بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / معرفی چای خوش طعم ایرانی و خرید اینترنتی چای

معرفی چای خوش طعم ایرانی و خرید اینترنتی چای

معرفی چای خوش طعم ایرانی و خرید اینترنتی چای از طریق مرجع تخصصی مقابل به متقاضیان محترم در سراسر بازار پیشنهاد می گردد. برای شناخت بهترین انواع چای سیاه و چای سبز اصل چه راهکاری وجود دارد؟ چه چیزی چایی را خوش طعم میکند و برای دریافت قیمت فروش چای طبیعی چه کنیم؟

چای سیاه و چای سبز از جمله چای های پرمصرف در بازار ایران هستند که هریک در بازار های مختلف با توجه به ذائقه و سلیقه مشتریان و متقاضیان خاص خود را دارا می باشند. در این میان برخی از چای ها محبوبیت بیشتری دارند و همواره به صورت ۱۰۰% مورد توجه به لحاظ رنگ و رایحه و کیفیت می باشند.

معرفی چای خوش طعم

معرفی انواع چای سیاه و چای سبز

چای خشک حاصل از تولید در کارخانه پس از آماده شدن از الک های خاصی عبور داده شده و بر اساس ریز و درشتی غربال و جداسازی و ارزش گذاری می شوند. برخی از این چای ها از برگ های جوان و شاداب کوچک چای و برخی نمونه ها از برگ های دوم و سوم به بعد گیاه چای حاصل می شوند. برداشت برگ سبز چای در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز و با آغاز برداشت در اردیبهشت هر ۴۵ روز یکبار تکرار می گردد.

  • چای سرگل سیاه و سبز
  • چای ممتاز سبز و سیاه
  • چای شکسته سیاه و سبز
  • چای قلم سیاه و سبز
  • چای سبز و سیاه باروتی
  • چای خاکه سیاه و سبز

معرفی چای خوش طعم

معرفی چای خوش طعم

از میان چای های متنوع شمال ایرانی برخی از نمونه ها دارای رایحه و رنگ عالی و مورد تایید اکثر ذائقه ها می باشند. تمامی چای های داخلی رنگ و رایحه ۱۰۰% طبیعی و فاقد هر ماده اضافه شده هستند. طعم تلخ و گس قابل درک در چای های ایرانی به عنوان یک مزیت و دلیلی بر طبیعی بودن آنهاست، اما چای اولین برداشت بهار با عنوان چای سرگل یا چای زرین بهاره از بهترین نمونه ها با رایحه و طعمی دلنشین است که همواره مورد توجه می باشد. چای ممتاز نیز با قرار گرفتن در رده دوم و قابلیت برداشت در هر ۳ چین از پرفروش ترین چای سنتی و طبیعی ایران می باشد.

آیا چای قلم نیز در زمره چای خوش طعم ایرانی قرار دارد؟

بله حتما. برای معرفی چای خوش طعم ایرانی نمی توان از چای قلم سنتی غافل شد چرا که این چای حاوی ساقه و برگ چای است که رایحه درصد بالایی داشته و اگرچه دیردم ترین چای در بازار نام دارد اما نمی توان خوش طعمی و خوش رایحه بودنش را انکار نمود و آن را می توان یک چای با صرفه اقتصادی و نوع چای قلم لیزری را با عنوان چای بازار پسند دانست.

معرفی چای خوش طعم

چه چیزی چایی را خوش طعم میکند؟

چای ایرانی به خودی خود و ذاتا پس از دم کشیدن به عنوان یک چای خوش طعم می باشد که حاوی هیچ ماده ای نبوده اما با توجه به مصرف و ورود چای خارجی حاوی اسانس و رایحه به بازار که گسی و تلخی آن ها طی فرآوری حذف نموده اند ممکن است این دو فاکتور به ذائقه بسیاری در اوایل خوشایند نباشد اما می توان با مواد طبیعی موجود در منزل به خواص و خوش طعم تر شدنش افزود. از این مواد می توان به :

  • دارچین
  • زنجبیل
  • هل
  • زعفران
  • به لیمو
  • لیمو
  • میخک
  • بهارنارنج
  • زیره اشاره نمود.

شناخت بهترین انواع چای سیاه و چای سبز اصل

  1. ترجیحا چای با ظاهر درشت تر را انتخاب کنیم تا ریز و پودری
  2. رنگ ظاهر چای رو به کهنگی نباشد
  3. بوی نامطبوع و کهنگی نداشته باشد.
  4. امکان ندارد چای طبیعی و خالص سریع آماده نوشیدن شده و رنگ پس دهد.
  5. رایحه چای اصل سبک و طبیعی و فاقد اسانس است.
  6. تلخی و گسی از فاکتور های قابل درک در چای خالص است.
  7. لمس چای و درک زبری از دیگر شاخصه های چای اصیل و طبیعی می باشد.

خرید چای خوش طعم

خرید اینترنتی چای خوش طعم ایرانی

برای دریافت و ثبت سفارش خرید چای امروزه فضای مجازی به خوبی توانسته پاسخگوی رفع نیاز مشتریان و متقاضیان باشد. هم اکنون امکان خرید اینترنتی چای و معرفی بهترین و مرغوب ترین چای خوش طعم فراهم بوده و خریداران می توانند هم خرید جزیی و کیلویی و هم خرید عمده انواع چای را به راحتی و در زمانی سریع انجام نمایند. مرکز تخصصی چای شمال با داشتن سابقه و تخصص در زمینه چای، معرفی چای خوش طعم و فروش چای ارگانیک و اعلا را آغاز و امکان ارسال سفارشات از شهر چای لاهیجان بدون واسطه و مستقیم به سراسر کشور امکانپذیر می باشد.

خرید انواع چای اصل و خوش بو

خرید انواع چای اصل و خوش بو همواره مدنظر هر خریداری بوده و برای برآورده شدن این امر حتما باید شناخت و تبحر کافی در این زمینه داشته باشید. چای سیاه از جمله چای های پرریسک در بازار است که تقلب و اختلاط بیشتری از آن مشاهده می گردد لذا برای خرید چای اصیل و خالص لازم و بهتر است تا با مراجع اصلی فروش آن در ارتباط بوده و از کمک متخصصین و مشاورین قبل از خرید بهره مند شوید.

خرید چای خوش طعم

دریافت قیمت فروش چای طبیعی

برای دریافت قیمت لازم است با توجه به تغییرات و نوسانات موجود با مراکز و منابع چای در شمال ایران در ارتباط باشید. منابع عرضه و توزیع چای در نقاط چایخیز همواره قیمت های به روز و ارزان تری را با اعتماد بیشتری از کیفیت به مشتریان ارائه می نمایند و در این رابطه مخصوصا برای خرید عمده چای و معرفی چای خوش طعم می توان از این منابع کمک گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام