حدودی معین نماید. چای سیاه، چای سبز، چای سفید و چای دستی از تولیدات چای در نواحی شمالی برگزیده می باشند.

اسامی انواع چای سیاه و چای سبز در دسته های متنوع

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته۱ و ۲ و ۳
  • چای قلم ساده، سوزنی سورت شده و قلم درشت سورت شده
  • چای باروتی ریز و درشت
  • چای خاکه

ویژگی برخی از چای های وارداتی:

بسیاری از چای های وارداتی موجود در بازار با عنوان چای زود دم و خوش رنگ به فروش می رسند و کافیست تنها از یک قاشق چایخوری آن چندین فنجان چای پررنگ در اختیار داشته باشید اما آیا به نظر شما این فاکتور برای محصولی همچون چای فاکتور مثبتی برشمرده می شود؟ به هر (قیمتی حتی در خطر افتادن سلامتی شما؟) دلیل این موضوع چیست؟ قطعا چای طبیعی و خالص نمی تواند در عرض چند دقیقه به سرعت آماده نوشیدن شود در نتیجه نیاز به رنگ و افزوده شدن اسانس دارد که برای کاهش این روند مواد افزودنی و شیمیایی و یا حتی رنگ به چای خشک اضافه میکنند که این مواد افزودنی برای مصرف کنندگان ضرر های فراوانی در پی دارد.

پرفروش ترین چای ایرانی

پرفروش ترین چای ایرانی در بازار چه نام دارد؟

از آنجا که چای ها در دسته های مختلف کیفیتی درجه بندی می شوند لذا می توان بر طبق تقاضا و آمار های موجود به جرات از برخی از اسامی با کیفیت بسیار بالا نام برد. چای سرگل که به اولین برداشت چای در فصل بهار اتلاق می شود بهترین چای ایرانی و چای ممتاز پرفروش ترین چای ایرانی نام دارد و پس از این دو چای قلم لیزری تقاضای خوبی را در بازار دارا است. برای خرید عمده و جزیی پرفروش ترین چای ایرانی همواره تقاضای بالایی را در طول سال در سطح بازار داخل و حتی صادراتی شاهد می باشیم.

پرفروش ترین چای ایرانی

ویژگی های پرفروش ترین چای ایرانی ممتاز اصل چیست؟

  1. مواد افزودنی: ندارد
  2. به لحاظ کیفیت : درجه ۱
  3. از نظر رنگ: کاملا طبیعی
  4. رایحه : عالی و خوش آیند
  5. اندازه و نوع برگ: برگ های مرغوب و جوان بالایی ساقه چای، اندازه متوسط و پیچش عالی در دانه بندی
  6. بهترین کیفیت رایحه : متعلق به برداشت بهار
  7. بیشترین میزان رنگدهی : در چین تابستانه و پاییزه
  8. به لحاظ قیمت : در رده دوم پس از چای سرگل

چرا نوع چای سیاه ایرانی پرفروش تر می باشد؟

قطعا یکی از دلایل مهم نگ و رایحه طبیعی و کاملا بی نظیر چای سیاه است و مردم کیفیت بالای چای سیاه ایرانی را به دیگر چای ها می پسندند. چای ممتاز ایرانی به دلیل اینکه از برگ ‌های با طراوت چای در فصل بهار حاصل می‌شود، تلخی و گسی دلنشینی داشته اما اغلب افراد فکر می‌کنند چای ایرانی تلخ است و از این‌رو رغبتی به استفاده از آن ندارند، در صورتیکه تلخی چای در حد بالا نبوده و کاملا طبیعی می باشد چرا که هیچ دستکاری بر روی چای انجام نشده و خالص به بازار عرضه می گردد. شهر لاهیجان، مهد و پایتخت چای در ایران نام دارد و کیفیت چای این شهر بسیار بالاتر و همواره مورد توجه متقاضیان قرار دارد.

پرفروش ترین چای ایرانی

فروش انواع مرغوب ترین چای ایرانی

خرید چای مرغوب و درجه یک همواره مدنظر تمام خریداران قرار دارد و از چای خریداری شده توقع رنگ و رایحه عالی را دارا می باشد حال در هر رده ای که چای را از گران تا ارزان خریداری می نماید. انواع چای تولید داخل از نواحی شمالی همچون چای گیلان علی الخصوص چای لاهیجان کیفیتی اثبات شده برای خریداران دارا هستند لذا پرفروش ترین چای ایرانی در بازار را می توان از مراکز خرید چای در این نقاط در حجم مورد نظر تهیه نمود.

خرید چای ایرانی اعلا

به دلیل عدم سمپاشی و استفاده از هرگونه مواد افزودنی به چای ایرانی این چای در زمره بهترین چای سالم دنیا قرار داشته و می توان خرید چای ایرانی اعلا را همواره مدنظر داشت. برای مشاوره خرید پرفروش ترین چای ایرانی و در اختیار داشتن لیست متنوعی از چای فله سیاه و بهترین مارک چای سبز در بازار ایران می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارش و از فرصت پیش آمده در زمینه خرید دست اول نهایت استفاده و بهره مندی را ببرید.

نحوه خرید پرفروش ترین چای ایرانی

چنانچه مایل هستید باکیفیت ترین و پرفروش ترین چای ایرانی (ائم از مرغوب ترین چای درجه یک بهاره، چای ممتاز لاهیجان، چای سبز ممتاز و…) را بصورت کلی یا جزئی خریداری نمایید و از قیمت های ارزان و رقابتی در بازار بهره مند شوید همین حالا دست به کار شده و حجم سفارشات خود را از کم تا تناژ بالا و مورد نظر به ثبت برسانید. نحوه خرید چای از مرکز چای شمال :

  • سفارش از طریق روش سنتی
  • سفارش خرید اینترنتی چای
  • سفارش آنلاین از طریق کانال های فضای مجازی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام