بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / نمایندگی پخش چای شمال و فروش چای در بازار

نمایندگی پخش چای شمال و فروش چای در بازار

فروش چای در بازار تهران و سایر شهرستان ها با چه قیمتی در حال انجام است؟ بهترین کیفیت چای را از طریق نمایندگی پخش چای شمال و فروش چای در بازار را با نازل ترین قیمت انجام نمایید. خرید اینترنتی چای اعلای ایرانی به صورت عمده و جزیی به شکل فله و بسته بندی امکان پذیر می باشد.

فروش چای در بازار

بررسی تولید چای در کشور و فروش چای در بازار

آیا می دانید که سطح زیر کشت باغات چای در دو استان گیلان و مازندان ۲۶ هکتار بوده و ۲۱ هکتار از آن مورد بهره برداری قرار دارد؟ حدود ۵۵ هزار نفر خانواده شمالی چایکار از این راه امرار معاش نموده و ۱۵۰ کارخانه فعال چایسازی در سطح این استان ها فعال و در حال دریافت برگ سبز چای و تولید چای هستند. اصلی ترین سهم تولید چای منحصر به دو چای سیاه و چای سبز است و سرانه مصرف ما ایرانی ها در سال چیزی بالغ بر ۱۰۰ هزار تن چای است و حال آنکه ضریب خودکفایی ما از چای داخل بالغ بر ۲۵ الی ۳۰% بازار است و سهم ما از رتبه جهانی در تولید پانزدهم می باشد. فروش چای در بازار و پخش به موقع آن می تواند موقعیت خوب و رو به رشدی را جهت دسترسی بهتر و در نتیجه افزایش فروش و سطح کشت آن فراهم آورد.

مزیت های تولید چای در شمال ایران

  • سرانه بالای مصرف چای در کشور
  • همسایگی با کشورهای مهم مصرف کننده چای و افزایش درصد و جذب بازار صادراتی
  • عدم استفاده از سموم شیمیایی در باغ های چای و تولید چای ارگانیک
  • عطر و طعم خاص و منحصر به فرد به دلیل کشت بهترین منطقه آب و هوایی
  • در ایران با توجه به ۶ ماه برداشت چای، در شش ماه دیگر سال گیاهان اسراحت نموده و نیازی به سم پاشی نیست و این مهمترین ویژگی چای ایران است که در بازارهای جهانی به آن اعتبار بخشیده است.

فروش چای در بازار

مهم ترین مشکلات صنعت چای شمال

  1. کوچکی قطعات باغات چای
  2. عدم توسعه آبیاری تحت فشار
  3. نگاه غیر واقعی مردم به چای شمال
  4. بالا بودن هزینه تولید در ایران
  5. عدم وجود ارتباط مستقیم مراکز تولید با بازار
  6. وجود قاچاق گسترده چای با توجه به هم مرز بودن ایران با بسیاری از کشور های منطقه
  7. سنتی بودن شیوه تولید کارخانه ها
  8. ضعف در صنعت بسته بندی چای

نمایندگی پخش چای شمال

وجود نمایندگی ها در هر بخش می تواند در پخش و موقعیت دسترسی بهتر بدان محصول نقش اساسی را ایفا نماید. نمایندگی چای شمال در ایران موقعیت خوبی را برای عرضه و پخش چای تولید کارخانه ها فراهم نموده و نقش مهمی را در شناخت آن برند و کیفیت و قیمت های ارزان تر دارد. با این حال امروزه برند ها و مراکز فعال تولید و فروش چای در نواحی چایخیز شمال درصدد معرفی و شناخت بیشتر خود از سمنت فضای مجازی اقدام و از این طریق توانسته اند محبوبیت بهتر و بیشتری را کسب نمایند. نمایندگی پخش چای شمال و فروش چای در بازار سراسری توانسته چای تازه و تولید سال و مرغوب ترین چای سنتی اصیل ایرانی را در دسترس قرار داده و از این رو با استقبال خوب از سمت خریداران عمده و کیلویی مواجه شده و زمینه ساز خویس برای معرفی بهتر و بیشتر چای طبیعی ایرانی در سطح بازار گردیده است.

  • چای بهاره
  • چای درجه یک فله
  • مرغوب ترین انواع چای سیاه و چای سبز
  • چای سرگل و چای ممتاز اعلا
  • معتبرترین برند چای لاهیجان
  • چای قلم خوش رایحه
  • چای تی بگ
  • چای صادراتی بخش مهمی از چای های عرضه شده می باشند.

فروش چای در بازار

فروش چای در بازار به قیمت درب کارخانه

با اندکی گذر از بازار چای می توان علاوه بر تنوع چای ها قیمت های متفاوت و گزافی را مشاهده نمود که گاها کیفیت و قیمت با یکدیگر همخوانی نداشته و در برخی موارد شاهد ضعیف شدن نمونه چای ها در نتیجه دست به دست شدن آن می باشیم. مرجع تخصصی چای شمال (بازرگانی تیدا) با سال ها سایقه در امر پخش و فروش چای در بازار توانسته بهترین انواع چای سیاه درجه یک و مرغوب ترین چای سبز ایرانی خالص را به قیمت درب کارخانه و مستقیم در سایر شهر های ایران عرضه نماید.

فروش چای در بازار

مرکز فروش چای شمال در بازار تهران

مرکز فروش چای شمال در بازار چای ایران تمامی چای ها را مستقیم به شکل عمده و جزیی توزیع می نماید که نتیجه آن قیمت ارزان و کیفیت بالای چای از مراکز اصلی تولید آن است که به شکل بهتر و تولید تازه در دسترس شما قرار می گیرد. نمایندگی پخش چای شمال و فروش چای در بازار از راه اینترنتی به دلیل عرضه چای مرغوب سطح توقعات را افزایش و سبب شده تا توجه به چای ایرانی و تولید داخلی افزایش و مصرف کنندگان درک صحیح تر و بهتری را از چای داخلی داشته باشند لذا بیشترین سطح فروش چای را می توان در بازار تهران و از سمت بنک داران و فروشگاه ها و مصرف کنندگان خانگی آن به خوبی شاهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام